Itsensä esittelyketju

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Nonnih, tiputin Eteisen pois säästääkseni tietokannan tilaa. Tämän viestin jatkoksi voi laittaa esittelyjä, eli lähinnä tarkoitettu uusille kasvoille. Ja minä siis paikan ylläpitäjä ja luoja :)

Tervetuloa kaikille uusille naamoille, vaikken jaksakaan jatkuvasti terveeksi toivotella!


Muoks Ai niin, ja suositeltu tapa tervehtiä uusia on lähettää yksityisviesti, eli ei vastata tähän :)

Muoks #2 Selkeytin otsikkoa vihdoin viimein
 
Re: Kestoesittelyketju

nonni.. Nyt on tänneki tultu, olin Konnussa, Ahvenessa ja Käärmeessä joskus - hmm - pari vuotta sitten, oikeestaan aika aktiivisenakin. Sitten se vaan jäi. Nyt selailin yks päivä TSH:ta ja tuli mieleen tää paikka.

Tähä aikaa yöstä/illasta on aina niin luova olo, että vois vaikka jotai runoillaki tähä, itestäni.

faktaa: 18, lappeen Ranta, opsikelee jotain mikä ei kiinnosta - elektroniikkaa ja tietoliikennetekniikkaa. Viimonen vuosi menossa ja armeijan jälkeen opiskelemaan johonkin Graafista suunnittelua mediaan.

TSH, Silmarillion ja Hobitti luettu, piiretyt ja elokuvat katottu. Jotain erinäisiä syventäviä tarinoita TSH:n maailmasta myös luettu.

En tykkää jääkiekosta, enkä formuloista. Tykkään pesäpallosta ja itämaiset lajit on kans lähellä sydäntä - vaikka en kumpaakaan enää harrastakkaan. Kaikenlaiset taiteet natsaa kans kovin! Lähinnä piirustus, maalaus jonki verra, vesivärit ja vesivärikynät on mahtavii, joteki nii aito ja viaton tunne vesiväritöissä.

Kalligrafia tällä hetkellä ehkä pääkiinnostuksena. Suosikkityyleinä ehkä Rotunda (1500) ja Roomalaine puoliunisiaali (500-800).
Kalligrafian mukana on tullu vahva kiinnostus kirjoituksen historiaan, varsinki Egyptin hieroglyfit ja germaaniset riimut on nyt pinnalla. Ja tietty TSH:n kirjaimistot kiinnostaa, kun vaan aikaa riittäis kaikkeen.

Valokuvausta tulee myös harrastettuu, ja kuvamuokkausta.

Grafiikkaa tietty, nettisivuja tullu tehtyy monetki. HTML, PHP, MYSQL, CSS, JS, C. Tommoset ohjelmointikielet onnistuu.

Tykkään käyttää vertauskuvia, puhun mie ja sie kun oon Lappeenrannasta, enkä muuta kirjoitustapaa -> mä ja sä, pelkästään sen takia, että keskustelen Internetissä.

Rakastan lautapelejä, kuumaa kaakaota mikä on tehty veteen, höpsötellä ja puhuu hempeitä.

En tykkää ihmisistä ketkä on niin wannabe aikuisia et jos ehottaa lautapelejä tai pulkkamäkee ni kattoo vaa et "hei wou.. ootko iha okei, eikai me voida mitää lautapelejä pelata."


ööö.. mitäs vielä..

no jotai linkkejä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=tinppa kuv(i)a.
http://www.virhe.org/jasen.php?nick=tinppa jotain vanhoja töitä ja valokuvia.
http://www.uniikki.org Toooositosivanhat kotisivut löytyy jostain tuolta alta. Ei saa morkata, uudet pitäis tehä hetikun muilta hommilta ehtis.

joop.. tässä tää. Eli tämmöne ihmine tein keskuudessa varmaa rupee pyörii joinai päivin enemmi ja joinai vähemmi. Ahvenessa ainaki oon. Jos on tärkeetäki asiaa (varmaa) ni yksityisviestit näyttää tavottava hyvi.

Nii. ja kiitos mukavasta vastaanotosta Ilu:lle ja Nilath:lle jotka toivotti tervetulleeksi yksityisviesteillä Tuli ihan hyvä tunne tästä paikasta.

Näiköhä joku oikeesti jakso muka lukee no enpä jaksa stressata, taian mennä nukkumaa. Selkäänki koskee, tulehtunu. Hyvää yötä, kauneimpia unia!
 
Minäkin tänne jotakin ihme kautta eksyin... Ja täytyihän sitä heti rekisteröityä... Itsestäni en voi mitään kummallista kertoa... Olen ihan "normaali" tyttö Tampereelta, jolta löytyy ikää 16 vuotta.. Jotkut ovat varmaankin nähneet minut parissa eri PotC:ssa ja Loftissa.. Juuri samaan aikaan tätä kirjottaessani rekisteröin itseni Johnny Depp-foorumille.. Olen myös ilmoittanut itseni Vuotikseen, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut.. (Päivä vasta mennyt..) Muita ei ole nyt tällä hetkellä, mutta koko ajan näitä tulee lisää.
 
esittelen itseni vaikken olekkaan enää ihan mikään uusi. siis hirveän uusi. vähän. mittakaavasta riippuen.

olen tyttö, eteläisessä suomessa, tarkemmin vantaalla, asun.

taru on luettu samoin silma ja hobitti. elokuvat katsottu.

rakastan elokuvia (montaa elokuvaa, todella montaa), monopolya, koiraani, kirjoja, nettiä, tilannekomiikkaa,
limevihreää ja pinkkiä, ikean kuvaston selailua, mustekynällä kirjoitusta, tenavat-sarjakuvaa, pinkkejä muovisia aurinkolasejani, ja paljoa muuta. piirtäminen on lähellä sydäntäni.

asioita joita vihaan, niitä on paljon, muutaman maintakseni mm. yleistäminen ja rasismi. en myöskään pidä siitä kun yritetään olla paljon vanhempaa kuin ollaan, ja pidetään niitä jotka eivät kulje micmaceissa lapsellisina ja typerinä.

olisin erittäin iloinen jos saisin viestejä, ei vain mitään 'tervetuloa' saa viestittää muutenkin, rakastan postin ja viestien saamista. ilkein lause jonka olen kuullut on 'sinulle ei ole uusi viestejä.' kauhean sunpoint postilaatikon vieressä.

humm. tulipahan tarinoitua.
 
Kaipa minuunkin pitäisi sitten esittäytyä kun kuitenkin olen uudempi kuin tuo Haltiasielu tuossa.. :) Elikkäs. Olen 12 vuotias tyttönen vantaalta. Elikkäs siis sitten Haltiasielusen kanssa samasta kaupungista. :)

Tarusen olen lukenut. Samoin Hobitin ja luen juuri KTK'ta. Silmarillion pitäisi hommata jostain.

Sitten vielä vähän jotain minusta:
Pidän vähän kaiken laisesta. Muunmuassa ratsastuksesta (siis hevosista yleensä), lukemisesta, piirtämisestä, kasveista, kynttilöistä, mustekynällä kirjoittamisesta ja kaikkesta muusta yhtä fiksusta.. :)

Sitten. En pidä;
Esittämisestä, kovistelusta ja kaikesta sellaisesta siis kun yritetään olla jotain mitä ei olla.. Todella ärsyttävää.. Sitten olen samaa mieltä tuon Haltiasielun kanssa tästäkin asiasta. Yleistäminen ja rasismi ovat ihan. En mistä. :roll: Ja sitten haukkuminen on yksi ehdoton mitä inhoan. Ja kiusaaminen yleensä.. Paitsi tietysti pikkuveljen kiusaus. Sitä on pakko saada vähän joka päivä kiusata... Enkä sanut eilen kiusata sitä! Nyyh.. Mutta taitaa mennä vähän huti aiheesta nyt joten..
Moeh!
 
nonjiin. :)
minäkin sitten päätiin näyttää pienen pärstäni täällä :D
olen nuori tytöntylleröinen sieltä mistä omaa rauhaa saa etsiä kaukaakin, pääkaupunkiseudulta nimittäin. Konnusta tunnen muutamia entuudestaan ystävinä ja kavereina, mutta ekan kerran täällä kävin kuitenkin jo ennen kun kukaan ystävistäni oli lukenut Tarua, saatika minä sitten.
->eli en ole kovin innokas lukemaan, kirjoittaminen ja piirtäminen on minulle mieluisempi ajatusten selvittämismuoto. Rakkaimman eepoksemme Tarun olen tietenkin lukenut. Myös Sofian Maailma ja Enkelimysteerio kuuluvat lemoikirjoihini, olen siis tälläinen ajattelijatyyppi. :D tällä hetkellä yöpöydän vieressä on 'Nalle Puh ja filosofit'-kirja, en suosittele.
Rakastan eläimiä. Hevoset ja koirat ovat lähinnä sydäntäni.

Pidän erilaisten hahmojen luomisesta ja heidän persoonaansa muuntautumisesta->pitäisin siis varmaan näyttelemisestä jos sitä haluaisin tehdä... sekavia selityksiä, yrittäkää ymmärtää. o.O

olen avoin optimisti, ainakin yleensä. :) kaikkea en kuitenkaan omasta elämästä heti möläytä mutta kuitenkaan minua ei todellakaan sulkeutuneeksi voi sanoa!

Kuten kaikissa, minussakin on kaksi puolta, filosofoija sekä pinnallinen vaatehullu.

hui miten pitkä selitys itsestäni. anteeksi.

aijniin, tykkään saada viestejä uusilta ihmisiltä, haltijoita jne. :D
 
OK, kolmas kerta toden sanoo... Eli, parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen rekisteröityminen vihdoin onnistui. 8)

Olen Espoosta, ja useimpiin kontulaisiin verrattuna lähinnä Galadrielin ikäluokkaa. :p Perusteokset (Sormusten Herra, Hobitti, Silmarillion, Keskeneräiset tarut) on tullut luettua useampia kertoja; nyt vain pitäisi saada käsiinsä vielä The History of Middle Earth -sarja. Elokuvat on myös katsottu ja hyviksi joskaan ei täydellisiksi havaittu.

Muutamiin kontulaisiin olen törmännyt kansainvälisillä Tolkien-keskustelupalstoilla (joilla roikun ihan liian paljon :wink:), pääasiassa TORCissa (sikäläiset salaliittolaiset kyllä tunnistavat meikäläisen heti).

Elämääni kuuluu Tolkien-intoilun lisäksi työ, perhe (mies, teini-ikäinen balrog ja teini-ikää lähestyvä hobitti) ja kuntoilu. Muista suosikkikirjailijoista mainittakoon Terry Pratchett, Douglas Adams, Kurt Vonnegut ja Doris Lessing.

Siinäpä ne tärkeimmät...
 
Hei.

Olen 15-vuotias poikanen Iisalmesta. Harrastan jalkapalloa, salibandya, lenkkeilyä, uintia, beachvolleyta, lukemista, roolipelejä, larpaamista ja paljon muuta. Roolipeleistä mainitkoon, että niitä on tullut harrastettua vuodesta '98.

Pidän musiikista. Laidasta laitaan menee.

Kuvia löytyy täältä.

Tässä lyhyt esittely itsestäni. Kysellä voi, jos tahtoo.

Ps. Koitan pyöriä (tälläkin) foorumilla mahdollisimman paljon. :)
 
Juuh...
Eli mii olen tälläinen 13-vuotias neitonen täältä helsingin kupeesta...
Olen pyörinyt tuolla hobittilassa noin neljä kuukautta ja täällä konnussa saman verran, mutta eri nimellä...(Vanhassa ei salasana oikein toiminut joten piti vaihtaa käyttäjätunnus)!

Rakastan TSH:ta (tai LotR:ia,onko sillä väliä) ja tällä hetkellä luen juuri 'Taru Sormusten Herrasta' kirjaa ja olen kirjan puolivälissä.

No eipä tässä tule mitään muuta ihmeellisempää mieleen, että sillain!
 
Olen 17-vuotias poikanen, joka harrastaa pakkomielteisesti musiikkia (basso/kitara ja nykyään jossain määrin myös piano). Olen myös kasvissyöjä ja agnostikko.

Jos haluaa puhua jonkun kanssa vaikkapa Jeff Buckleystä, Smashing Pumpkinsista tai noin musiikista yleensä, niin minä olen käytettävissä.

Tolkieniin en ikäväkseni ole pahemmin perehtynyt. Koko LOTR- imliö on minulle tuttu vain elokuvista, mutta aion kyllä lukea kirjat heti kun minulla on siihen aikaa.

Kuvan näette avatarista.

Jos täällä on lisäkseni muita Final Fantasy-faneja niin ilmoitelkaa. :)
 
Jokseenkin epäaktiivinen käyttäjä olen ollut täällä jo jonkin aikaa. Yli kolme kuukautta, itse asiassa omien laskujeni mukaan. No, tässä vaiheessa olisi ehkö korkea aika laittaa tänne nyt muutama perusfakta itsestäni:

Viitisentoista vuotta sitten minut ristittiin Sannaksi ja siitä lähtien olen asunut täällä Espoon synkissä metsissä.

Harrastan ratsastusta je hevostelua ylipääten. Lähes poikkeuksetta löydyn joka viikonloppu pieneltä tallilta Salon lähettyviltä, jossa olen valmennuksessa. Kouluratsastus, esteratsastus, molemmat menee. Tosin olen nyt pikkuhiljaa painottunut yhä vain enemmän kouluratsastukseen, vaikka tämmöinen hömppäratsastaja minä oikeastaan olen..
Lisäksi kuuntelen erittäin paljon musiikkia. Tällä hetkellä enimmäkseen cd-soittimessa on pyörinyt YUP, mutta myös monia muita artisteja kuuntelen oikein mielelläni. (Muutamia mainitakseni sanotaan vaikka System of a Down, Apulanta, Don Huonot, Kotiteollisuus, Korn, etc..)
Luen myös melko paljon, vaikka nyt tämä harrastus on pikkuisen jäänyt taka-alalle. Mieluiten luen fantasiaa, mutta melkein minkälaiset kirjat tahansa kyllä menevät paremman puutteessa. Suosikkikirjaani teidän on varmaan hyyyvin vaikea arvata... (*hinthint* TSH!!)

Marital status: varattu. (As if jotain sattuisi kiinnostamaan..)

Valokuviani voi tutkia esimerkiksi irc-galleriassa, nikillä super-sahhie.

Ja rakastaisin sinua oikein paljon, jos viitsisit lähettää minulle piristävän yksärin. *nättihymy*

Hip~
 
njuu

No siis...hei vaan! miä oon kyllä ihan sekasin tästä koko paikasta, en oo vielä oikeen sisäistänyt että miten tää toimii.. no kuiteskii, miä oon tämmönen härö tytsi.. jalokuusi ja Vayu voi todistaa :D ja tuota, asustelen mikkelin seudulla ja harrastan..hmm mitähä miä harrastan? nooh, näyttelemistä, musiikkia ja irkkaamista. ja leffoja! <3
tuolta löytyy miun kuva:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=illusio

että semmosta.. :) osaiskohan tässä enää muuta sanoa. nooh, Legolas on ihana! ja kaikki muutki. LotR roks \o/

(ööh olipas tyhmä kirjoitelma)

*häröilee*
 
Ai että tähän pitäis kirjottaa jotain, vai..?

Mie oon ihan sekasin. Äsken en meinannu löytää vastaa-nappulaa ja painoin kymmenen kertaa tota esikatsele-nappia. Ihan vahingossa.

Mie oon varmaan nuorin täältä. Kun vasta kakstoista. Kohta mie oon kyl kolmetoista. 24.3.

En oo kattonu vasta kun ton ekan elokuvan, kun päätimme katsoa, kun nää on saanu niin paljon oscareita. Että täytyyhän niiden hyviä olla jos oscareitakin tulee kun vettä taivaalta! :wink:
No.. Ihan hyviähän ne on. Tai hyviä ei riitä kuvaamaan. :)

Jos jotain nyt kiinnostaa niin minäpä kerron itsestäni. Tää topicci on ilmeisesti sitä varten...vai?

Miun nimi on siis Tiia. Täällä se on TiiTuH, mut en kyllä tiiä miks. Olisin voinu laittaa että Rassu_fani, mutta koska täällä ei puhuta hevosista, niin ei sitten. Ja Rassu on heppa. :)
Oon syntyny 24.3.1991 joten oon vasta vaivaset kakstoista vuotta. Parin viikon päästä kyllä kolmetoista.
Asun täällä keskisuomessa, kaupungissa nimeltä Jyväskylä? Joku varmaan tietää.. :)

Mut hei.. En mie jaksa elämänkertaani kirjottaa. Lähettäkää yksityisviestejä jos luulette tuntevanne.

ps. Aragorn on ehdottomasti paras!
 
Min olen tälläinen tavallinen pulliainen.. Pidän sormusten herrasta ja muutenkin fantasiasta. Harrastan karatea ja ratsastusta. Joskus kirjoittelen jotain aivan älyvapaita tarinoita tai sitten piirtelen jotain tyhmää:) Min täytän huhtikuussa 13. Tarkalleen 23. päivä.
 
Minä olen tavallinen helsinkiläinen 14 vuotias tyttö. harrastan larppaamista ja swappaamista. olen aika omituinen mutta monet sanovat että hirveän mukava. tapanani ei ikinä ole ketään loukata. ja yleensä saatan jutella ihan tuntemattomillekin ihmisille..

kuvia minusta löytyy:
http://www.ii2.org ja nimimerkillä tuttis

kiitos jos jaksoitte lukea :)
 
Noh tota..

Niin tota.. :? Mä oon Linda ja asun hesassa. Tää kuulostaa ihan tyhmältä :roll: . No ei voi mitään. Mä harrastan luisteluu. Oon 12 vuotta sii aikas nuori joihinkin teihin muihin verrattuna. No eipä tässä muuta. :lol:
 
Minä olen Tweebie. Olen suuri Tolkien-fani ja erityisesti Taru sormusten herrasta on mieleeni. On tullut luettua kirja useampaankin kertaan ja kaikki elokuvat katsottua.

Pidän yleensäkin lukemisesta. Varsinkin fantasiakirjat ovat luetuimpia, mutta luen myös kauhukirjallisuutta, novelleja ja historiallisia romaaneja. Tahdon isona kirjailijaksi tai toimittajaksi. Lukemisen lisäksi harrastan kirjoittamista, tietokoneella näpertelyä, hauskanpitoa, foorumeita, koirien kanssa lenkkeilyä, jyrsijänäyttelyitä, aerobiciä, piirtämistä ja tietokoneella pelaamista.

Musiikkiakin tulee kuunneltua jonkin verran, raskaampaa rockia ja nu-metallia enimmäkseen. Elokuvia tulee katsottua paljon, kauhuleffat ovat suosikkeja, mutta myös musikaalit. Piano ja Evita nyt tulee ensimmäisenä mieleen suosikeista. Lisäksi olen armoton Stephen King-fani ja pidän sekä hänen kirjoistaan, että kirjoihin perustuvista elokuvista.

Mitäs muuta? Lävistyksistä tykkään myös ja tatuoinneista, vaatteista, kengistä, 70-luvusta, sisustamisesta. Matkustaminen on hauskaa, viihdyn erittäin hyvin varsinkin Lontoossa ja Australiassa. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin, olen foorumi-addikti ja rakastan sähköposteja, irkkausta ja kaikenlaista yhteydenpitoa.
 
Heips.

Minä, tuota, öö, olen, apua!, siis, tuota hmm.

Otetaanpas alusta. Olen (tällä hetkellä hyvin hermostunut) lukion ekaluokkalainen. Alunperin pieneltä, pieneltä savolaispaikkakunnalta Kuopion megacityyn muuttanut 16-vuotias ihminen siis. Tykkään kirjoista, äidinkielen opiskelusta, eri kielistä, suklaasta, rasvattomasta maidosta (Valion! Mikään muu ei käy!), Sandmaneista, kirjakaupassa hitaasti kävelemisestä ei-ostotarkoituksessa, Tolkienin kirjoista (yllättäen), yksin olemisesta, YleX:n kuuntelemisesta, tekstiviestien lähettämisestä, yhdestä kivasta pojasta, fantasiakirjoista ja vielä sitten niistä muistakin kirjoista.

En tykkää luokan edessä puhumisesta, ilkeistä ihmisistä, suuresta vastuusta enkä vektoreista, tangenttifunktioista sun muista sellaisista.

Aion isona englanninkielisen kirjallisuuden kääntäjäksi. Haluaisin oppia paljon eri kieliä, nyt opiskelen vasta englantia, ruotsia, saksaa ja ranskaa sekä hieman itsekseni sindarinia, ja minulla on huono olo koska en ottanut ensi vuodeksi yhtään italian tai espanjan kurssia. Haluan tietää kaikesta kaiken, vaikken mistään mitään tietäisikään, mikä ärsyttää muita ihmisiä. Minun on aivan pakko päästää suustani viisastelevia lausahduksia ("Meidän äidillä on se Eminemin edellinen levy." Minä: "Siis Marshall Mathers."), mikä ilmeisesti johtuu suhtkoht huonosta itsetunnostani.

Inhoan kirjoitusvirheitä ja olen saada itkukohtauksen lukiessani netistä löytyviä keskustelupalstoja. Inhoan sitä, jos teen kirjoitusvirheen ja joku muu huomauttaa minulle siitä. Huomautan muille, jos he tekevät kirjoitusvirheitä. Teen itse paljon pilkkuvirheitä.

Yritin lukea Shakespearen elämäkerran sivistystarkoituksessa, mutta oikeasti se oli aivan kauhean tylsä ja jätin sen kesken, sillä uusi Harry Potter ilmestyi. Yritin myös keksiä jonkin nasevan, sopivan pituisen ja älykkään vaikutelman luovan allekirjoituksen, mutta se osoittautui liian haastavaksi tehtäväksi.

Nimimerkkini juontaa eräältä tylsältä matikantunnilta, jolloin irc-addiktoitunut ystäväni opetti minut "irccaamaan" matikanvihkon takasivulle (uskokaa pois, siihen jää koukkuun; mitään muuta me emme matikantunneilla enää teekään).
 
Uusi kontulainen ilmoittautuu... :)

Yritän pitää tämän lyhyenä, eihän tätä kukaan muuten jaksaisi lukea. :mrgreen: Eli eli, olen 17-vuotias lukiolainen pieneltä eteläpohjalaiselta paikkakunnalta. Olen lukenut fantasiakirjallisuutta 10-vuotiaasta saakka, ja Sormusten Herra on yksi suosikeistani... niinpä ajattelinkin, että tänne tulo olisi pelkästään luonnollista. :D

Harrastuksiin kuuluu lukemisen lisäksi taide ja musiikki ja ikuinen projektini kirjoittaminen. Aikaa kuluu turhankin paljon sormet näppäimistöllä. :lol:
 
Uusihan olen joo..

Tällä hetkellä en ymmärrä tästä paikasta yhtikäs mitään, mutta kaipa sitä ajan kanssa oppii.

Olen 13-vuotias tyttö pienestä käpykylästä. Rakastan kirjoittamista ja se onkin yksi asia miksi kulutan niin "kallista" aikaani koneen äärellä. Fantasiaa koitan tällä hetkellä kirjoittaa, mutta se ei ole ehkä kuitenkaan loppujen lopuksi se vahvin alueeni. Pidän myös taiteesta, eli maalaan ja raapustan piiroksiani milloin mihinkin. Tällä hetkellä ruotsin kirjani omistaa yhden todella "ihanan" keiju piirrokseni. Ja tanssi. Se on myös asia jota ilman tämäkin maailma olisi tylsä ja kuiva paikka elää.

Mutta jos nyt ette ole vielä kuolleet tylsyyteen, niin kohta kuolisitte jos enempää jatkaisin. Joten tähän lopeta. Toivottavasti olette saaneet edes pienen kuvan minusta.[/img]
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös