Suuria (ja ei niin suuria) surunaiheita

Näyttelijä Matthew Perry on kuollut eilen. Hän, joka sai minulle monesti hymyn pahan päivän jälkeen ja hän, jolta sai aina naurut. Hyvästi Matty, olet nyt paremmassa paikassa ja tv-sarjasi sekä elokuvasi auttavat suuressa surussamme :cry:

Myöskin.. Tätä kirjoittaessani tuntuu hyvin hyvin pahalta ns. sanoa tämä ääneen, mutta koiramme lopetetaan kahden viikon päästä. Se koira, jonka pelastin pahoinpitelyperheestä, jonka koulutin 4vuotiaana täysin uudestaan, jonka kanssa ollaan vietetty upeat miltei 13vuotta. Koiruus on 16 ja täyttäisi tammikuussa 17, muttei täytä vaan pääsee sateenkaarisilloille. Tämä tuntuu ihan kamalalta laskea päiviä ja tietää, että kohta se päivä on täällä. Kohta joudun luopumaan. Kohta ei ole enää.. miun pientä hauvavauvaa :cry:💔 Olen itkenyt koko päivän tämänkin takia. En pysty kirjoittamaan tätäkään viestiä itkemättä.
 
Henane :heart: Minä en ikinä tavannu Möröä, mutta uskon todella, että sillä oli hyvä teidän kanssa ja onvahvuutta ymmärtää milloin on aika luopua. Voimia ja haleja.

Se iskee jotenkin joka kerta kun joku "aina" olemassa ollut julkkis, jonka työtä on seurannut menehtyy. Aina näissä tilanteissa miettiin, että kukahan on seuraava.
 
Henane :heart: Minä en ikinä tavannu Möröä, mutta uskon todella, että sillä oli hyvä teidän kanssa ja onvahvuutta ymmärtää milloin on aika luopua. Voimia ja haleja.

Eilen soitin tuhkaamoon, joka alkoi kyselemään kaikenlaisia asioita, kuten Mörön painoa, jne. Olen vain itkenyt koko eilisen päivän ja nyt itken taas tätä kirjoittaessani. Itku on välillä hyvästä, mutten haluaisi taas tällaista jaksoa, missä itken vain hullunaan joka ikisestä asiasta :cry:
 
Lähisukulaiseni on sairastunut vakavasti. Kyseessä on kaiken lisäksi nuori ihminen ja tilanteeseen liittyy myös pieniä lapsia.
Tieto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, en olisi ikinä voinut kuvitella, että näin käy. Nuori, aiemmin perusterve ihminen onkin yhtäkkiä niin sairas, että löydän itseni tutkimassa netistä taudin eloonjäämisprosentteja. Joka tapauksessa, vaikka hän selviäisi hengissä, niin elämä ei ole enää entisensä eikä hän todennäköisesti toivu enää kokonaan terveeksi. Sanoin avopuolisollenikin eilen, että myöskään meidän elämämme eivät tule olemaan enää entisensä. Jatkossa elämäämme tulevat kuulumaan huomattavasti tiiviimpänä osana asiaan liittyvät pienet lapset, jotka ovat myös lähisukuani.
Koko perheeni on jonkinasteisessa shokissa ja yrittää ymmärtää mitä on tapahtunut.
 
Katsoin juuri viimeisimmän MasterChef Australian finaalijakson. Koko tätä kautta väritti vahvasti Jock Zonfrillon kuolema. Hän on ollu minun suosikkituomareita siitä asti kun tuomaristo vaihtui ja tiesin kuolemasta jo ennen kun aloin katsoa kautta. Se teki koko jutusta jotenkin häiritsevällä tavalla outoa, surullista ja haikeaa. Mutta ainakin yksi suosikkikilpailijoistani voitti. Mutta voi Jock 😢
 
Joo, tällaiset kuolemat ovat aina surullisia kun tulevat yllättäen ja tietää kalmolla olleen vielä annettavaa. Yli 80-vuotiaan kohdalla on vähän eri asia.
 
Yllä mainittu surettaa etenkin isäni puolesta, sillä hän tunsi Raittinen Jussin, olleet lapsuus-nuoruusvuosina partiokavereita ja käyneet samoja kouluja.Tavanneet nyt eläkeiässä partiokavereiden kesken.
 
Dingon basisti Pepe Laaksonen on kuollut. Dingo kuului kasarilla monen nuoruuteen kiinteästi, niin myös mun.

Pistetään tähän Pepen biisi Vierivä kivi hänen ainoalta soololevyltään.
En jää kiinni milloinkaan, en jää silloinkaan kelaamaan, kun minut arkkuun pannaan ja pyydetään delaamaan.

 
Lähisukulaiseni on sairastunut vakavasti. Kyseessä on kaiken lisäksi nuori ihminen ja tilanteeseen liittyy myös pieniä lapsia.
Tieto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, en olisi ikinä voinut kuvitella, että näin käy. Nuori, aiemmin perusterve ihminen onkin yhtäkkiä niin sairas, että löydän itseni tutkimassa netistä taudin eloonjäämisprosentteja. Joka tapauksessa, vaikka hän selviäisi hengissä, niin elämä ei ole enää entisensä eikä hän todennäköisesti toivu enää kokonaan terveeksi. Sanoin avopuolisollenikin eilen, että myöskään meidän elämämme eivät tule olemaan enää entisensä. Jatkossa elämäämme tulevat kuulumaan huomattavasti tiiviimpänä osana asiaan liittyvät pienet lapset, jotka ovat myös lähisukuani.
Koko perheeni on jonkinasteisessa shokissa ja yrittää ymmärtää mitä on tapahtunut.

Syöpä vei eilen voiton kiltistä, huumorintajuisesta ja rakastavasta kahden lapsen isästä.
Kyyneleistä ei ole tulla loppua, suru ja ikävä on pohjaton. Elämä on joskus niin valtavan epäreilua. 😭
 
Ylös