Kontu-kalenterit

Voisin kirjoittaa (niin kuin aina) 21.9. Odotetusta juhlasta; viimeinen luukku voisi olla sitten 22.9., Hobitin ilmestymispäivänä.

Vaan kuka ehtisi / viitsisi / jaksaisi toteuttaa luukut?
 
Aih, Katsoin äkkiä Wikipediasta ilmestymispäiväksi 21.9. No eiköhän Tik tiedä paremmin... :p
 
Ei tiedä. Oikea päivä on tarkistetusti 21.9. Herra B. Reppulin syntymäpäivä vain on 22. syyskuuta. Menin hetkellisesti sekaisin (jo kauan sitten).
 
Aktivoitukaa nyt, hyvät ihmiset! Aika kuluu uhkaavasti ja listassa on vielä noin paljon tyhjää. Kannattaa ehkä varata tuolta loppupäästä ensin niin saadaan nuo aukot täytettyä.

Eihän tuon luukkujen toteuttamisen tarvitse olla kummoinenkaan projekti. Kai minäkin jotenkin osaisin, mutta jos haluatte jotakin hienoa, niin kannattaa kysyä joltakulta joka oikeasti osaa. ;)
 
Minulla on myös yksi valmis työ olemassa, mutta se on jo aiemmin julkaistua materiaalia. Sitä voi kuitenkin käyttää hätätapauksessa jossain luukussa.
Mutta onko meillä ketään joka väsäisi itse kalenterin ja kasaisi luukut yhteen paikkaan? Jos tällaista henkilöä ei ole niin miten kalenteri toteutetaan. Vai pitäisikö vaan ihan suosiolla tyytyä tekemään joulukalenteria kun ei siihenkään enää kovin pitkä aika ole?
 
Voin varata 16.9. (sunnuntai?). Jospa jonkunlaista arvoitusta saisi aikaiseksi esmes, jos soppii.
 
No eihän meillä välttämättä tarvitse olla kalenteria jos ketään ammattitaitoista ei löydy. Eiköhän jonnekin saa laitettua ne itse luukkujen sisällöt. Sitten se järjestäjä voi aina heittää tänne linkin silloin keskiyöllä kun päivä vaihtuu.
 
Suosittelen suoraan joulukalenteriin siirtymistä (tai adventti, mistä
ikinä puhuttekaan) sillä aika kuluu, eikä luukkujen tekijöitä ole.
 
Jos jaksaa niin saa myöskin varata useamman luukun. Eihän tähän tarvita enää kuin kolme lisää, jos tämä vaikka alkaisi kymmenen päivän kuluttua.
 
Itsekin olisin kyllä sitä mieltä, että nämä luukkuvaraukset voisi (jos vain kaikille sopii?) Siirtää suoraan adventtikalenteriin ja odotella sinne lisää varauksia. Voi olla muuten kaksi kalenteria liian lähekkäin.
Mutta kun olen luukun luvannut tehdä niin toki sen teen vaikka kalenteri olisikin jo nyt :)
 
Niin no, helpointa olisi vaan värkätä Tolkien-viikko kalenteri, jos kalenteri on ihan pakko tässä välissä olla, mutta joulukalenteri lienee kaikkien mielestä se tärkein kalenteri (kesäkalenteri ei selkeästi kiinnostusta herättänyt tarpeeksi, tai mainostus unohtui silloin kun se olisi ollut olennaista).
 
Kaikki pelkäsivät että nyt olisi tulossa laulu tai jotain runoa. Kuten varmaan onkin. Voin väsätä jotain, oli kalenteri sitten mikä tahansa. Joulukuuhun ei ole enää niin pitkä aika, etteikö adventtikalenterin suunnittelu voisi olla jo ajankohtaista. Joka tapauksessa olen käytettävissä myös siinä tapauksessa, että hobittikalenteri toteutuu - mielellään joku loppukuun päivä.
 
No laitetaan sinut sitten tuossa Tolkien-viikon listassa päivämäärälle 20.9. Ihan hyvältä näyttää tämä kalenterin toteutuminen nyt.
Laitan vaikka Merrin Bilbon syntymäpäiväksi, koska Merri on ylläpitäjä ja kaikenlisäksi vielä hobitti, joten se on vähän niin kuin hänen velvollisuutensa tehdä se luukku. [22] Sitten puuttuu enää 17.9. niin voitaisiin aloittaa viikkokalenteri 15.9. Sopiiko kaikille?

edit: No se 17. päiväkin meni heti. Haluaako joku tehdä vapaaehtoisesti kaikenlaiset järjestelyt niiden luukkujen kanssa vai täytyykö minun jaksaa opetella? :p

Ilmoittautuneet
14.9. Vehka
15.9. Incánus
16.9. Idril~
17.9. Henane
18.9. Miccoh
19.9. Jaamar
20.9. Sûlwen Niniel
21.9. Tik
22.9. Merri [22]
 
voin ottaa sen 17.päivän.. lupasin varata, mutta muistinko? en.. onneksi nyt sitten avasin tämän ja tajusin, että mitä piti tehrä :)
 
Miccoh sanoi:
Haluaako joku tehdä vapaaehtoisesti kaikenlaiset järjestelyt niiden luukkujen kanssa vai täytyykö minun jaksaa opetella? :p

Minun puolestani sinä saat opetella :grin:
 
Joo saat. Tehdäänkö nyt siis oikein sellaiset luukut vai riittääkö jos kunkin päivän taiteilija tulee aina tänne topikiin vain pistämään linkin omaan työhönsä? :)
 
No minä en ainakaan edes osaa laittaa työtäni mitenkään selleiseen paikkaan nettiin, että siellä ei olisi kamalasti muutakin sälää. Eli ainakaan minä en voi työhöni mitään linkkiä laittaa. Ellei joku muu halua tehdä sitä puolestani. Ei tällä hetkellä riitä energia (eikä oikeen aikakaan) sellaisen opiskeluun.
Hyvä jos kerkeän työn tehdä. Mutta jos en kerkeä niin käytän erästä vanhaa työtä :)
 
Hmm. No kun muita kalenterinluukuttajia ei ole ilmoittautunut, niin lähettäkäähän ne työnne vaikka sitten minulle ennen kalenteripäiväänne, niin voin pistää johonkin sellaisen "hienon" kalenterin. Taitaa mennä loppupäivä sellaista tehdessä. :p

(Vaikka onhan noita paikkoja minne niitä voisi muutenkin laittaa, kuten Konnun Nuotio tai Tauluseinä (Nuotio ei tosin taida olla vielä(kään) kokonaan valmis).)
 
Ylös