Turun Nuorisokeskus Palatsi

Blody

Hobitti
Kerranki mulla on jotain vakavaa asiaa, tosin tää ei oo yhtään kivaa... :cry:

Eli, Turun Nuorisokeskus Palatsi ollaan vaihtamassa uuteen PIENEMPÄÄN paikkaan, johonkin KOULUUN, missä EI tule olemaan pysyvää LAVAA eikä ÄÄNENTOISTOLAITTEISTOA. Vanha on kuulemma liian SUURI, eikä sen pitäminen kannata. Uudessa paikassa EI pysty järjestämään SUURIA keikkoja (siis nuorisokeskuksen mittapuulla, meinaten suunnilleen Negativen ja The 69 Eyesin kokoisia bändejä). Suuret keikat ovat suuri tulo nuorisokeskukselle, Negativekin veti muutama viikko sitten 480 10/12 euroa maksanutta fania paikalle. Elikkä Turussa ei enää muuton jälkeen ole nuorille mitään paikkaa, koska useimmat eivät halua kuluttaa vapaa-aikaansakkin koulussa. Ja sitten ihmetellään, kun nuoret alkavat pahan tekoon. Se on väärin. Miksi nuorilla ei ole mitään oikeuksia???!!?

Siis, me ollaan parin kaverin kanssa pistämässä adressia pystyyn, jotta Palatsi saataisiin pelastettua. Listoja levitetään ympäri Turkua ja vaikka asia ei koskisikaan henkilökohtaisesti teitä, voisitteko silti laittaa nimenne alle? Siitä olisi suuri apu, koska me haluamme pelastaa Palatsin takaisin nuorille. Meilläkin on oltava joitakin oikeuksia. Laittakaa nimenne niihin, kiitos.
 
Hankkikaa elämä ja kunnon harrastuksia älkääkä luuhatko missään nuorisokeskuksissa aivot homopopparien mölinän turruttamina... olen itsekin turkulainen nuori, mutten ikinä ole kokenut tarvetta mennä jonnekin erityisiin keskuksiin maleksimaan. Siihen olen liian älykäs... :D

Tuota poppiakin tunkee jo nykyään aivan liikaa joka tuutista, joten voitte addressinne suhteen jättää ainakin minut laskuista... sen sijaan, jos kerättäisiin nimiä tykistöiskun järjestämiseksi Ruisrockiin, se saisi vilpittömän tukeni. :lol:
 
Mikä vika Ruisrockissa on??? Ainoo hyvä festari Turun läheisyydellä...

Mutta palatakseni Palatsiin. Jos esim Negative ja the 69 Eyes on susta poppia niin miten vaan. Ja toistaseks se on ainoo paikka turussa missä voi nähdä kavereita joihin ei muuten tule pidettyä yhteyttä. Missä me sitten tavattais, koska mäkään en ole innostunut vapaa-ajan viettämisestä jossain koulussa. Siellä istutaan muutenkin ihan tarpeeksi. Useimmat kaverisuhteet jotka oon luonu viimisen vuoden aikana on peräsin kaiken näkösiltä keikoilta ja niistä 4/5 on ollu Palatsissa. Sitten vaan todetaan, että voi voi, ne on vaan nuoria! Vaiko?

Palatsi on aina ollu jotenki niin turvallinen paikka. Se on aina ollu olemassa (siis mun mittapuulla) ja sinne on voinu mennä näkemään kavereita jne. Mulle ei oo ikinä tullu mieleenkään, että Palatsi lopettais... Siellä on aina ollu niin hyvä meininki ja henkilökunta, vaikka ne välillä valittaakin meistä muka niin turhista asioista, ni ne on kuitenkin kivoja ja ymmärtää, miksi me ollaan siellä aamusta asti jonottamassa. Ja osaa siitä henkilökunnasta vois jo sanoa kavereiksi... Niitten kanssa läppä lentää aina... Asiat on aina hoidettu Palatsilla hyvin, ei oo minkäänlaista valittamista, esim Negativen keikalle ne oli varannu yleisöä varten vesipulloja, mikä oli aivan mahtava juttu. Thanks.

Me ollaan epätoivoisia. Me tarvitaan Palatsia. Laittakaa nimenne niihin adresseihin. Jooko??
 
Blody sanoi:
Elikkä Turussa ei enää muuton jälkeen ole nuorille mitään paikkaa, koska useimmat eivät halua kuluttaa vapaa-aikaansakkin koulussa. Ja sitten ihmetellään, kun nuoret alkavat pahan tekoon. Se on väärin. Miksi nuorilla ei ole mitään oikeuksia???!!?

Miten niin ei muka ole mitään paikkaa? Ja kuka on sanonut, että ellei hillu kaupungilla, pitää maleksia koulussa? Tuo on niitä nuorisokulttuurin kummallisia puolia, aina pitäisi "hengailla" jossakin... Turkuhan on yksi Suomen suurimmista kaupungeista, jossa voi harrastaa melkein mitä tahansa päähän sitten pälkähtääkään. Liittykää vaikka sählykerhoon tai jotakin. Ja tekemisen puute ei ole mikään syy ryhtyä pahantekoon. Oikeuksien puutteeseen en ole juuri törmännyt, paitsi mikäli juottoloiden ikärajoja voi pitää jotenkin nuoria syrjivinä... ja sekin on ongelma, joka poistuu itsestään. :D
 
Ensinnäkin, me ollaan valitettavasti rokkareita, meitä ei kauhean montaa liikunta kiinnosta... Esim mua ei vähempää vois kiinnostaa mikään pallon perässä pää kolmantena jalkan juokseminen. Sillee. Ja eikä missään sählykentällä voi juoruta kauheesti....
Toiseksi, helppohan se sun on sanoa, kun oot täysikänen ja pääset mille keikalle vaan tahdot. Mutta kun katsos me ei olla, eikä päästä k-18 keikoille eikä siis nähdä hyviä bändejä kuin jossain kesän festareilla KERRAN vuodessa... Eikä se oo läheskään tarpeeks... Kun on tottunut siihen että keikkoja on ainakin kerran kuukaudessa, niin ei me selvitä.
 
Ylös