Mikä biisi? (Lue ensimmäinen viesti ensin)

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
No minä sitten!

And I could hear the thunder and see the lightning crack
All around the world was waking, I never could go back
 
Felt it in my fists, in my feet, in the hollows of my eyelids
Shaking through my skull, through my spine and down through my ribs
 
Yhyy, loistavaa musiikkia ja kukaan ei tiedä :/

Kyseinen brittilaulajatar bändeineen julkaisi esikoislevynsä, jolta arvuuttelemani kappalekin yllättäen löytyy, viime heinäkuussa. Suomen radiotaajuuksilla bändiä on kuultu ainakin YleX:llä, tosin ei listasoitossa.

Allekirjoituksestani löytyy pätkä saman porukan toista biisiä :heart:
 
Arvaustiheydestä taitaa olla vedettävissä se johtopäätös, että viisainta luovuttaa vuoro eteenpäin.

Kyselemäni biisi oli nimeltään Blinding, esittäjä Florence and the Machine. Häpeilemättömänä mainostuksena suosittelen tutustumaan tuotantoon ;)
 
Ilmeisesti vuoron saa ottaa kuka hyvänsä eli laitan nyt jonkin helpon.

On your palm an endless wonder
Lines that speak the truth without a sound
In your eyes awaits the tireless hunger
Already looks for prey to run down
 
Poets of the Fallin Where we draw the line, tai ainakin melkein. Hämärä mielikuva että kappaleen nimi liittyi rajanvetoon, ja käänsin sen enkuksi, joten se voi olla ilmaistu vähän toisinkin.
 
Oisko nyt Iivarin vuoro?? Eipä oo näkyny... Saisko NOPEIN ottaa nyt vuoron?
Jos saa niin tässä tulee:

" sä sanot hei/ en sanoja löydä, okei/
sä hallitset kierrätyksen/ mä pelata osaa en/
sä sanot ei/ käyt reilua kauppaa miksei/
myyt mulle sun rakkauden/ mut voinko mä ostaa sen "

P.S. Jos ei saa, niin reippaasti vaan sanomaan, niin ja saa sitten poistaa tän viestin ettei tarttee sitä tänne jättää!!!
 
Näköjään olisi ollut, mutta kun tuo oli fuksiaisviikolla niin pääsi unohtumaan. Siitä vain vuoron kanssa - minulla ei ole aavistustakaan mikä biisi tuo voisi olla.
 
Anteeks, tässä on aika kulunut nopeasti, joten vihje tulee myöhässä: Tämä laulaja oli Idolsissa ja hän on nainen.
 
Onko kyseessä Kristiina Braskin kappale Mua pelottaa? Muistelen kuulleeni sen joskus radiosta, ja vihjeetkin sopii.
 
/Now we don't live we exist/
/We just run through our lives/
/So alone/

Siinä olisi seuraava biisi, aika lyhyt, mutta ei tämä niin kovin vieraalta bändiltä ole.
 
Lempparibändi (joskaan ei suinkaan lempparibiisi) joten oli helppo.

Mutta mites tälläinen?
<i>
Go down into the cellar
And see what you can find
If the barrels are not empty
We'll hope that you'll be kind
</i>
 
<i>The streets are very dirty,
Me shoes are very thin,
I have a little pocket
To put a penny in;
If you haven't got a penny
A ha'penny will do,
If you haven't got a ha'penny
Then God bless you.</i>

(Viimeksi levyttänyttä artistia tässä nyt ajattelen, mutta periaatteessa pelkän biisin tunnistaminen riittää.)
 
Arvatakin saa. ;) Ei tämä nyt voi täysin mahdoton olla, kun juuri kertsi soi pari iltaa sitten telkkarissa ko levyn mainoksessa.

<i>A **********, a **********,
Please, good missus, **********.
An apple, a pear, a plum or a cherry,
Any good thing to make us all merry,
A **********, a **********,
Please, good missus, **********.
One for Peter, two for Paul,
And three for Him that made us all.</i>
 
Kuulkas nyt! Tämä on oikeasti niin helppo että pakosti sen joku tietää! Melkein kaikki lyriikatkin on jo käytetty... Auttaako se jos kerron että kappaleen sekaan on miksattu God Rest Ye Merry Gentlemenin melodiaa? Tai että artistilla on keskimaalainen nimi? (Kyllä, juuri se tunnetuin ja ilmiselvin vaihtoehto, ei mikään the Hobbitons.)
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös