Uusi tuore laulaja K-Maro

-Gimli-

Hobitti
K-Maro on listojen ykkosenä ja soi koko ajan radiossa ja päässä, erityisesti kappale "Femme Like You". Mikä siitä tekee niin päässä soivan, vaikka se on aika yksinkertainen?? :roll:

------
Yritin siistiä vähän tuota kirjoitusasua, toivottavasti et pahastu. ;)
T. Sillanrakentaja
 
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin kappale on kyllä sellainen ,että käännän kanavaa heti kun sen kuulen. Samaa mieltä olen siitä, että se on hyvin yksinkertainen, koko ajan vain hoetaan samaa säveltä ja sanoja. Minua sellaiset kappaleet vain ärsyttävät suuresti. Ja BTW se kuulostaa minusta kopiolta jostain vanhemmasta viisusta. En kyllä saa päähäni, että mistä...

(Smailien ymmärtäminen tuottaa joskus minulle suuria vaikeuksia...)
 
"Femme Like You" oli silloin hyvä, kun sai laulun sanat käsiinsä ranskan tunnilla ja siitä paperista seurasi sitten samalla kun opettaja soitti kappaletta. Silloinkin jo laulun loppupuolella rupesi kamala kertosäe ärsyttämään.
Muutenkaan en pidä tämänkaltaisesta musiikista, ja tällä hetkellä koko kappale ärsyttää koska
a) sitä soitetaan jatkuvasti ja kaikkialla
b) kertosäettä kertaillaan turhan usein
c) biisi on muutenkin niin tasapaksu

Jaa. No, sanoinpahan oman mielipiteeni. Ainoa plussa on se, että se on ranskaksi.
 
Narsil sanoi:
Tuollaiset pellet kuuluvat sarjaamme "kehittävät yhden musikaalisesti juntteihin vetoavan biisin, paistattelevat hetken valokeilassa ja unohtuvat sitten". Niitä mahtuu neljätoista tusinaan. Veikkaanpa, että parin kuukauden päästä kukaan ei enää muista koko tyyppiä.

Sen sijaan esim. Bach muistetaan aina ja ikuisesti.
C'mon. Miten joillekin tälläiset yhden kappaleen biisit voivat olla niin vaikeita käsiteltäväksi. Jos "tuollaiset pellet" ei miellytä, niin olkaa vain onnellisia että heitä ei enää muisteta "parin kuukauden päästä". Jos on seurannut edes hieman tarkemmin radioissa tai baareissa soitettavaa musiikkia, niin samankaltaisia artistia on ollut joka kolossa vuosien kuluessa kymmeniä, mutta aina jaksetaan itkeä minkälaista roskaa ihmiset jaksavatkin kuunnella.

K-Marolta en ole kuullut kuin tämän radiohitin, ja mitä nyt hyvin lyhyen pätkän levymainoksesta jotain Crazy-biisiä. Sinällään kertoo aika paljon sekin jo K-Maron levystä, kun levyä mainostetaan pitkälti yhden biiisin voimalla.
Femme Like You alkaa jo minullakin kuulostamaan peruspuurolta, mutta kyllä sen tahtiin on tanssinut monta kertaa ja varmaan vieläkin tanssisin baarissa, jos biisin kuulisin. Ei tuota minulle suurempia säväreitä, mutta ihan ok-biisi joka on täyttänyt tehtävänsä.
 
Voinee olettaa etta Bachin aikanakin tehtiin surkeaa musiikkia ja muuta viihdetta massoille, jostain syysta se ei vin ole jaanyt elamaan jalkipolville...

Kiinnostava vaittely mutta valitettavasti olemme niin pikkumaisia etta olemme saantoihinkin kirjanneet sen etta keskustellaan vain aiheesta. Joten tasta eteenpain saa puhua vain ko. artistista (oletan etta saan olla kiitollinen siita etten ole kuunnellut radiota kuukausiin, jos tuo on Hollannissakin hitti). Muistakin yhden hitin ihmeista voinee keskustella (jos aiheesta ei ole muuta sanottavaa kuin etta laulu on huono). Ensimmainen jonka mina muistan oli Lambada, mutta varmaan sita ennenkin oli kesahitteja.
 
Jokaisen viestin kohdalla on erilaisia nappuloita, yksi niista on nimeltaan muokkaa ja se on aika kateva, jos tuota tarkoitit viestillasi. Muuten minulla ei ole aavistustakaan tarkoituksestasi.
 
Ylös