Uuden miittipaikan etsintä

Tärkeintä hyvässä Miittipaikassa (valitse 1-2)

  • Keskeinen sijainti/hyvät kulkuyhteydet

    Votes: 2 16,7%
  • Sängyt

    Votes: 5 41,7%
  • Rauhalliset majoitushuoneet

    Votes: 7 58,3%
  • Uimamahdollisuus

    Votes: 2 16,7%
  • Halpa hinta (mahdollisimman pieni miittimaksu)

    Votes: 1 8,3%
  • Hyvin varusteltu keittiö

    Votes: 1 8,3%
  • Sisävessat (ulkovessakin voi olla lämmitetty ja valaistu, mutta sijaitsee eri rakennuksessa))

    Votes: 5 41,7%
  • Joku muu?

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    12
Meitin jo vähän taloudellisesti tukevoituneiden kohdalla 20 € ei ole ongelma. Jos jatkossa järjestetään edelleen myös "halpismiittejä", niin en ole hankalana isompikuluisellekaan miitille. Lähinnä että nuoremmallekin polvelle on parempi mahdollisuus osallistua johonkin miittiin, etenkin jos Hobitti-leffat onnistuu kasvattamaan nuorisokaartia.
 
Hmm, hallitus voisi miettiä sellaista ideaa, että järjestettäisiin erityinen hobittimiitti, jossa olisi kiintiö ensikertalaisille. Näin uudet kontulaiset saataisiin heti kättelyssä mukaan miittitoimintaan. Ajankohta olisi ensi vuoden alussa, mihin mennessä elokuva on saanut foorumille suurimman rynnistyksen aikaiseksi ja into ei vielä ole ehtinyt laantua. Miittipaikka olisi eteläinen Suomi, koska siellä asuu eniten väkeä.
 
Pagban ehdotus kuulostaa hyvältä. Ylimääräinen miitti voidaan ihan hyvin järjestää, jos sellaiselle on kysyntää ja jäsenmäärä kehittyy Hobitin myötä. Miitin ajankohta täytyisi olla tammi-helmikuussa, sillä Kevätmiitti on suunniteltu pidettävän 15.-17.3..

Mun mielestä kevätmiitti voitais ihan hyvin pitää Parikkalan majalla, joka on jopa vapaana silloin.
 
Edit: anteeksi sekoilu, luulin teidän tarkoittavan toista miittipaikkaa...

Lasken miitin hinnan kaavalla hinta+matkat, joten 20€ ei välttämättä ole paha riippuen sijainnista.
 
Mie nyt hyppään täältä törkeästi ja ehdotan sellaista paikkaa kuin Anttilan metsästysmaja, Valkealassa. Siellä voi viettää talvimiittejä. Vieressä on upea pulkkamäeksi kelpaava mäki ja ulkona kiva kota, jossa voi paistaa esim. makkaraa tai lettupannuilla lettuja.

Yläkerrasta löytyy kaksi isoa huonetta ja kerrostasanne. Eli siellä on sänkyjä, sohvia ja patjoja. Alakerrassa löytyy iso tila, jossa kolme isoa pöytää, jossa viettää yhteistä aikaa. Keittiö on iso, ja alakerrassa on makuuhuone keittiön takana. Sauna ja pesuhuone pukuhuoneineen ovat sopivat Kontuporukalle.

Muutama miinus: Vain yksi sisävessa, matkan päässä Kouvolasta eli Autoilla pakko liikkua. Lähin kauppa on Valkealassa, n. 20-25minuutin ajomatkan päässä.

Olen itse viettänyt täällä monta talvea partioleirillä ja olen tykännyt todella paljon. Meitä on ollut parhaimmillaan sellaiset 40kpl leirillä.
 
Valkeala olisi kyllä sijainniltaan aika pop, Savonlinnasta ja Tampereelta vajaat kolme tuntia. Onko sulla Henane jotain puhelinnumeroa tms nettisivuja? Pikkujoulumiitti tuonne?
 
Joo, pikkujoulu sinne jos on niin hyvä miltä tuo kuvasu vaikuttaa :)
 
No kuvia ei löydy kyllä ihan toivotulla tavalla, koska kyseessä on
metsästysmajana toimiva rakennus ja siellä pääosin kuvat ovat
hirvenmetsästykseen liittyviä, joten en ehkä lisää niitä kuvia tähän.

Muistelin juuri, että kun meitä oli se 40kpl, niin silloin oli kyllä osittain
telttamajoituskin pihalla kaminan kanssa. Eli ainakin se n. 30hlö.

http://www.anttilaneramiehet.fi/ on sivusto ja sieltä löytyy majan
vuokraus kohta. Siellä on Seppälän Jannen yhteystiedot.

Jos tarvitsee, niin nimeni voi sanoa ja Partion linkiksi.
 
Dyndyn. Ei saatu Anttilaa, eivät vuokraa joulukuussa kun on metsästysaika vielä.
 
Olisiko mahdollista harkita alkuvuotta, vaikka se rikkookin pikkujouluperinnettä? Joulukuu on aina vähän hankala. Lisäksi lunta on paljon todennäköisemmin esim. helmikuussa kuin joulukuussa.
 
Hohhoh, näinkö tässä nyt käy, että kauas Valkealasta opiskelemaan karattuani miittitoiminta tuo sinne takaisin. :D Mutta joo, kelpaa, ainakin löytyy matkan varrelta koiravahti (vanhemmat). :)

Ja alkuvuoden isojouluilu kävisi minullekin hyvin. Perinteet on tehty venytettäviksi.
 
Tuli tuosta douvin "perinteiden venyttämisestä" mieleen, että onhan meillä jokavuotinen perinne alkuvuodesta, joka tosiaan voitaisiin venyttää pidempikestoiseksi. Ainakin silloin tällöin.

Ehdottaisinkin Vuosijuhlamiittiä 4.-6.1.2013.
 
Ajankohta on siitä huono, että ainakin minä olen fiksuna ennakoijana ottanut jo edeltävältä viikolta niin paljon vapaapäiviä (ylimääräinen loma!), että vielä miitti heti siihen perään muodostuu hankalaksi. Miittiperjantait kun otan vapaaksi matkustelun ja jaksamisen helpottamiseksi. Toki opiskelijoilla tilanne on eri, taitaa valtaosalla jatkua koulut vasta tuon ajankohdan jälkeen.
 
Ei paha tuo vuosijihlamiitti, mutta oliko yhdistyksellä joku säntömääräinen kokous pikkujoulumiitissä?
Kevätmiittiä voisi venyttää sitten pidemmälle kevääseen kun ainakaan viime vuonna ei ollut konkariakaan.
 
Jos miitin ajankohta on oleellinen kokouksen pitämisen kannalta, niin sitten miitti olisi pitänyt järjestää huomattavasti aiemmin, jotta marraskuu olisi mahdollinen. Tai onhan se edelleen mahdollinen, miittipaikan löytäminen vaan voi olla hankalaa. Jouluisissa miiteissä on tainnut lähes aina olla vajaa osallistujamäärä? Lisäksi nyt on vielä jonottelut ja elokuva tiellä.
 
Hyvä sanoa nyt kun ei itse tarvitse matkustella (en varmasti olisi edes sanonut jos tarvitsisis) ;) mutta voihan kokouksia pitää ilman miittiäkin toki.
 
Tiedän että miitti olisi pitänyt järjestää aiemmin. Minun pää ei olisi kestänyt kasassa järjestää kolmea miittiä yhtä aikaa.
 
Ylös