The Gathering

Onhan täällä ollut the Gatheringista ennenkin aihe, että diggaajia löytyy.

Yks parhaista bändeistä kyl, Anneken ääni on jotain tosi hienoa kuultavaa.
Mulla on kaiketi kolme levyä, joista pari on livejuttuja, toinen sellainen puoliakustinen.. Tosi hienoa.

Nythän Anneke on raskaana.. Eli saadaan varmaan odotella bändiä Suomeen hyyyvin pitkään.. :(

Parhaat biisit: Saturnine ja NIghttime Birds. Oih.

Ja ps. ei Nightwishissa ja the Gatheringissa ole edes mitään samaa.
 
Ei oikeastaan olekaan mitään samaa Nightwishissä ja The Gatheringissa, ei se ollutkaan minun sanomani, vaan joku lehti kirjoittti joskus niin.> se on vielä siinä Nigthwish DVD:llä :yawn:

Tietääkö kukaan onko The gathering bändistä olemassa mitään musa DVD:tä? :|
 
Muokkaa-toimintoa voi käyttää, ettei tule samalta käyttäjältä niin montaa lyhyttä viestiä putkeen. :)

Käsittääkseni ei ole DVDtä. Olen joskus yrittänyt etsiä, vaan en ole löytänyt.

http://www.sandandmercury.com/

edit: Hehe. Menin sitte vilkasemaan tuota nettisivua itekin, ja DVD onkin tulossa! Julkaistaan kesän lopulla! JEE!
 
Minäkin tykkäilen The Gatheringia jonkin verran. Kuultuani esim. Saturninen, Shrinkin ja Red Is A Slow Colourin päätin ostaa Sleepy Buildings -albumin joka on akustinen, ja se onkin oikein nättiä musiikkia. Anneken ääni on hieno, mutta toisaalta joskus vähän ärsyttävänkin nasaali...
Joskus ostin alennuksesta Souvenirs-levyn, muttei sitä tullut oikein kuunneltua. Vasta lähiaikoina olen kuunnellut sitä kunnolla, ja pidän siitä ehkä enemmänkin kuin Sleepy Buildingsista. Tai sitten olen vain kuunnellut jälkimmäistä liikaa.

En siis ole mikään kovin fani, mutta silloin tällöin Gatheringia on kiva kuunnella.
 
Mörökölli sanoi:
Ei oikeastaan olekaan mitään samaa Nightwishissä ja The Gatheringissa, ei se ollutkaan minun sanomani, vaan joku lehti kirjoittti joskus niin.> se on vielä siinä Nigthwish DVD:llä :yawn:

Tietääkö kukaan onko The gathering bändistä olemassa mitään musa DVD:tä? :|

Eihän siinä dvd:llä sanottu muuta, että Holopainen sai iden naislaulajan käyttöön The Gatheringilta ja muutamalta muulta bändiltä.

Ja The Gathering on julkaissut dvd:n aiemminkin, eräällä kaverillani se on ainakin joskus ollut. Mutta se on huonolaatuinen ja lyhyt, ilmeisesti jonkun vanhan VHS:n uudelleenjulkaisu.

Ja onhan se ihan kiva bändikin, kaksi levyä jopa omistan ;)

-Ville
 
MITÄ?!

Oroch sanoi:
Eihän siinä dvd:llä sanottu muuta, että Holopainen sai iden naislaulajan käyttöön The Gatheringilta ja muutamalta muulta bändiltä.
:x Varmasti siinä Nightwish-DVD:llä on juttu, jossa Holopainen näyttää jotain vanhoja lehtijuttuja silloin Nightwishin alkuajoilta, ja yhdessä lehtijutussa sanotaan "Nightwish" Suomen Gathering.

Tämä on varma tieto.
 
Juu, niin onkin. Mutta ei tuo missään nimessä ole suoraa vertaamista mihinkään bändiin. Ja usko kun sanon, että NW:stä tiedän jonkin verran itsekin ;)

-Ville
 
Ha hah, joskus viime vuosi tuli kuunneltua The Gatheringia putkeen armotta pari kuukautta. Tullu pidettyä pitkää taukoa siihenkin bändiin koska siitä muodostu nostalgiaa talvella.

Toivottavasti bändiltä ilmestyisi vielä paljon jotain myöhemminkin (hoo, jos Anneke on raskaanakin), kiva kuunnella mihin päin se bändi menee. Nighttime birds -levylle liputetaan ikuisuus ja jos bändiä mitenkään ja mihinkään pääsee koskaa livenä katsomaan niin go go.

Ehkä päivän paras uutinen jos sieltä tosissaan on syksyllä tulossa dvd.
 
Ylös