Mistä elokuvasta tai TV-sarjasta? (Googlaus kielletty)

Nyt on kyseessä sellainen lainaus että se löytyy varmaan jokatoisesta leffasta. Lähes mahdoton arvattava siis, lisävinkki ei varmaankaan olisi pahitteeksi. :)
 
Selvä, lisää vihjettä kehiin, pahoittelut muuten kun hieman olen ollut epäaktiivinen, kotikone hajosi :(

X:"I need to talk with you. May I come in?"
Y: Ok, but the palce is kind of a mess. And I was just about to make a protein shake. Want some?


Niin ja tämä on nyt suunnileen quote, taisiis en ihan tarkkaan sanasta sanaan sitä muista, eli saatan tarkistaa vielä asian leffasta, ja korjata, mutta noin se meni minun muistini mukaan.

Mainittakoon, että kyseessä on lähiaikoina TVstä tullut leffa ;)
 
Uusi lainaus, TV-sarjasta:

A: Hail Mary, full of grace, the lord-
B: Stop, that never helped anybody.
 
Eipä ole se. Olin näemmä jättänyt mainitsematta, että kyseinen lainaus on TV-sarjasta. Pahoitteluni.
 
You smell that? Do you smell that? Napalm, son. Nothing
else in the world smells like that. I love the smell of napalm
in the morning. You know, one time we had a hill bombed, for
twelve hours. When it was all over I walked up. We didn't
find one of 'em, not one stinkin' dink body. The smell, you know
that gasoline smell, the whole hill. Smelled like... victory.

Otan sitten tämän henkilökohtasen loukkauksena, jos joku ei tiedä tätä [25] niin hieno elokuva on kyseessä :p
 
Pahoittelut että kesti, meinasin aivan totaalisesti unohtaa, että oli miun vuoro laittaa uutta arvuuteltavaa. Mutta tässäpä tämä lopultakin.

That might play with the masses, but underneath that angry young woman shell, there's a slightly less angry young woman who's just dying to bake me something. You're a marshmallow, ******** ****. A twinkie!

TV-sarjasta taaskin, ja täytyy kyllä sanoa, että olen hivenen pettynyt jos kukaan ei tunnista.
 
Gilmore Girls? (jota en oikeasti katso, mutta tuo kuulostaa sellaiselta että voisi olla siitä... tai sitten ei.)
 
Olisin veikannut samaa kuin ksu, mutta ei ne nimet kyllä oikein sovi noihin tähtiin. Veronica Mars sen sijaan sopisi. Hetkellisen kyllästymisen jälkeen sitä taas katsellut ja vois sopia siihen sarjaan.
 
Jess! Putki päällä.

Kyseinen sarja vie meidät takaisin kasariin.

"Forget the study! You can never tell a thing about a man by his study, I always say. "
 
Ylös