Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

The Miitti 2008: Ilmoittautuminen 12.5 alkaen.

Keskustelu huoneessa 'Kadonnut Númenor', aloittanut Samooja, 22.01.2008.

1. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Eli pitäisi onnistua että tulet jo torstaina jos möhlit tentin (toki toiveissa että et, mutta silti mukava jos pääset jo torstaina :) )

2. Samooja

Samooja Kontulainen

Kyllä vaan, tulopäivän aikaistaminen on täysin mahdollista. Laita minulle yksityisviestiä mikäli päädyt aikaistamaan tuloasi niin neuvotellaan yksityiskohdat. :)
    Torstaille on tosiaan tilaa (vuokrattiin nimittäin lisämökkejä) joten jos joku muukin tahtoo tulla aikaisemmin niin minuun tosiaan yhteyttä sitten.

3. Samooja

Samooja Kontulainen

Perjantaille on ilmoittautunut vielä vähän lisää väkeä. Tilaa on vielä yhdelle, paikka lukee listassa torstain kohdalla mutta voi siis aivan yhtä hyvin olla perjantaille, sama määrä mökkejä meillä kuitenkin on. Varalistalla on vielä tilaa!

4. Wu Ming

Wu Ming Hobitti

Tämä jamppa on lappeenrannas 20.23 jos selviytyy junaankin. Eiköhän se täs 9 päivä selviä että tuleeko vaiko eikö :)

5. Samooja

Samooja Kontulainen

Lisäsin tuonne yläpalkkiinkin mainoksen että The Miitissä on myynnissä Yhdistyksen painattamia t-paitoja sekä jääkaappimagneetteja.

Iskulauseaivomyrsky-topikista löytyy joitain tekstejä joita tulee olemaan magneeteissa.
    T-paidat tulevat maksamaan n.7-12e ja magneetit pari euroa. (hintoja ei vielä ole päätetty). Kannattaa siis varata käteistä mukaan. ;)

6. Samooja

Samooja Kontulainen

Vanamo ilmoittautui vielä viimeiselle paikalle joten miitti on nyt täynnä, varasijoilla on tilaa. ;)

Alaikäiset huom! Muistattehan tuoda huoltajan allekirjoittaman vastuuvapautuslapun mukananne miittiin ellette ole postittaneet sitä minulle etukäteen. Linkki lappuu ensimmäisessä viestissä.

7. Samooja

Samooja Kontulainen

Kertauksen omaisesti tänne: Jos tulee ongelmia miittiin pääsyssä, paikalle löytämisessä tai jossain vastaavassa niin soita minulle: 050-5413027/Taru

Jaa somessa