Joitko poikkeuksellisen paljon kahvia? Otitko rauhoittavia?

Merri? Humpalla? Varmaan niin.

Ja kannatan ryhmäterapiamiittiä. Missä semmoinen järkätään? ;)
 
Minä olin kerrankin onnekas ja olin tien päällä kun tämä onnettomuus tapahtui. Vältyin siis pahimmilta traumoilta, kun en tajunnut edes moisen tapahtuneen.
 
Minä olen sitä tyyppiä :roll: , joka välttyi tältä mainitulta käärmeen katoamiselta, koska kone on ollut käyttämättä yli 30 tuntia. Uskon myöskin, että herkkänä ihmisenä Kohtalotar ei edes halunnut näyttää minulle :D , että paikka olisi kadoksissa.
 
Ensin hakkasin Käärme-nappia Bookmarks baarissa. Sitten ryntäsin Ahveneen ulvomaan. Häiriköin siellä aina kun ei ollut jotain tähdellisempää tekemistä. Samalla kävin aina varmuuden vuoksi toteamassa, ettei Käärme vieläkään toimi. Ajattelin, että olisi ehkä parempi jos emme kaikki kuormittaisi palvelinta turhilla "joko nyt"-yrityksillä. Ulvoin lisää Ahvenessa. Kulutin (säälittävin hetki!) aikaa irc-galleriassa. Kokeilin vielä kerran josko Käärme toimisi. Merri ilmestyi Ahveneen ja kertoi missä vika, ja miksi se ei heti korjaannu. Jossain kohti luovuin toivosta, että Käärme nousisi tassuilleen tänä viikonloppuna. Vietin paastopäivän tietokoneesta lauantaina (aivan, en edes käynnistänyt sitä). Luin sen sijaan Novan lainaaman Shippeyn kirjan "Tolkien, Author of the Century" loppuun ja fiilistelin Maamiehen ja Lohikäärmeen seurassa. Sunnuntaina avattuani koneen ja selaimen aivan ensimmäiseksi testasin Käärme-nappia, ja se toimii! :)

(Ohoo. Allekirjoitukseni on näköjään myöskin palautunut edelliseen muotoon. Onpa kummallinen backuppi.)
 
Ylös