Projektia Nuotion kirjoittajille

Jep, uutta pukkais, tai olisi hyvä jos pukkais. Tuo huhtikuinen projekti oli kyllä hyvä, vaikkei omani koskaan valmistunutkaan. Ideoita siis syntyy, vaikken valmista aina saakaan.
Olisi kuitenkin hyvä pitää kiinni tuosta kuukauden aikarajasta. Tai ainakin minä lykkään töitä vain eteenpäin, mikäli aikarajoistakin joustetaan.

Mutta niin, seuraavaa teemaa kiitos! :)
 
Heittäkää vain uusi aihe, kyllä sitä aina pienen kirjoitelman jostakin TSH:n liittyvästä tekaisee. Ellei aihe sitten ole ydinfysiikka. :p Minusta tuo kuukaudenkin kirjoitusaika on ihan hyvä, siinä on minusta ihan tarpeeksi aikaa.
 
:) on hyvä aihe näin kesän koittaessa. Mutta lisää ehdotuksia voi toki esittää. Jotta asia päätettäisiin mahdollisimman demokraattisesti, lisään tähän kyselyn, johon minä tai muut k-vahdit sekä topiikin aloittaja Vehka ainakin voivat lisätä uusia vaihtoehtoja sitä mukaa kuin niitä tulee. Mutta ei kannata jahkailla pitkään: ehdottaisin, että sovitaan uudesta aiheesta viikon kuluessa eli viimeistään 10. kesäkuuta (ellei siinäkin ole jo liikaa), jolloin pannaan uusi projekti käyntiin.

Lisäksi ehdottaisin, että ei rajata tekstien kokoa mitenkään. Jos vaikka joku tahtoo kirjoittaa kaksisäkeisen runon hymystä tai tiivistää sanottavansa lauseen mittaiseen aforismiin.
 
"Hymy on kuin ikkuna, josta näkee onko sydän kotona."

Hehhee. Minä ainakin kallistun tuon "Hymy" nimen puoleen, mutta ehdottaisin myös nimeä "Hiljaisuus".
 
Minä olen niin perusmörkki, ettei "Hymy" tuo hymyä huulilleni ainakaan välittömästi. Mutta kyllä sekin menee, ei siinä sinällään mitään. :)

Ja totta, noista ajoista voisi sopia muutaman päivän liukuvan lopetusajan, mutta muutoin voisi rajan pitää siinä kuukaudessa. Aikaa on riittävästi ja voi työstää halutessaan kaikessa rauhassa. Pidentäminen tosiaan aiheuttaa tuon siirtämis-ilmiön ainakin itsellä :)
 
Vehkan ehdottama "hiljaisuus" olisi aivan ihana aihe !!
Minulle se olisi nyt juuri hyvin ajankohtainen ja kuitenkin pitkään ajateltukin asia.
Ei niin että olisin sitä tekstinä ajatellut tai siitä ajatellut sen kummemmin kirjoittaa, mutta hiljaisuuden arvoa ja jakamista olen miettinyt paljon !

" Hiljaisuus "

Tää äänestää sitä aiheeksi !!

( mutta miksi Vehka on niin hiljainen ... muualla :roll: ? )
 
Klikkasin hiljaisuutta. Minulle se ainakin olisi omiaan, jos tälläkin kerralla vaikka osallistuisin. Ihan kesälomalla pitää harrastaa yhtä ja toista, vaikka onkin loma :p Mutta hiljaisuuden kannalle kaarruin, toivottavasti se on muillekin kun tällaisille angstia kirjoittamaan tottuneelle mieleen.
 
Olisikohan sopivaa tehdä tämän kuukauden teeman sadosta taas oma topikkinsa? Eipä ylikansoittuisi tuo 'Nuotion virallinen projekti, kkk'-aihelma ja teematekstit löytyisivät nopeasti jos/kun niitä tahtoo myöhemmin selailla.
Kaipa ollaan muuten aloitettu taas? Kesäkuun loppuun asti aikaa? Teemalla hiljaisuus, joka näyttää keränneen enempi ääniä?
Ei hiljaiseloa tähän, ei nyt!
 
Pieni tyhmä kysymys, mihin nuo jutut kirjoitetaan ja pitääkö sen mennä täysin faktojen mukaan vai saako kirjoittaa oman näkemyksen asiasta täsmälleen niinkuin itse ajattelee??
 
Nuotio-projekti kakkosella on oma topiikkinsa tässä näin, jonne voi tekstit lähettää. Runoa tai proosaa, faktaa tai fiktiota, aivan kirjoittajan oman halun mukaan. Tuhatta sanaa on pidetty joskus kattona, mutta ei kannata ruveta sanoja laskemaan inspiraation menettämisen kustannuksella. Tarkoittaa vain sitä, että saa olla lyhytkin.

Mitään ilmoittautumista ei tarvita, kaikki halukkaat voivat lähettää tekstinsä heti kun ne ovat lähetyskunnossa. Aikaraja näkyy topiikin otsikosta.

Ei kun kirjoittamaan!

SILENZIO!
 
Hejpådej!!!
Onko tämä topiikki vielä hengissä? Olisiko uusia haasteita näköpiirissä?
Kai pian saamme taas kirjoittaa?
Den lilla My
 
Jep, voitaisiin yrittää projektia herätellä henkiin. Kahteen viimeisimpään kyllä kirjoitin, mutta sitten se vain jotenkin jäi. Ihanaa kun nostit tämän topin, Myy. :) Hmm, ehdotan uudeksi aiheeksi jotakin niin überdramaattista kuin "Askel".
 
Hmm.. En varmaan kertaakaan ole postauskuntoon asti saanut tekstejä, mutta kivaahan se olisi, jos tätä projektia jälleen jatkettaisiin :)
Ehdotan vimmaa, se kun tuntuu sanana olevan jälleen ajankohtainen ;) (vai onks se jo passé?)
 
Kivakivakivakivakiva!!!
Sekä askel että vimma on hauskoja aiheita, tosin itse ehkä tykkäisin enempi askeleesta.
Hihii, olen ihan innoissani kun aletaan taas kirjoitella, pyörin joka sanan välillä kierroksen tuolissani ;)
LetŽs partypartyparty!!!!
 
Niin tuleeks sitä seuraavaa "projektia", missä kaikki innokas skriivaajajengi luuraa? Vois vaikka jotain rustata...
 
Päätetään ensin nimestä - siinä yllä uusi äänestys, joka toivottavasti myös kääntää väestön mielenkiinnon taasen projektia kohtaan.

Miten olisi, jos koettaisimme saada valittua aiheen vaikkapatammikuun loppuun mennessä ja sitten polkaisisimme projektin liikkeelle?

Kaikki äänestämään, vaihtoehtoja on kaksi niin kuin vaaleissa tätä nykyä näyttää olevan. Äänestäminen ei edellytä osallistumista projektiin, joten jokainen tähän topiikkiin päätynyt äänestäköön sitä vaihtoehtoa, josta mieluummin ainakin lukisi tekstejä. Ehkä jopa kirjoittaisikin...
 
Ja sitten ihmetellään Suomen äänestysvilkkautta... :roll:
Mä näköjään olen 16.66666% kaikista äänestäneistä :wink:
Mikäli matikka riittää
 
Olisiko kirjailijasieluilla innostusta uuteen projektiin näin kevään kunniaksi? Olisi mukava saada Nuotiolle hieman lisää elämää, jottei homma hiivu aivan hiillokseksi. :)
 
Hieman sekavaa seurata tätä keskustelua, mutta kiinnostus heräsi kirjoitusprojektista. Järjestetäänkö sellainen ja jos järjestetään, niin mistä aiheesta - askel vai vimma(ko, kö) ?
 
Ylös