Kuukausitapaamiset Tampereella joka kuukauden 3. perjantai

Tässä topikissa on ollut hiljaista jo varsin pitkään, mikäs on kuukausitapaamisten tilanne? Viimeisimmän kuukausitapaamisen aika olisi ollut vissiin viime perjantaina, eli Parikkalamiitin kanssa päällekkäin. Seuraava olisi kalenterin mukaan 20.4.2012 (sopivasti pääsiäisen ja vapun välimaastossa), sitä seuraava sijoittuisi päivämäärään 18.5.2012 (helatorstain jälkeinen päivä).

Viimeistään syksyllä 2012 olisi hyvä joka tapauksessa alkaa valmistautua Hobitti-elokuvan tuloon, jotta seura saisi värvättyä taas uutta nuorta voimaa koneistoaan pyörittämään. Kuukausitapaamiset voisivat olla hyvä tapa tarjota matalan kynnyksen tutustumismahdollisuus tulokkaille.
 
Kesäkuun 3. perjantai on 15.6 (syntymäpäivänäni!). Olisiko kukaan kiinnostunut vaikka kahviloimaan tai puistopikniköimään silloin? Voisin varmaan tarjota kakun, vaikken jaksaisi järjestää mitään sen suurempia juhlallisuuksia.

Joka tapauksessa huolestuttava hiljaisuus tässä ketjussa on jatkunut jo turhan kauan...
 
Perjantai 15.6. olen kyllä Tampereella ja kahvilointi, tai säästä riippuen piknikkaus kuulostaisi kivalta. Joskus viiden-kuuden maissa? Itse pääsen töistä noin viideltä.

Mm, kakkua.
 
Tämän viikon perjantaina olisi siis mahdollisuus taas kokoontua Tampereen kuukausitapaamisen merkeissä. Tällä hetkellä säätiedotus lupaa lämmintä keliä tuolle päivälle, ja auringonkin ennustetaan näyttäytyvän. Puistopiknik vaikuttaisi siis varteenotettavalta vaihtoehdolta. Kakkuakin näytän jo luvanneen, joten ilmeisesti sitä on paikalle järjestettävä. Joskus viiden jälkeen lienee paras hetki aloitella, mutta millä paikalla? Ja ennen kaikkea onko tulijoita?
 
Hephop, minä tuun. o/ Viiden jälkeen, viideltä pitää lukita kirkon ovet, mutta eipäs sieltä pitkä matka ole mihinkään keskustan puistoista.

Voisin leipoa minäkin jotain puistopiknikkaamiseen.
 
Mulla menee töissä myöhään, eli en taida ehtiä ajoissa tampereelle asti =/
 
Taidettiin Morelissa sopia, että klo 18:30 paikkeilla Vanhan kirkon lähistöllä puistossa.
 
Voisin varmaan tulla. Yritän muistaa tuoda douvin kirjat jotka on olleet lainassa jo pari vuotta ja joita en oo vieläkään ennättänyt lukea!
 
Utelempa taas kuukausitapaamisten tilannetta Tampereella. Kesällä en juuri muistanut koko asiaa, mutta jospa nyt vähän yrittäisin aktivoitua. Tämän vuoden puolella olisi vielä virallisesti kokoontumiset 21.9, 19.10, 16.11 ja 21.12. Eikös Hobittia odotellessa voitaisi kahvitella, kun näistä kuukausitapaamisista on kuitenkin puhetta tuolla STsK:n sivuillakin? Jookosta? :)
 
Tänä perjantaina olisi tämä, jos tulijoita olisi. Voisin tulla, jos ei tarvitse yksin kahvitella/kaakaoilla. :)
 
Ylös