Tohelon suojelus enkelin turhat tekstit

Draugóre- susien kasvattama

En tahtonut nähdä viimeistä auringon nousua, kokea sitä tukahduttavaa kuumuutta, kaiken kauniin kuolemista.
Tahdoin nähdä uuden aamun, uuden elämän, ja katsella todistetta toisille Jumalan armosta.
Draugóre mellon en nimdraug, hir en taurë, dae en silme.
Sanoin yhtä, tein & tarkoitin toista, mutta en ollut ainoa. Tein syntiä, mutten sen enempää tai vähempää, kuin tekään.
Silti kuolema & kärsimys minua vainoaa, se ovellani jo kolkuttaa. Oi milloin rauhan aamu koittaa minulle, ja viha katoaa, kun siunattu aamu sarastaa.
Draugóre mellon en nimdraug, hir en taurë, dae en silme.
Auringon säteet, ne ei koskaan loistaneet minun ikkunasta sisälle kotiini.
Ruokaa jaettiin nälkäisille & kärsiville, mutta minä sain vain tähteet.
En kodistanikaan saanut poistua, ennen kuutamoa, ja silloin sudet ulvoivat, kutsuivat minua niiden luokse ja tähdet ylläni himmenivät.
Draugóre mellon en nimdraug, hir en taurë, dae en silme.
Kävelin pitkin omaa polkuani, verelläni & kosketuksellani tahraamaani. Juoksin kanssa susien, lensin korkeuksiin & maailma allani katosi yhä kauemmaksi.
Pakenin kuuhun, niin kuin lapsi kiipeää turvaan puuhun. Ja kaikki se kävi minulle päivä, päivältä rakkaammaksi, vaikka valheenne olivat aikaa sitten todeksi muuttuneet.
Draugóre mellon en nimdraug, hir en taurë, dae en silme.
Palasin maailmaan, metsän valtakuntaan, luokse petojen.
En säälinyt kuolemattomia, taikka kuolevaisia, sillä kissa &hiiri leikissämme vaihtuivat osamme.
Nyt jahtaan teitä maailmanääriin ja vain kauniimpia teistä säälin.
_____________________________________________________________
Kuolleet vuodet

Elin elämäni, koin kuolemani murheen murtama ja ajan turmelema.
Saavuin tuntemattomasta, jouduin unholaan.
Kaikki kuolevat aikanaan, mutta minä en kai elänyt milloinkaan.

Vaihtuivat päivät yöksi. Vierähtivät vuodet, tekivät minut vanhaksi, heikommaksi ja niin yksinäiseksi.
Ne suuret teot jäivät menneiksi, nuoruus ja elämä haihtuu minusta, kuihtuu ja poistuu. Loppu riippuu teistä…

Muisto minusta jäi päiväkirjaani, sen kuluneille sivuille, jotka putoavat yksi kerrallaan pois kuten puiden terälehdet syksyn kuutamolla…

Aika jättää arpensa ja aika ne parantaa, mutta minun haavani vain syvenevät, ne minua kiduttaa…
…
…Miettimättä viimeisiä sanojani jäähyväisissäni, sinetöin kohtalokseni kuolevani sodassa itseäni vastaan.
Saavuin tuntemattomasta tietämättä nimeäni, tuntematta itseäni.
Tulin nähdäkseni elämän, etsimään kadonnutta sieluani ja unohdettua ihmistä… minua.
Lähdin pois vuoksenne…

Tahdoin sanoa sanani maailmasta, rakkaudesta ihmisiin. Kerroin rakastavani sinua, mutta tämä viiltävä katkeruus jäi minun viimeisiin kirjeisiin, näihin kuolevan jäähyväisiin…

“Lue mitä kirjoitin, olkoon se sinulle opiksi epäonnistuneesta elämästä! Toteuta unelmasi, lennä taivaisiin ja etsi hyvät puolet minun kuolemasta. Älä huolehdi minusta, vihatusta ihmisestä. Ehkä näin voin maksaa velkani maailmalle!”
_____________________________________________________________
~Lonely Dreamer~

I can’t live, not even one day, without even one dream.
Though that doesn’t make me that better than I am.
And I’m only angel without wings, lonely & abandoned.

Here is my last request: “Call me to you, dreaming with you & cry for you.
Bless my soul, forget my sins & show me your dreams as long as Lonely Dreamer is my name for you”

Be to me master, oh my omnipotent lord. Hear my call, I’m your little slave.
Aim for my heart, shoot your final arrow.
Please wake me up from my dreams.

Here is my last request: “Call me to you, dreaming with you & cry for you.
Bless my soul, forget my sins & show me your dreams as long as Lonely Dreamer is my name for you”

Gîl síla na lû govaded...
Tolo hi! Avo 'osto!
Le melon...
...Edro gûr lín...
...Goheno nin...
...Namárië![/b]
 
Ylös