Kuukausitapaaminen Helsingissä

En harmikseni voi itse osallistua 24.2. tapaamiseen, koska se menee päällekkäin kuorotreenien kanssa eikä minulla ole varaa olla poissa enää yhtään kertaa, jos haluan päästä mukaan laulamaan kymmenvuotisjuhlakonserttiimme. En myöskään voinut vielä(kään) varata tilaa Tolkien-lukupäivälle, koska nyt Varaamon sivuilla sanotaankin, että Oodin tilat kyllä näkyvät jo uudessa järjestelmässä mutta varauksia sen kautta voi tehdä vasta 11.3. alkaen. Koitan siis silloin saada meille napattua jonkin sopivan ryhmätilan.
 
@Isilmírë , mä muuten onnistuin uudessa järjestelmässä varaamaan huhtikuulle ryhmätyötilan Oodista (aivan eri asiaa varten), vaikka mullakin luki toi, että 11.3. alkaen.
 
Tolkien-lukupäivänä 25.3.2024 on siis klo 17.00 on STS Konnun ja smial Brandagamban kuukausitapaaminen Helsingin keskustakirjasto Oodissa (ryhmätila 7). Tarkoitus on keskustella Palvelus ja uhraus (Service and Sacrifice) -teemasta ja lukea siihen sopivia katkelmia Tolkienin teoksista, omat kirjat mielellään mukaan! Tapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.
 
Last edited:
Niin, se seuraava kuukausitapaaminen. Sen ideaalista ajankohdasta on ilmeisesti hyvin erilaisia mielipiteitä. Ennen kuin ainakaan minä ryhdyn varaamaan tilaa Oodista, haluaisin kuulla tapaamiseen potentiaalisesti tulossa olevien ihmisten näkemyksiä siitä, onko tapaaminen parempi pitää kuukauden viimeisenä lauantaina vai sunnuntaina ja mikä olisi hyvä kellonaika kokoontumiselle.
 
Ylös