Uudet tittelit

Tarvitaanko titteleitä?


  • Total voters
    9

Amroth

Vaeltava haltianeito
Aloitettakoon uusi tittelikeskustelu tästä, jos ongelmia ilmaantuu, luotan siihen, että ne ratkeavat. Keskustelun saa myös sulkea.;)

Eli tässä keskustelussa saa puhua siitä, tarvitaanko titteleitä, pyytää itselleen titteliä ja kertoa mielipiteensä asiasta.
Minä esimerkisi pyytäisin itselleni titteleiä.
Mutta nyt tulkoon kirjoitusvimma ja viestisuma!
Olkaa hyvät, keskustelu on auennut ja minä poistun takavasemmalle.:)
 
Amroth sanoi:
Aloitettakoon uusi tittelikeskustelu tästä, jos ongelmia ilmaantuu, luotan siihen, että ne ratkeavat. Keskustelun saa myös sulkea.;)

Eli tässä keskustelussa saa puhua siitä, tarvitaanko titteleitä, pyytää itselleen titteliä ja kertoa mielipiteensä asiasta.
Minä esimerkisi pyytäisin itselleni titteleiä.
Mutta nyt tulkoon kirjoitusvimma ja viestisuma!
Olkaa hyvät, keskustelu on auennut ja minä poistun takavasemmalle.:)

Anteeksi, tämä on nyt kai aivan sopimatonta, mutta en malta olla toteamatta, ettei keskustelu tunnu kauhean suositulta.(punastuu, näyttää nololta)
 
Toki titteleitä tarvitaan ja tämä topiikki on paikallaan.

Ainakin aikanaan melko uutena kontulaisena tuntui kivalta ja lohdulliselta saada ensimmäinen titteli, koska silloin tuntui, että nyt on hyväksytty mukaan porukkaan.
 
Nyt uuden Käärmeen puolella jokainen voi itse valita oman tittelinsä. Sen voi tehdä ihan oman profiilin asetuksissa. Eli ei tarvitse odottaa muilta titteliehdotuksia tai pyydellä niitä.

Tämä voi olla selityksenä keskustelun hiljaisuudelle. :)
 
Mutta jos ei ole ideoita, niin sittenhän pitää tulla pyytämään ehdotuksia.

Minua harmittaa suunnattomasti, että tittelit jäivät jälkeen ja että nyt ne pitää sitten asettaa itse. Oli niin kivaa ehdottaa niitä muille ja odottaa, haluaako henkilö käyttää sitä, ja toisaalta aina yllättyä, kun oli itse saanut jonkun kivan ehdotuksen. Se taika vähän murtuu, kun pitää julkisesti täällä sanoa että haluaisin ehdottaa sinulle kontulainen X tällaista titteliä. Vaikka parempi tämäkin, kuin että tittelit tulisivat automaattisesti, ja että niihin ei itse saisi vaikuttaa muutoin kuin anelemalla ylläpitäjiltä erilaista titteliä.

En muuten aivan oivaltanut mitä tuolla kyselyllä haettiin takaan. :grin:
 
Edellisen käärmeen kaltainen tittelijärjestelmä on tulossa kyllä, kunhan sen muilta kiireiltä vain ehtii jompikumpi meistä (Merri tai minä, tod.näk. minä) tehdä. Aikataulua ei pysty sanomaan/lupaamaan, mutta olen sen jokatapauksessa tuonne TODO-listalle jo nostanut.
 
Dúnadan sanoi:
Edellisen käärmeen kaltainen tittelijärjestelmä on tulossa kyllä, kunhan sen muilta kiireiltä vain ehtii jompikumpi meistä (Merri tai minä, tod.näk. minä) tehdä. Aikataulua ei pysty sanomaan/lupaamaan, mutta olen sen jokatapauksessa tuonne TODO-listalle jo nostanut.

Tietysti ymmärrän, ettei kaikki voi tapahtua kaikki-valmiiksi-heti!-tyylillä, enkä halua mitenkään hoputtaa. Saatan joskus päästää edellisen viestini kaltaisia ´´älyttömiä repliikkejä´´, joista ei tarvitse loukkaantua. Syy, miksi tämä huomautus, on, etten halua olla mikään keskusteluilmapiirin pilaaja.;)
 
Titteleitähän voi tosiaan ehdottaa edelleen toiselle vaikkapa tässä topikissa. Ero on vain siinä että se pitää itse käydä kirjoittamassa tuonne profiiliin. Tässä odotellessa voi ihann hyvin hyödyntää tätä keskustelua ja latoa ideoita ja ehdotuksia tänne :)
 
Vaihdoin avani taas tutun vampyyrimaiseksi, mutta nyt haluaisin jonkun kivan, vampyyrimaisen mutta
minua kuvaavan tittelin. Siis jonkun muun, kuin "savolaenen vamppyyrj".
Itse en keksi mitään.
Keksiikö joku muu?
 
Haluaisiko Vampirelady titteliinsä kuvauksen tämänhetkisestä harjoittelupaikasta?

Vampyyritarhatäti?
Vampyyritäti?
 
Ehdotan Isilmírëlle kunnianimeä The Killer of Trolls hänen trollausta kohtaan tuntemansa inhon tähden. Titteli on tietysti myös viittaus Impaled Nazarenen biisiin "I Am The Killer of Trolls", joka löytyy musiikkina täältä ja sanoituksina täältä. Kappaleessa on joidenkin huvittavana pitämä alku, minkä jälkeen se muuttuu tyypillisemmäksi Impaled Nazarenen tykitykseksi.

Mainittakoon, että Impaled Nazarenen kielenkäyttö ei täytä Konnun vaatimuksia, vaan on alatyylistä. Tässä kappaleessa se kuitenkin rajoittuu F-sanan eri taivutusten käyttöön.
 
Mutta enhän minä tapa trolleja. Kuulun päin vastoin siihen paheksuttuun ihmisryhmään, joka ehdoin tahdoin ruokkii trolleja. "The Feeder of Trolls"... hmmm...joo....ehkei kuitenkaan.
 
Täytyy sanoa että viime viikkoina olen ollut todella helposti provosoituvalla tuulella ja myös helposti muita provosoivalla tuulella. Olen paheksunut paljon erilaisia asioita ja hajoillut ihmisten ajattelemattomuuteen ja tyhmyyteen sekä moniin hyvin turhiin asioihin mihin kukaan ei voi vaikuttaa (kuten sää). Eilen sitten pälkähti päähän että olen ihan kuin Tuomas Kyrön Mielensäpahoittaja. Siitäpä siis minulle uusi titteli.
 
Olen viime aikoina odottanut jo eteisessä kolistelevaa joulua niin touhukkaasti, että meinaan ihan haljeta innosta. :D
Joten, josko sitä ottaisi jouluisen tittelin? Olen nukkunut viime aikoina heikosti kun mielessä on kieppunut yhtenä karusellinä joulu, koulu ja sata muuta asiaa.
Tonttu ei saa unta, kas siinäpä olisi oiva titteli minulle, hmh.
 
Nyt, kun tunnette minut paremmin, pidättekö minua edelleen susi-ihmisenä? Ei silti, ettenkö tittelistä pitäisi, mutta olen avoin vaihtoehdoille. :)
 
Ylös