Uskotko haltioihin?

Ermil

Hobitti
Minä uskon. Uskon, että haltioita ja kääpiöitä on edelleen olemassa. Itse olen haltiamieli.
 
Itse uskon, että maailmasta löytyy vielä haltioita. Miksei kääpiöitäkin. En ole nähnyt tosin kumpiakaan, mutta asunkin niin keskellä kaupunkia, ettei täältä löydy haltialle tahi kääpiölle sopivaa elelypäikkaa vaikka luupilla hakisi.:p
 
Maailmassa on tilaa niin haltioille, hobiteille, kuin kääpiöillekin.

Vaikka asustan metsän keskellä, en ole vielä nähnyt yhtään haltiaa tai hobittia. Enkä kääpiötä. Joskus nukkumaanmennessä ulkoa kuuluu ääniä. Liekö siellä tavallinen otus, vaiko onko haltia tai hobitti asustellut metsämökissä? Tai sitten kääpiö asustaa siellä. Ken sen tietää, pitäköön salaisuuden itsellään....
 
Minäkin uskon että kyllähän tuolla jossain saattaapi viellä jokunen yksilö löytyä.Voi olla, että ihan meidän ihmistenkin keskellä naamioituneena.
Tai sitten, tuolla jossain on joku salaovi josta pääsemme heidän maailmaansa niinkuin se nyt on.
Voi myös olla, että heillä on kokonaan oma planeettansa joka voidaan kohta löytää.
Se olisi hienoa :)
 
Amroth sanoi:
Itse uskon, että maailmasta löytyy vielä haltioita. Miksei kääpiöitäkin. En ole nähnyt tosin kumpiakaan, mutta asunkin niin keskellä kaupunkia, ettei täältä löydy haltialle tahi kääpiölle sopivaa elelypäikkaa vaikka luupilla hakisi.:p

Äläs sano, mistä sen tietää minkä mittainen parta ja varsi on vaikkapa Tillanderin parhaalla kultasepällä...
 
Ylös