Suuri seikkailu 2004

Suuri Seikkailu on jotenkin hölmö. Vuosi toisensa jälkeen ne vain kilpailee siellä ja asuinpaikat (ainakin jotkut...?) muistuttaa vähän hotelleja. Miksei niillä voi olla edes hieman epämukavammat asuinpaikat?
Tällä kaudella ärsyttävintä Suuressa Seikkailussa on Jouni. Edellisissä on ollut ihan hauskoja kilpailijoita (=Heikki) ja osaksi niiden takia olen kisaa seurannut. Tätä uusinta en ole hirveästi seurannut mutta ehkä sitten tänään kun Selviytyjätkin loppui... (eli ei tule mitään muuta katsomista)
 
Adrianne sanoi:
Tällä kaudella ärsyttävintä Suuressa Seikkailussa on Jouni. Edellisissä on ollut ihan hauskoja kilpailijoita (=Heikki) ja osaksi niiden takia olen kisaa seurannut. Tätä uusinta en ole hirveästi seurannut mutta ehkä sitten tänään kun Selviytyjätkin loppui... (eli ei tule mitään muuta katsomista)


Jouni on ärsyttvä, mutta onhan sekin hauska. Tai yrittää olla.
Njaa. Ei se Heikki niin hauska ollut, mutta Tarvas oli viime vuonna kyllä hauskempi joukkue.

Ja mikäköhän tässäkin oli ideana? Hmm. En tiedä.
 
Jaahas, vai että tehtiin wannabe-hauska-Jounista sitten kapteeni :shock: On muuten ärsyttävä hattu sillä :D
Oliko eilisessä jaksossa joku kilpailu??? Jakso meni multa täysin ohi... :roll:
 
Minusta oli hyvä että Jounista tuli kapteeni.
Ei ole enää sitä "kyllä mä oon niin hyvä kapteeni, että me voitetaan"-fiilistä.

Tottanoinaanniin.
Hyvä että se, joka tippui Ruorista.. (olikos se nyt Jatta vai kuka?) tippui. Ilman sitä Ruorista oisi voinut olla vastusta Ankkurille ensimmäisessä kilpailussa.
No, tänään jatketaan. :)
 
Jipijipijipi, kävikö todellakin niin, että se mukahauska pelle tippui? Nyt jos vielä tiputtaisivat sen "Mä oon niin pirun älykäs Q oon Mensas, rispektoi mua"-k-piän niin voisi alkaa katsoakin tuota sarjaa.
 
Gandar sanoi:
Jipijipijipi, kävikö todellakin niin, että se mukahauska pelle tippui? Nyt jos vielä tiputtaisivat sen "Mä oon niin pirun älykäs Q oon Mensas, rispektoi mua"-k-piän niin voisi alkaa katsoakin tuota sarjaa.

Jep. Jouni tippui. :)
Tai mitä nyt siitä Ilta-Sanomissakin uutisoitiin.
Ärsyttää nuo uutisoinnit, ne tippuu, jos tippuu.
 
Jippijaijee. Koko kesän seurattavin ohjelma kaksnelosen jälkeen :) Nettikameroitakin on tullut vähän seurattua, ja onhan se hauskaa kattoa, kun yötä myöten istutaan pöydän ääressä ja juonitaan. Veijo show roks, mutta Veijo vaan taitaa tippua tänään :( Onkos kukaan muuten käynyt hekottelemassa SS-keskustelussa maikkarilla? Sielä Markokulta uskottelee olevansa Markon isosisko, joka viestissään puhuu muodossa veljeni ja sitä rataa. Puhukaapa suoraan, jos sisaruksenne olisi siellä "seikkailemassa", juoksisitteko jollain teinipalstalla huutelemassa, että se on mun velii! Samaten seillä oli jonkun muunkin kotiväkeä ja Ville Matin Kuubanmatkaseuralainen :p Joku voi tietysti olla oikeekin, mut minen kaikkia usko :) Hyvä, että Riikka tiputti Jounin, mutta nyt Riikka voisi melkein lähteä. Lentää sorkkaraudat ja syytökset. Kyllä on nättiäkieltä! Ja ne jutut mitä se puhuu leirissä, niitä ei täälä kyllä päästetä sensuuriseulasta läpi!

Eikös Koff ainakin ollu männävuosina sponsori? Olisko Olvi tänä vuonna, kun sitä niin anteliaasti jaetaan ;) Sen puolesta mäki kyllä voisin asua jossain kotisatamassa hullujen kanssa ;) tai no Olvia ei kyllä mainosteta ninku Haltia
 
Aikaisemmin olen seurannut. Nykyään ei jaksa kiinnostaa. En minä selviytyjiäkään enää jaksanut katsoa.. ihan tylsää. Ja asiaa pahentaa vielä että kaikki muut meidän perheestä katsovat sitä.. pitää aina paeta omaan huoneeseen ja laittaa radio täysille. Ei tuo missään vaiheessa selviytyjiä voittanut, niillä on siellä liian hyvät olot.. Eivät pääse raasut kokeilemaan oikeaa selviytymistä. Ihan tylsä ohjelma.. en ole vielä tänä vuonna yhtään jaksoa katsonut ja jos säästyn siltä niin en kyllä katsokaan. Sen voisi ehkä katsoa jos se tulisi taas yömyöhällä eikä kaheksalta jo.. Yhdentoista aikaan on tarpeeksi väsynyt ettei jaksa välittää ohjelman tylsyyteen tai muuhun... :roll: mutta meni vähän offiksi joten taidan lopettaa tähän.
 
Ylös