Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Syysmiitti 2016 yhteisruokailu(t)

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Jaamar, 25.08.2016.

1. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

Voisin tuoda juustoa ja paprikaa. Käykö tämä?

2. Ankeuttaja

Ankeuttaja Vieras

Kurkku, tomaatti ja salaatti onnistuu kyllä, paljon muuta ei allekirjoittaneen tekemässä salaatissa yleensä olekaan.

Jaamar tykkää tästä.
  3. Shiera

Shiera Kontulainen

Jos feta jää erikseen, kun tuo toine ei pysty sit syömään

4. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Sidhiel, jos löydät vähälaktoosista tai laktoositonta fetaa tai salaattijuustoa niin olisi kiva. Sen voi joka tapauksessa jättää niin että jokainen lisätköön itse salaattiinsa kun se jakaa mielipiteitä.

5. Jaamar

@eowynofmay varmistelen että teidän poppoosta oikeasti olet vain sinä tulossa ryhmäkokkailuun? Kolme lisäsyöjää kuitenkin vaikuttaa aika paljon määriin.

6. Jaamar

Sellainen vielä että onko jotain maustetoiveita siihen possuun? Meinasin että ainakin tuo punaviini, valkosipulia ja laakerinlehtiä, mutta kyllä varmaan jotain pippuria, mitä muuta? Suolaa on yhdistyksen kamoissa tai sitten loraus jotain lihafondya. Qohelet sanoi että vähintään 1,6 kiloa lihaa tarvitaan tälle listassa näkyvälle ruokailijamäärälle. Jos ei löydy yhtä sopivankokoista könttiä niin tuon sitten useampia paloja.

@Pagba tarvitaankohan sittenkiin pari pulloa? Mitä luulet?

7. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Ostin tänään kaksi 0,375 litran pulloa kehuttua alkoholitonta punaviiniä. Voin ostaa toisenkin satsin.

8. eowynofmay

eowynofmay Kontulainen

Cimorene on kasvissyöjä, voisi kyllä osallistua uunijuureksiin. Mutta joo, Syrena ja Eilonwy voisivat tulla mukaan! Näistäkin epäilen Syrenan elävän suunnilleen happiatomeilla :) Hyvä, kun muistit kysyä!

9. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Kenties hän on ruostehirviö, joka hapettaa rautaa ravinnokseen?

10. Samooja

Samooja Kontulainen

@Merri saa ostaa ison säkin perunoita tälle poppoolle. Salaattiakin tosiaan lienee syytä tehdä iso kippo, uunijuureksia myöskin reilusti, syöjiä on kuitenkin 12.

Jaamar tykkää tästä.
  11. Shiera

Shiera Kontulainen

Meillä on tosiaan oman maan porkkanoiata määrä x ja jonkin verran minipunajuuria (itivät tosi möhään). Onko joku muu tuomas muita juureksia?

12. Jaamar

Aloitusviestissä on osallistujien kohdalle merkattu mitä kukakin on luvannut tuoda.

13. eowynofmay

eowynofmay Kontulainen

Vaikka tuonkin juureksia, niin oman maan porkkanat ja punajuuret kuulostavat hyvältä!

14. Shiera

Shiera Kontulainen

Porkkanoita sun ei tartte tuoda.

15. Merri

Merri Hömelöitsittäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Niin jaa, ilmeisesti ostan myös voin? Vai haluaako joku muu tehdä tämän Merkittävän Taloudellisen Uhrauksen?

16. Jaamar

Minä en uhraudu nyt tämän enempää kun tuon jo lihan ja siihen mausteet (vaikka Samo maksaakin puolet).

17. eowynofmay

eowynofmay Kontulainen

Minulla on aitoa voita yksi puolen kilon paketti, mutta se on laktoosillista. Onko tämä ongelma osallistujille?

18. Jaamar

Minulle ei ole ongelma jos voissa on laktoosia vaikka lievästi laktoosivammainen olenkin.

19. Merri

Merri Hömelöitsittäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Tuokoon May voin, ellei joku älähdä ja halua laktoositonta ennen kuin olen Prismassa noin kello 14.30. Jos näin käy, eikä älähtäjä itse tarjoudu ostamaan voita, niin ostan laktoosittoman voin.

20. Shiera

Shiera Kontulainen

Porukassa yksi maitoallergikkoa, joten jos paistamiseen käytetään ihan öljy'. voin tuoda jos on tarve

Jaa somessa