Rismalahti #2 11.-13.9.2009

Itse asiassa siellä on mrs Baggins merkattuna, mutta hän ei ehkä ole kuitenkaan tulossa, laitoin kyllä yksäriäkin.

Lisäys: Toivoisin, että Ereinion ja Vehka ilmoittaisivat kumman kyytiin ovat lopulta tulossa. En ole netin päässä todennäköisesti seuraavan kerran joskus huomenna (torstaina) iltapäivällä ja illalla.
 
Lehtokuusama, minulle sopisi paremmin kuin hyvin tulla poimituksi Mäntsälästä. Linja-autoasema tai lukion edusta lienevät helpoimpia paikkoja. Aikakin käy minulle hyvin.
 
Raseena käski minun ilmoittaa, että kyyti Rantasalmelta lähtee tulemaan noin 15.15. Minut noukitaan Varkaudesta siinä puol 4 maissa, ja karkeasti arvioiden olemme Rismalahdessa perillä joskus klo 19 maissa.
 
Lehtokuusama sanoi:
Lisäys: Toivoisin, että Ereinion ja Vehka ilmoittaisivat kumman kyytiin ovat lopulta tulossa. En ole netin päässä todennäköisesti seuraavan kerran joskus huomenna (torstaina) iltapäivällä ja illalla.
Minä olen tulossa Lehtiksen kyytiin, jos sinne vain mahtuu, kuten ymmärtääkseni olen koko ajan sanonut.
 
Ota Ere paljon tyhjää tilaa mukaan matkatavaroihisi, sillä tuon kaikki lainaamani kirjat ja pinon lainattaviakin. Sain Keisarinkin luettua loppuun. Julmanhauskaa puolustelevaa tyyliä "Etiopian nälänhädästä kärsivät saivat keisarin sympatiat ja sen olisi luullut heille riittävän. Ruokatoimitusten järjestäminen olisi yksinkertaisesti ollut aivan liikaa pyydetty."

Näillä näkymin viikonloppuna joko sataa tai sitten ei. Yöt ovat koleita ja päivisinkin jäädään vähän viidentoista lämpöasteen yläpuolelle. Liian kevyt pukeutuminen ei ole suotavaa. Itse otan villasukatkin kämpän kylmällä lattialla talsimiseen.
 
Valitettavasti oma epävarmuuteni muuttui nyt varmaksi peruutukseksi - toisin sanoen tilanne on edelleen niin epävarma etten tiedä olisinko pääsemässä vaiko en, eikä muuksi muutu kuin mahdollisesti huomenna tunti ennen bussin lähtöä. Ehkä tässä loppuvuoden aikana vielä pääsisi joihinkin meininkeihin mukaan. Sitä odotellessa, pitäkäähän kivaa :)
 
Olen tehnyt Gilanin kanssa treffit Lahden rautatieasemalle heti neljän jälkeen. Jos siis on muita kyydintarvitsijoita noihin aikoihin, niin mukaan vaan.
 
eowynofmay sanoi:
Olen tehnyt Gilanin kanssa treffit Lahden rautatieasemalle heti neljän jälkeen. Jos siis on muita kyydintarvitsijoita noihin aikoihin, niin mukaan vaan.
Mihin aikaan minun pitää olla siellä Luumäellä? Pääsen koulusta siinä yhden maissa ja isä pääsee siitä koulutushommasta yhden ja kahden välillä.
 
Minäkin joudun nyt valitettavasti perumaan tuloni, tulin yllättäen kipeäksi ja tänään kuume kävi yli 39 asteen. En kauheasti usko ihmeparantumisiin enkä halua tulla tartuttamaan teitä vaikka jaksaisinkin. Pitäkää kivaa miitissä, ehkä seuraavassa nähdään ^_^
 
Elemmakilin on sanottava itsensä irti ko. miitistä ihan vaan siitä syystä, ettei tiennyt viikkojen juoksevan näin nopeaan! Jyväskylä vei minut :)
 
okay eli mun autossa on enää mysteerikortti mrsbaggins helsingistä (helou tunteeko kukaan sitä?!??!?) ja lahesta meppin

nyt kuljetuskapasiteettini lahesta eteenpäin on siis 2-3 vähän riippuen siitä onko mrsbaggins tulossa
 
Laitoin mrsbagginsillekin viestiä, muttei ole lukenut sitä. Ilmeisesti ei ole tulossa. Ei hajuakaan kuka on.
Vehka ei ole ilmoitellut ainakaan minulle, enkä ole hänestä havainnut jälkeä viime päivinä Käärmeessä. Ei kai tässä käy niin, että Temmi ajaakin yksinään koko matkan :urg:

Itselläni kyydissä Ereinion, Miccoh ja Ringlad.

Purr pyrkii ensisijaisesti Mayn kyytiin Lahdesta menomatkalla. Huhuu May! Paluumatkaa voinemme vielä säätää Rismalahdessa Temmin ja muiden tähän suuntaan tulevien kanssa. Jompikumpi meistä voi ilman muuta palauttaa purrin Mäntsälään.

muoks: Pieniä korjailuja, kyytijärjestelyissä.
 
Kaikki näyttäisi siis olevan ihan hienosti hoidossa.
mrsbaggins lienee ainoa arvoitus? Mitenkäs se Vehka?
Kiitokset Freyjalle ja Lehtikselle. Tulostelin tuossa osallistujalistan. Penen ilmoittautuminen nyt puuttuu, mutta täytä silti kaavake. Koitan vilkaista vielä ilmoittautumiset ennen miittiin lähtöä.
Muistakaahan alaikäiset tuoda vastuuvapautuslaput.
Nähdään Rismalahdessa :)
 
Lehtokuusama sanoi:
Purr pyrkii ensisijaisesti Mayn kyytiin Lahdesta menomatkalla. Huhuu May!

Huomioitu. Toivottavasti purr ehtii saada viestini...

muoks. Vahvistan vielä, että Gilan ja purr tulevat kyydissäni Lahdesta! Homma hoidossa ja puh.nrot vaihdettuina
 
vehka peru tekstarilla ja meppin tulee mun kyydillä lahesta vaikka listaan onkin merkattu toisin.

mrsbagginsiin oon koettanu ottaa yhteyttä vähän joka mahollista kautta sillä seurauksella että se on kadonnu irc-galleriasta. varmaan myös on lukenu ne sinne jättämäni yhteydenottopyynnöt... vähän mälsää olla kertomatta mitenkään esim jos ei oo tulossa tai jotain. tai ainakin epäilisin ettei oo tulossa.

mut saa siis kiinni numerosta 044 347 1836 jos on jotain kyytiasiaa tai muuta
 
Liityn valitettavan lukuisalta vaikuttavaan feilaajien joukkoon ja jään kotiin aprikoimaan, olisikohan tämä vielä varsin mitättömältä vaikuttava flunssanpoikanen puhjennut miitissä pahemmaksi vai ei.
Haltuuni uskotun ea-laukun luovutan Douvin tuotavaksi, jotta voitte rauhassa harrastaa kirveshippasia.
 
Kiitän kanssa miittaajia viikonlopusta, vaikka omalta osaltani se jäi hieman lyhyeksi, ja pahoittelen, jos tartutin jonkun. :p
 
Kiitokset miitistä kaikille :)
Paljon jaksoitte pelata ja paljon opettelitte "uusia" peljä. (Turha miulle valittaa, että tulee uusia pelejä ostettavaksi, mie vain opetan pelejä, en pyydä teitä niitä hankkimaan, ja omiani kuljetan mukana jotta voitte pelata) Munchkinia tuli pelattua seitsemisen tuntia eli ainakin tuli kerrattua säännöt. Lauantai-sunnuntai yön peliseurasta myös kiitokset, kivaa että joku jaksaa vielä valvoa eikä mene tylsästi nukkumaan.
Kiitokset yhteiskokkaajille :) Olisin voinut olla aktiivisempi ruuan tekemisessä enkä syömisessä vaikka aineksia toinkin.
Kiitokset myös saunaporukalle :)
 
Oli kivaa, ylläripylläri. :)

Lukuisista viime hetken peruutuksista huolimatta porukkaa oli oikein sopiva määrä.

Kiitos Freyjalle kyydistä, Pagballe korvatulpista, Arkintille hieronnasta, monille (kaikille lopuille? :p ) peliseurasta ja muusta mukavasta.

Ja tietenkin järjestäjille isot kiitokset, kun mahdollistatte isommat miitit. Täytyy sanoa, että loppusiivousten nakitus sujui mielestäni sujuvammin nyt kuin koskaan aiemmin.
 
Ylös