Syntymäpäiväsi?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Icegorn

Kontulainen
En muista kuka tämän topicin aloitti aikoinaan, mutta mä laitan tähän nyt linkin sinne sivuille missä nuo syntymäpäivät ovat näkyvillä.

Tähän topicciin sit voi varmaan ilmoittaa omia syntymäpäiviään, niin eiköhän tämä "joku jonka nimeä en nyt muista" tule ja päivittele niitä edelleen. =)

Toivottavasti en nyt astu kenenkään varpaille tällä topicilla.

muoks: niin tosiaan, se osoite. :D
http://personal.inet.fi/perhe/paivin.sivut/kontusynttarit.htm
 
Kiitos avusta! :) Tää topic pitikin aloittaa jossain vaiheessa, että pysyn tiedoissa. Eilen piti kiireellä tsekata entisestä käärmeestä uudet tiedot topicissa, kun siellä vielä ainakin pystyy viestejä lukemaan...

Nyt sitten aloitetaan uudestaan. Tosin kesäaikaan päivitys ei ehkä toimi kamalan nopeasti... :roll: Sitä tuo elämä ja kesä saattaa vähän häiritä tätä surffailua. Mutta lista päivittyy kyllä, kärsivällisyyttä vaan!

Ja jos tahtoo muuttaa nikkiään / poistaa syntymäpäivänsä, niin nimen lisäksi kannattaa mainita syntymäpäivä, niin on helpompi mukata. Kiitos! :)
 
Enpä päässy tuolle sivulle.. Joten ilmotanpa tän synttäri päivän nyt sitten tähän... 11.2 on tuo kamala päivä jolloin vanhuus iskee salakavalasti joka vuosi :roll:
 
Et sinä sitä syntymäpäivääsi sinne itse voikaan lisätä. Tuo sivu on vain kaikkien sinne laitettavaksi annettujen syntymäpäivien katseluun tarkoitettu. Titiuu hoitaa uusien päivien laiton sinne.
 
Maailmaan putkahdin keväisenä aamuna 26.5.1988, en kyllä itse muista olleni paikalla, mutta minulla on suht'koht luotettavaa tietoa eräiltä asianomaisilta, joten uskon heidän sanaansa.
 
Laitetahan nyt tännekin, kun kerran topic sanoi *poks*... Että 28.04.1985. Sellaista.
 
No, minä olen syntynyt 10.12.86. Kyseinen päivä on sattumalta keskiviikko, että vain vähäsen myöhemmin, ja olisin syntynyt onnenpäivänä 13. perjantai. Mutta kaikkea ei voi saada, däämn. *virne*

-Xa
 
Mrhm... Siellähän on miun syntymäpäiväni (7.7)... Eli olen tuo entinen Zerah, jonka voisi vaihtaa Medeiaksi.
 
Noin, otinpa ja päivitin synttärilistan.

Nyt onkin sitten sellainen kuukausi, että jokaisena päivänä on jollain kontulaisella synttäritä, lukuunottamatta kuukauden viimeistä päivää. :) Eli synttäritopiceja ei voi välttää... :wink: Onnitelkaa ahkerasti.

Muuten, nyt kun Käärme on muodostumassa ihan kokonaan uusiksi, siis rekisteröityneet käyttäjät, en päivitä listaa kuin lisäämällä synttäreitä. Ennen tarkistin aina seuraavan kuukauden, onko listalla nimiä, jotka ovat jo 'poistuneet keskuudestamme' Käärmeessä. Vielä en sitä tsekkaile, rekisteröityminen vasta aluillaan. :)
 
minun syntymäpäiväni on siellä jo, mutta kuten huomaat, nii nimenmuutosta vailla olen...
uusi vanha lohikäärme toi mukanaan uuden nimen... joten suoraan asiaan...
ViolentSpear on sitten nykyisin nimellä Cvalda
ainii ja ne syntymäpäivät ovat 15.2...
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös