Kalenteri on palannut

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Joulukalenteri on tehnyt kolmannen invaasionsa Kontu-muotissa. Työstö on aavistuksen kesken, mutta hiljoksiin esiin alkaa putkahdella luukku toisensa jälkeen.

http://kontu.info/joulu2008/

Palautetta luukkujen tekijöille voi antaa tämän ilmoituksen jatkoksi.


Päivitys: ensimmäinenkin luukku löytyy nyt.
Päivitys: luukut 1 – 19 löytyvät. Loppukiri olisi vielä?
Päivitys: kalenteri on valmis!
 
Oi Ksun resepti on vähän kuin maustettua viiniä, mutta ilman.. noh, viiniä :D Hyvä juttu, että raittiina pysytteleville kontulaisillekin löytyy herkullinen ohje :)

Muoksista: Konnussa ei ainakaan minun tietääkseni ole nimimerkki "Luminen lento" (niin kuin ensimmäisen luukun kohdalla lukee :D Ei ole ensimmäinen kerta, kun menevät nämä nikit sekaisen.. Useimmiten itselläni :grin:
 
Lentävä lumi sanoi:
Muoksista: Konnussa ei ainakaan minun tietääkseni ole nimimerkki "Luminen lento"
Merrin tietäen veikkaan kyseessä olevan ihan tahallinen väännös :)

Tähän mennessä luukut ovat olleet kivoja. Jahka ehdin hankkia kanelitankoja ja neilikkaa, taidan tuhota kaapissa jumittaneen valkkarin kakkosluukun ohjeen mukaan, ennen kuin se ehtii etikaksi. :p
 
Oi, tosi suloista. Tykkään paljon siitä, että on herkkuohjeita - makoisa mieli ja olo niistä. :) Ja Jasdrilin runokin oli varsin herttainen. Ensimmäisestä luukusta tykkäsin, koska se ei ollut liian perinteinen, mutta kuitenkin rauhaisa.
 
Tuo 2.luukun viini kuulostaa kyllä houkuttelevalta, pitänee testailla sitä(kin). Joulu-herkut (ja uudet reseptit!) maistuvat aina. Ja Jasdril~in runo oli kaunis!

Kivaa, että on kalenteri!
 
Tämä on ollut mukava piristys, kun suklaakalenteri jäi Pohjanmaalle eikä ole ollut mitään mitä aukoa. Kolmosluukun toscaomenoita täytyy kokeilla loman aikana :)
 
Muistutellaan tähän väliin, että luukkuja kaivataan edelleen lisää, koko odotusta ei ole vielä katettu :)
 
Lentävä lumi saa luultavasti piakkoin tauluseinältä nähdä millaisiin puvustusratkaisuihin Rismalahden pikkujoulumiitissä oli päädytty.

Melkorin naama oli ainakin kunnolla mustattu. :wink:
 
Apua! Ovatko luukut loppuneet? Minäkin olen koettanut pakertaa yhtä juttua, mutta kun ei valmistu... Tämä kalenteri on taas kerran a-ajan paras, mutta mikä meitä oikein vaivaa, kun sisällöntuottaminen niin kankhertaa? Niskasta kiinni ja hep.
 
Kalenterin kommentoiminen on minun osaltani jäänyt vähälle, mutta olen toki luukkuja aukonut. Kaikki luukut ovat olleet mainioita, mutta eniten olen kuitenkin ihastunut Jasdril~in runoon ja luukkuun nro. 7. :)
 
Eikö tämän päivän luukkua ole ollenkaan? Odotin niiiin kovasti iltaan asti että saan nautiskella nimppariluukun rauhassa... ja sitten se onkin tyhjä?!
Wollotus!
 
Nynnoita luukkuja on taas, mutta huomiselle minulla ei ole laittaa mitään, ellen kuvaa kissaa vaikka vihreää seinää vasten että siinä on olevinaan jouluväri.
 
Kissakuvien katseleminen on kivaa vuodenajasta riippumatta, joulun alla sitäkin enemmän. Tahtoo myös kissan!

Juu, possut olivat myös hauskoja ja herkullisia, berliiniläinen joulukoju myös sitä, ylenpalttisesti. Kiitos luukuista, kunhan saisin itsekin jotakin aikaan.
 
On tosi ärsyttävää, että en saa auki kuin pari luukkua ja sen jälkeen en enää yhtään. Kesti koko viikon, että pääsin näkemään edellisen viikon luukut ja nyt en saa auki 11, 12, 13, 14 enkä 15. Miksi miksi??
 
Ylös