Tarot

Seneca

Hobitti
Oletteko kuulleet bändistä nimeltä Tarot, ja ehkä myös kuunnelleet bändin kappaleita...?
 
Voi, miksi ihmeessä tänne ei kukaan ole kirjoittanut?

Totta hemmetissä Tarotista ollaan kuultu!
Marco Hietala ja veljensä ne on kovia jätkiä. Miten sen Marcon ääni voi olla niin hevi.. Se raspi, se raspi!

Lemppareitani biiseistä ovat, hmn, ainakin Wings of Darkness, Rider of the Last Day ja Warhead. Onhan niitä muitakin, mutta nuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

Tarotilla on muuten sellainen kappale (en muista mikä niistä), johon on alkuun levytetty väärinpäin jotain sinne päin kuin "Senkin pervot, me tiesimme että kuuntelisitte tämän!". :lol: :lol:
Se niistä saatanallisten viestien kätkemisistä sitten..
 
*hymyilee*

Tottakai nyt Tarotia kuuntelen, vaikkakin löysin sen Nightwishin kautta... :roll:
Marco Hietalan ääni, ah, niin raspi, niiin raspi, ihan kulkee kylmät väreet pitkin selkää...*hrr*
Suosikkikappaleeni heiltä ovat Midwinter Nights, In My Blood, Dancing on the Wire...ja muutamat muut joita en nyt muista...uudempaa Taroitia en olekaan vielä kuunnellut, vanhempi pitää mua vielä niin tiukasti otteessaan...(omistaa tupla cd:n Shining Blackin...)
 
Kyllä, olen kuullut Tarotista ja lisäksi kuuntelen myös. Varsinkin levyhyllystäni löytyvä Suffer our pleasures on erinomainen levy!
Jostain kumman syystä minäkin löysin Tarotin Nightwishin kautta. Mutta toisin kuin edellisen viestin kirjoittajaa, minua pitää otteessaan tämä uudempi tuotanto. Tosin For the glory of nothing:ia vanhempaa en juuri ole edes kuullut.

Tuossa viime kuun puolivälissä olleessa PellavaRockissa tuli todistettua Tarot livenä. Ja olihan hieno keikka! :) Setti koostui pitkälti uudemmista biiseistä, ehkä yhtä tai kahta biisiä lukuunottamatta.

np. Tarot - Convulsions
 
Tarot on suomimetallin legenda ja yllättävän tuntematon suuruus, joka vaikuttaisi elävän uutta kukoistusta. Viimeisin levy Crows Fly Black on mielestäni todella hyvä, ja se onkin bändin tuotannosta eniten luureissani soinut albumi. Marco Hietalan näkyvyys muissa yhteyksissä ei varmasti ole tehnyt huonoa Tarotinkaan tunnettavuudelle nuorempien metallipäiden keskuudessa ja kansainvälisesti.

Toisaalta toivoisin, että hra. Hietalalla jäisi enemmän aikaa kiertää myös Tarotin kanssa. Näin bändin ensimmäistä kertaa livenä viime kesänä ja keikka oli todella hyvä. Marco ja koko bändi osaavat todella ottaa yleisönsä. Marco on jo pitkään ollut suosikkivokalistini heavyn puolelta, menee jopa Bruce Dickinsonin edelle, mikä on minulta melko paljon sanottu.

Haluaisin muuten samanlaisen parran kuin Marcolla. Miksi kaikki aina katsovat minua oudosti, kun kerron tämän? :viggo:
 
Ylös