Projektia Nuotion kirjoittajille

Voisinpa kerrankin yrittää osallistua tähän. Sitaattiakin voisin ehdottaa, nimittäin Matti Paloheimon runoa kokoelmasta Tuuleen Valmis:


"Itseltämme meitä ei voi suojata.
Ja vain se on tarpeen."


Vaikka sellaisen toivomuksen tekisin, että joko vähimmäissanamäärä olisi suhteellisen alhaalla, tai sitten aikaakin olisi ihan reilusti, että ehtii saada mahdollisen tuotoksen valmiiksikin.

Yksi mielenkiintoinen asia olisi kokeilla mininovelleja, eli vaikka sellaisia noin sadan sanan pituisia juttuja. Niiden kirjoittaminen on kuitenkin kovin erilainen, ja varsinkin pidempiin teksteihin tottuneelle, haasteellinenkin kokemus.
 
Aadalla on hyvä pointti. :) Sitaattikin on aika mielenkiintoinen. Minusta asiaa voitaisiin jo lyödä vähän lukkoon, että saataisiin tämä alkuun - käykö Aadan ehdotus siis kaikille, tai enemmistölle?
 
Käy minulle! En ole varma inspiroidunko, mutta pitäähän tuota yrittää. Hyvä että joku kehtasi ehdottaa jotain.

Ei kai tässä välttämättä tarvita mitään vähimmäissanamääriä? Jokin aikaraja olisi kyllä hyvä määrittää, jotta tulee sitten valmistakin.
 
Olen mukana! Aikaraja olisi minustakin hyvä. Onko vaikkapa toukokuun puoliväli liian kaukainen?
 
Heh, voisinpa minäkin liittyä jonon jatkoksi mukaan, jos projekti on vielä ajankohtainen, mutta jos ei, niin eipä mitään sitten. Itse en kannata aikarajaa.:)
 
Ylös