Haltin mökille 14.-15.6.

Ilmeisesti ainakin Miccoh, Haltis ja Mic ovat sunnuntaina kyytiä vailla. Ja toki sen saavatkin :) Kunhan katselette aikataulunne jos teillä sellainen on.
 
No ei nyt tarkkaa, kunhan ihmisten aikoihin on takaisin =)

Vaikka tälläinen kävisi minulle:

17:20 Kouvola 18:32 Tikkurila InterCity2 114
18:46 Tikkurila 19:56 Tampere Pendolino 859
 
Sen verran minun aikataulusta että paljon Kolmen jälkeen en enää ehdi Kouvolasta lähteä takaisin päin. Laskeskelin juuri että puoli neljältä viimeistään on pakko olla sieltä lähdössä ja haluaisin jättää vähän pelivaraa. Mutta sen verran että jos Haltiskin on lähdössä Tampereelle niin ainakin Micillä varmaan olisi seuraa odotella Kouvolassa jos tuolla junalla menette (tässä huomioin nyt vaan ne kenen aikatauluista tiedän tai arvaan jotain).
Mutta minä en halua myöhästyä Iaidosta kun en vielä ole opetellu sitä miten myöhästyneen tulikaan mennä sisään saliin :p
 
No kolmenkin jälkeen lähtee kyllä juna. Tuo oli vain heitto =)
 
Eli hei. Minä (lauantaivuoro on näillä näkymin järkkäytymässä siten että teen itse aamuvuoron) voisin ihan mieluusti tulla, mutta silloin junani olisi Kouvolassa lauantaina vasta 16:35 tai , ja tämä ei ilmeisesti käy? Koska mikäli ei, niin sitten en kyllä valitettavasti ole tulossa - sen verran hankalaksi äityisi venkslaaminen. :) Eli näillä näkymin kyyditys tuskin toimisi, joten jospa minä suosiolla lasken tassuni ja pysyn nurkassa.
 
Kieltämättä noin myöhäinen juna söisi aika paljon mökkeilyaikaa jo muutenkin lyhyeksi jäävästä viikonlopusta :( Harmi juttu. Ellet sitten pääse jollain bussilla Kouvolasta jonnekin Savitaipaleelle, Heituinlahden lähistölle.
Toisaalta tämä avaa Pagballe autopaikan jos edelleen on kiinnostusta?
 
Bussiaikatauluja ei kyllä netistä oikein näe :( Mutta ei se mitään, kyllähän minä lauantai-illaksi muutakin tekemistä keksin.
 
Kouvolan ja Savitaipaleen likeisyydestä huolimatta niiden välinen bussiliikenne on liki olemattoman niukkaa - linjat Mikkeliin ja Lappeenrantaan vetävät sivuitse. Mikkelin bussikin tosin passaisi, jos vain kulkisi kyllin myöhään. Ja kun Lappeenrannastakaan ei Savitaipaleen suuntaan lähde kyllin myöhään busseja, on se kai myönnettävä: ei oikein onnistu.

Paitsi kas, löysin aikataulullisesti kaiketi periaatteessa mahdollisen reitin: junalla Jyväskylään ja sieltä bussilla (lähtö 16:45) Savitaipaleelle (perillä 19:35)! Sepäs olisikin näppärää, nopeaa, suoraviivaista ja kertakaikkisen kustannustehokasta :D
 
Jaamar sanoi:
Toisaalta tämä avaa Pagballe autopaikan jos edelleen on kiinnostusta?

Kiinnostusta on, muttei mahdollisuutta tulla. Del Monte -mies sanoi ei. Ikivanhoja mainoksia näkemättömille tiedoksi, että tuo tarkoittaa sitä, että auktoriteettiasemassa oleva on kieltänyt tekemästä jotain. Tässä tapauksessa vaimo. Samaan syssyyn hän kielsi antaneensa lupaa osallistua The Miittiinkään. Tuntuu siltä kuin olisin taas 14-vuotias.

Muoks. Kyllähän tuon ymmärtää kun vaimo on ollut lomalla viikon verran. Äidille loma tarkoittaa sitä, että lapset eivät ole päivähoidossa. Isä on päässyt töihin pakoon lastenhoitoa ja meinaisi välttyä siltä viikonloppunakin, jolloin äidillä olisi mainio sauma kiertää kaupoissa siskonsa kanssa ilman lapsia... kumma jollei lupaa herunut.

Muoks 2. Vaikka olisinkin saanut tulla, niin en nyt voisi: vaimo teloi eilen selkänsä eikä selviydy nostamisista kuten kuopuksen pyllyn pesemisestä. Niinpä olisin joutunut peruuttamaan tuloni. Se olisi ollut ikävää, vaikka tuloni ovatkin aika pienet.
 
Höh :( Kurja juttu tämä, mutta ei voi mitään. Koita nyt edes The Miittiin päästä.
Itse en kyllä koskaan hanki vaimoa jos sellaisen kanssa eläminen aiheuttaa tällaisia hankaluuksia :wink:

Eli autossa vapaa paikka edelleen jaossa sitä haluavalle.

Niin ja mitenkäs tuo syöminen nyt päätetään? Onko se se wokki? Ja mitä siihen tulee ja kuka hankkii mitäkin.
Itse lähden huomenna illalla Taavettiin ja ajattelin etten ota konetta mukaan. Vaikka minulle sopiikin kuinka vaan niin olisi ihan kiva tietää että asia on hoidossa :wink:

Lisäys// Puhuttiin Haltiksen kanssa mesessä että voitaisiin kuitenkin käydä porukalla Taavetin K-marketissa. Helpompaa niin ja saa vähän jalotella matkalla vaikka se nyt niin kamalan pitkä olisikaan (etenkin minun polveani ajatellen oikein hyvä ratkaisu).
 
Poiketaan vain kauppaan, niin ei tarvitse junassa kantaa ruokaa =)
 
Sepäs oli hauskaa. Voisin suositella kajakkimelontaa muillekin. Intiaanikäännöksen opin vasta puoleenväliin, mutta eiköhän se harjoittelun myötä parane ajan kanssa. :D

Mökkimiittien kyllä pitäisi olla hiukan yhtä vuorokautta pidempiä ja saisi niitä järjestääkin useammin. Kenen mökille ängetään seuraavaksi? :p
 
Vähän samaa mieltä että jos olisi onnistunut mennä jos perjantaina niin olisi ollut se yksi leppoisa päivä siinä välissä. Mutta ihan mukavaa oli ja kiitokset ja kumarrukset teille :) Mielellään lähtisin uudestaankin (mutta en heti huomenna. Autoilu on kivaa, mutta liika on liikaa).
Harmillista kun jäi Micon inkkarit näkemättä, mutta Mic kuvia esille kun kerkiät ;)
 
Hauskaa oli. Kiitokset paikalla olleille. Kännykuvia tulee kunhan ehtii =)
 
Nyt on kuvia tauseinällä. Tsekatkaa Larhatäti, Mekkomieli, Miccosteus ja M(yst)ic :D

Edit.

Hei! Perustetaanko supersankariryhmä?
 
Ehdottomasti! :wink:
Kuvat hyviä ja hienoa että jollain oli jonkinmoinen kuvausväline mukana kun omani puolivahingossa jäi pois.
 
Ylös