WEED, Hopeanuolen poika

sméagol

Kontulainen
Hopeanuoli ku sattuuu olemaan aivan superhyvä ohjelma, niin onkos kenelläkään tietoa Hopeanuolen pojasta?

Luin CDONsta että Weedin dvdtä sais tilattua sieltä, mutta onko kenelläkään tietoa onko se tulossa ihan suomeen kaupan hyllyille? Ja onko tämä tallenne ostamisen arvoinen?
 
Tämänpäiväisestä jostakin katalogista tuli katsottua, että sen julkaisee Futurefilm, eli kyllä se ihan kaupan perukoille tulee. Joskus tuli ensimmäistä jaksoa katsottua, mutta ei siitä ainakaan aluksi saanut sellaista Hopeanuolitunnelmaa irti.
 
Se laatuhan on ihan hirveä. Mutta tuota sisko oli nähny Anttilassa myynnissä jo. Ettimään vaan.
 
Sisko kehuskeli tuota Weediä ja hän on varsin kova Hopeanuoli fanittaja =) Pitänee tuo itsekkin ostaa pois kun aika edullinen on.
 
Piirrosjälki tosiaan on aika kamalaa paikoittain. -_-' Vaan kyllä minä silti aion kaikki Weed DVD:t ostaa sitä mukaa, kun ne Suomeen rantautuvat. Ensimmäinen osahan tosiaan julkaistiin jo 1.8, ainakin joissain Anttiloissa, mutta ilmeisesti nuo julkaisupäivät ovat vaihdelleet paikasta riippuen. Oulun Anttilassa ainakin sanottiin, kun 2. päivä kävin DVD:n perään kyselemässä, että se julkaistaan vasta 8. päivä, mutta kuitenkin samana päivänä sen sitten löysin Kodin Ykkösen lasten(!)hyllystä. :D Ja sain vielä kaupanpäälle Weed-aiheisen t-paidan. ^^ Sen t-paidan takia minä itse asiassa olinkin jo noin aikaisessa vaiheessa DVD:tä metsästämässä.. Sen kun sai aina vaan 20 ensimmäistä DVD:n ostajaa per Anttila.
 
DVD:n hinta Anttilassa on ainaki 12.95€. Itte pidän aiva sika paljon Hopeanuolesta, ja aijonki mennä heti huomenissa Anttilaan ja ostaa Weed:n. Jos haluatte etukäteen tietää hiukan Weed 1 tapahtumista niin laittakaa googleen: Weed 1 Hopeanuolen poika ja siitä heti eka linkki. Kävin itte sieltä urkkiis tapahtumia.
 
Mithrendar sanoi:
Jos haluatte etukäteen tietää hiukan Weed 1 tapahtumista niin laittakaa googleen: Weed 1 Hopeanuolen poika ja siitä heti eka linkki. Kävin itte sieltä urkkiis tapahtumia.
Muuten hyvä, mutta tuo Weed DVD:n takakansiteksti on ilmeisesti tehty mangan pohjalta, ei animen.. Jotenka siitä saa vähän virheellistä tietoa. Takakansiteksti sisältää mm. seuraavat virheet (Huom! Sisältää juonipaljastuksia, joten jätä lukematta, jos et halua tietää animen tapahtumista mitään):
Sakura pyytää Smithiä viemään Weedin isänsä luo, ei GB:tä. Animessa ei myöskään nähdä emokoiraa, jonka pentu (Mel) on vaarassa. Mangassahan Melin emoa näytetään, mutta animesta hänet on jätetty kokonaan pois.
- Merri vaihtoi tilalle spoilertagin, koska valkoinen näkyy todella hyvin eräällä toisella ulkoasulla


Minä maksoin DVD:stäni tuon 12,95e. Saamani t-paita on väriltään musta ja siinä on etupuolella tuo sama Weed-kuva, kuin DVD:n kannessakin. Paita on S-kokoa, mutta minulle siltikin hiukan iso.. Vaan niinhän tuollaiset mainospaidat yleensä tuppaavat olemaan. Olen kuitenkin tyytyväinen, että onnistuin paidan saamaan. ^^
 
Kävin itsekkin ostamassa kyseisen dvdn... Löysin sen anttilasta :)

Piirrosjälki oli hieman karua välillä mutta silti se oli aivan ihana. Ja aijon kyllä ostaa tulevatkin osat.
 
Nyt on Weed 1 hankittu ja katottu. Oon samaa mieltä Sméagolin kans et
piirrosjälki on hieman karua, muuten aivan ihana. Vanhat Hopeanuolet oli
mun mielestä ainakin piirrosjäljiltään parempia, muuta en vielä sano ku
Weed:tä ei oo vielä ilmestyny kaikkia osia. Itte aijon hankkia kaikki Weedit.
Ja yhtä asiaa Weedissä paheksun nimittäin sitä sen alkua, et muka Hopeanuoli
ois yksin kaatanu Akatabuutton (Sehän kaato sen isänsä kanssa lopuksi) ja muita
tälläisiä pikku seikkoja.
 
Onko kukaan käyny kattomassa japanilaisilta sivuilta Weedin kaikki 22. jaksoa, mie oon ja se on todella hyvä, jaksoja on tulossa lisää ja pian saan tietää surmaako Weed, Hougenin ja sen joukot. Onkohan muuten niitä DVD:tä enää missään myynnis, olisko Anttilassa??
 
Vasta tässä kuussa julkaistu täällä Suomessa tuo ensimmäinen DVD, että ihan hyvin löytää :)
 
Voitko hiirulainen kertoa kotisivujen osoitteen? Ja saako siellä niihin Weedeihin suomenkieliset tekstit?
Toinen Weed julkaistaan Suomessa syyskuussa.
 
en nyt muista sitä osoitetta(kun se on niin pitkä), mutta kun muistan laitan sen. Se on englanniksi tekstitys, mutta kyllä sitä ymmärtää. Pitää mennä äkkiä Anttilaan kattoon DVD:tä :)

niin en muistanut kertoa, että ne sivut on englanniksi, mutta tehnyt joku japanilainen, en oo ihan varma 'En se minä ollut' ku siitä on pitkä kun viimmeksi kävin niillä sivuilla. sieltä löytyy myös muitakin lyhyt elokuvia. muistinkohan nyt kaikki, paitsi itse osotteen. kun muistan taikka löydän sen osotteen laitan sen heti.
 
niin en muistanut kertoa, että ne sivut on englanniksi, mutta tehnyt joku japanilainen, en oo ihan varma :roll: ku siitä on pitkä kun viimmeksi kävin niillä sivuilla. sieltä löytyy myös muitakin lyhyt elokuvia. muistinkohan nyt kaikki, paitsi itse osotteen :p kun muista taikka löydän sen osotteen laitan sen heti.
 
Joo, selvä:) Kiitos jo valmiiksi siitä osoitteesta.

Löysin Weedit erään ihanan kaverin kautta ja nyt te jotka olette yrittäneet epätoivoisesti (niin kuin mä tein jokin aika sitte) etsiä Weedejä
netistä niin tässä tulee osoite, josta löydätte ne. Eli: youtube.com. Sieltä meette vaan sitte seach kohtaan ja kirjotatte sinne et Ginga Densetsu Weed
ja volaa siellä on kaikki Weedit. Weedejä on yhteensä 26 jaksoa ja ne on youtubes enkuksi tekstitettyjä, mutta ne silti ymmärtää tosi helposti. Iloinen Sieltä löytää myös leikkaamattomat Hopeanuolet. Nagareboshi Gin nimikkeellä löytää Hopeanuolet ja niitä on 21 jaksoa (myös enkuksi tekstitettyjä).

Yhdistin kaksi peräkkäistä viestiä. Jos tulee vielä viestin lähettämisen jälkeen sanottavaa, oman viestin yläkulmassa on se muokkaa-nappula. :) -Vehka
 
Njuu, kyllähän Weed löytyy tuolta hyllyltä, ja on se katsottukin. Aika ajoin vain tuli huudettua telkkarille, kun joku asia ei mennyt niinkuin sen oikeasti olisi kuullut mennä (niinku onko tämä Smithin itsemurhaiskuryhmämikälie -juttu mangasta? ku eihän se animessa ollu edes mukana) Mutta kyllä sen katsoi, piirrosjälki tosin sai nauramaan ja hävettämään samaan aikaan :Þ
Hankin kuiten loputkin jaksot, pitäähän ne nyt omistaa ja nähdä :p
 
Mullakin tietysti on kaikki ne Weedit, jotka on tähän asti ilmestyny eli 1 ja 2.
Laitoin nuo sivut lähinnä tuohon siks et jos joku ei jaksa odottaa niitten tuloo
DVD:lle, niinku minä, niin näkee ne, jos ei oo vielä niitä löytänä mistään. :)
 
Mithrendar sanoi:
Nyt on Weed 1 hankittu ja katottu. Oon samaa mieltä Sméagolin kans et
piirrosjälki on hieman karua, muuten aivan ihana. Vanhat Hopeanuolet oli
mun mielestä ainakin piirrosjäljiltään parempia, muuta en vielä sano ku
Weed:tä ei oo vielä ilmestyny kaikkia osia. Itte aijon hankkia kaikki Weedit.
Ja yhtä asiaa Weedissä paheksun nimittäin sitä sen alkua, et muka Hopeanuoli
ois yksin kaatanu Akatabuutton (Sehän kaato sen isänsä kanssa lopuksi) ja muita
tälläisiä pikku seikkoja.

Mutta hopeanuolihan sen loppujen lopuks kaatoikin ;) siis siinä hopeanuoli leikkaamattomassahan se katkas akakabuuton pään,mut weedissä (siinä alussa) taidettiin näyttää jotenkin et se ois iskeny selkään tai jotain... EN oo varma. Mutta jos siitäei puhuttais silleen että"hopeanuoli tappoi sen" niin eihän se edes olisi sitten mikään HOPEANUOLI legenda.

Ainiin,jos joku tietää sivunmissä on weedin loppumusan sanat suomeksi,niin voiko laittaa linkin tänne?

Yhdistin kaksi peräkkäistä viestiä. Jos tulee oman viestin lähetyksen jälkeen vielä jotain mieleen, siinä viestin yläkulmassa oleva muokkaa-nappula on kätevä. :) -Vehka
 
Weedin alkutekstin sanat löytyy ainaki osoitteesta: www.youtube.com.
Joten uskoisin et sieltä löytyy myös lopputekstin sanat. Että katsoppas
sieltä :D
 
Ylös