The Miitti 2009: kimppakyydit

Minulla olisi yksi kysymys, monenko aikaan sinne paikalle saa aikaisintaan tulla? Siis torstaiaamuna?
 
Mutta saako sinne saapua aiemmin, koska jos tulen vanhempien kyydillä niin tuo klo 17 on aivan liian myöhään. Tietty jos sinä Círdan voisit poimia tullessasi minut kyytiin matkan varrelta niin silloin onnistuisi kyllä.
 
Incánus on saapumassa paikalle joskus klo 15-16 välissä ja hänellä on paikan avaimet mukanaan. Sitä ennen en osaa sanoa onko ketään tulossa.

Pihalta ei varmaan kukaan tulee häätämään poiskaan sitä ennen vaikka ensimmäisenä paikalle saapuisikin. Tosin ennen klo 15 tuskin kannattaa tulla odottelemaan, voi käydä aika pitkäksi.
 
Selvä. En siis voi tulla vanhempien kyydillä, ja Sirkkukaan ei tule Lappeenrannan kautta. Mahtuisiko järjestäjien kyytiin vielä? Siis siihen juna-asemalta?
 
Fuinur lisätty järjestäjien kyytiin. Haku klo 18.40 Lappeenrannan juna-asemalta.
 
Selvä. Tulen sitten siihen. Miitistä pois pääsenkin sitten todennäköisesti Círdanin kyydillä.
 
GoldenDragonilla on ollut jotain ongelmia kirjautumisen kanssa, ja hän pyysi ilmoittamaan puolestaan, että hyppäisi mieluusti tuohon torstaina Lappeenrannan asemalta lähtevään kyytiin.
 
GD lisätty tähän kyytiin. Tulee transiitille keikka kun on useampi haettava.
 
Vinyarogwen! Saatat joutua odottamaan sittenkin ½-2tuntia.. koska työnantaja ei osannut sanoa loppuuko minulta työt, 14.00, 15.00, 15.30 vai 16.00. Veikkaan, että 14.30, mutta pitää käydä kaupungilla hoitamassa eräs asia, joten saattaa venähtää 15.00, jos on jonoa. Toivottavasti jaksat odottaa.. eli käy vaikka tutustumassa uuden Kouvolan ydinkaupungin kahviloihin tai muihin, mitä nyt löydät. (Anteeksi,kun tämä aikataulu nyt meni taas tällaiseksi :oops:)

Ja sunnuntain juna käy vallan mainiosti minulle :)

Puhelinnumeroasi minulla ei enää ole(kaikki numeroni hävisivät), joten sinulla tod.näk. on minun omani tallella. Lähetän sen vielä sinulle yksityisviestillä varmuudeksi, ettei tule kommelluksia :) Eli vastaan puhelimeen, mutta txt ehkä helpommin silloin työaikana.
 
Päivittelin sunnuntaille kyytini. Ajan siis reittiä
Petäjäranta - Riihimäki - Vesilahti - Tampere, joten
merkkasin kyytiini ne, joiden oletan tuolla reitillä
kulkevan tai joiden kanssa olen jo asiasta sopinut.

//Edit: Esim. Wu Ming mahtuu vielä kyytiin, jos on
Tampereelle suuntaamassa.
 
Koska Poppy ei tule niin Helsingistä miittipaikalle ja takaisin on yksi paikka vapaana. Lähtö tapahtuu Helsingistä Pasilan asemalta klo 15.30, paluusta ei vielä mitään tietoa.
 
Hum, onneksi Jasdril on olemassa niin edes joku pitää huolta säädyllisistä ilmoitusajoista :) Mutta tosiaan, autollisemme suuntaa perjantaina Savonlinnasta miittipaikalle, ja jos tarvis on niin yksi autopaikka on vielä vapaana, jos sattuu joltain matkan varrella sijaitsevasta pisteestä kyytiä tarvitsemaan. Näin lyhyellä varoitusajalla tuskin näin käy, mutta ilmoittelee vaan millä tavoin sattuu kiinni saamaan jos tarvetta on. Saapumisajasta Lappeenrantaan tai Lammasniemeen ei ole hajua, mutta auto starttaa näillä näkymin Savonlinnasta joskus kahden kieppeillä, ja käyn melko lähellä lähtöä vielä käärmeessä pyörähtämässä, joten yksärillä pitäisi saada kiinni mainiosti. Näillä puheilla, huomiseen (tai tähän päivään, miten vain)!
 
meppin sanoi:
Saapumisajasta Lappeenrantaan tai Lammasniemeen ei ole hajua, mutta auto starttaa näillä näkymin Savonlinnasta joskus kahden kieppeillä, ja käyn melko lähellä lähtöä vielä käärmeessä pyörähtämässä, joten yksärillä pitäisi saada kiinni mainiosti.!
Tarkoittanet Petäjärantaan :wink:
 
Ylös