Sormus ja Haltiariipus Ostos-TV:ssä

Jos mää jotain sormusten herra - sormuksia tai haltiariipuksia ostaisin niin ostaisin sen www.kukunor.com sivuilta. Tietenkin itse kauppa on Helsingingissä, mutta en jaksa lähteä sinne saakka.

Lisäksi Kukunorissa on Narsil, Gandalfin, sormusaaveiden ja Piikki - miekka. Siellä on myös minipystejä, Elendilin kypärä, (taisi olla oikeassa koossa) Nenya sormus, hopeinen "one ring", kultainen "one ring". Legolas, gandalf, one ring ja klonkku 3D lasipatsaita.

Aínut harmi on, että ne ovat tosi kalliita esim. Elendilin kypärä oli jotain päälle 600 €
 
Kiitos Sam! :) Tuollaista kauppaa mä oonkin yrittänyt etsiä, sellaista josta löytyy TV-sarjojen ja elokuvien oheistuotteita. Kiitos!! Tuolla käyn kyllä kun poikkean Helsinkiin :D
 
kysyisin nyt vain että onko kukaan ostanut kukunorista tuommoista sormusta, kannattiko? kun ajattelin sen sitten itselleni joku päivä ehkä hankkia. -kiitos-
sinä joka sait sen sormuksen (venäjältä??)lahjaksi, olen kade :wink:
 
Teetätä kultasepällä vastaavan lainen. Sellainen ei ole rihkamaa ja rahassa se on oikeasti arvokas. Tunnearvo tulee tietenkin ajan myötä sekä siitä, että kuinka paljon Sormusten Herrasta ns. dikkaat.
 
Tuo on kyllä jo oikesti törkeä hinta pyytää tuollaisesta tuotteesta, mutta niinhän ostos TV:ssä usein liioitellut hinnat ovatkin. Kehoitan itse teitä myöskin teetättämään jonkunlaisen korun, jos tahdotte. Itse kyllä tilasin sormukseni muistaakseni; tolkientown.com:ista ja Iltatähden yksinkertaisesti ostin Roodokselta kun siellä isäni kanssa olin, joten koruja löytyy hyvin myös ulkomailta, omasta kokemuksesta eivät myöskään ole kovin kalliita.
 
Miten te kultasepällä teettäneet olette sitte asian hoitaneet? Olette vain marssineet liikkeseen ja näyttäneet kaiverrettavan tekstin? Vai vaatiiko isompia selityksiä? Mikä on normaalisti hinta?(Minähän saan aina kaikesta väännettyä niin hankalaa :roll: )
 
Juu olenpa minäkin nähnyt tuon mainoksen mutta en ole kyllä NOIN kriittisesti siitä ajatellut... Ovathan ne kaikki joita siinä mainoksessa "haastateltiin" varmasti näyttelijöitä, mut oishan se silti aika kivaa jos ois semmonen sormusten herra koru. :)

116 €!!!!!!!! No onhan se nyt jo aika moinen hinta! En tiennytkään että se noin paljon on! :? Aika törkeetä..ku onhan ne silti niinku vaa zirkonia ja sitä värjättyä hopeeta...!!
 
Ylös