Suuria (ja ei niin suuria) surunaiheita

Henane

Raccoon (Little, but evil)
Näyttelijä Matthew Perry on kuollut eilen. Hän, joka sai minulle monesti hymyn pahan päivän jälkeen ja hän, jolta sai aina naurut. Hyvästi Matty, olet nyt paremmassa paikassa ja tv-sarjasi sekä elokuvasi auttavat suuressa surussamme :cry:

Myöskin.. Tätä kirjoittaessani tuntuu hyvin hyvin pahalta ns. sanoa tämä ääneen, mutta koiramme lopetetaan kahden viikon päästä. Se koira, jonka pelastin pahoinpitelyperheestä, jonka koulutin 4vuotiaana täysin uudestaan, jonka kanssa ollaan vietetty upeat miltei 13vuotta. Koiruus on 16 ja täyttäisi tammikuussa 17, muttei täytä vaan pääsee sateenkaarisilloille. Tämä tuntuu ihan kamalalta laskea päiviä ja tietää, että kohta se päivä on täällä. Kohta joudun luopumaan. Kohta ei ole enää.. miun pientä hauvavauvaa :cry:💔 Olen itkenyt koko päivän tämänkin takia. En pysty kirjoittamaan tätäkään viestiä itkemättä.

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Henane :heart: Minä en ikinä tavannu Möröä, mutta uskon todella, että sillä oli hyvä teidän kanssa ja onvahvuutta ymmärtää milloin on aika luopua. Voimia ja haleja.

Se iskee jotenkin joka kerta kun joku "aina" olemassa ollut julkkis, jonka työtä on seurannut menehtyy. Aina näissä tilanteissa miettiin, että kukahan on seuraava.

Henane

Raccoon (Little, but evil)
Henane :heart: Minä en ikinä tavannu Möröä, mutta uskon todella, että sillä oli hyvä teidän kanssa ja onvahvuutta ymmärtää milloin on aika luopua. Voimia ja haleja.
Eilen soitin tuhkaamoon, joka alkoi kyselemään kaikenlaisia asioita, kuten Mörön painoa, jne. Olen vain itkenyt koko eilisen päivän ja nyt itken taas tätä kirjoittaessani. Itku on välillä hyvästä, mutten haluaisi taas tällaista jaksoa, missä itken vain hullunaan joka ikisestä asiasta :cry: