Syysmiitin yhteisruokailu-keskustelu

Mä varmaan teen parin litran taikinan, eli siitä kyllä takuulla riittää kaikille halukkaille ainakin yksi.

Vois tehdä niin et jokainen lettuihin osallistuva tuo hilloa/kermavaahtoa/jäätelöä/jotain kaikille lettuilijoille yhteiseksi tahi euron rahaa minulle (mielellään niin että hillontuojat vähän huikkaisivat etukäteen niin ei jäädä ainakaan kokonaan ilman :) )
 
Minä tuon miittiin maapähkinävoita, kun sen olen havainnut hyväksi ja mieluiseksi päälliseksi melkein minkä tahansa päälle. Mutta tuon myös kaupasta hilloa. Maku on sitten yllätys, hähää.
 
Ja , hei olisko mitään joku yhteislevite? Sitä kun ei ikinä mene miitissä koko pakettia. Jos ostan Keijun niin sitä saa kyllä käyttää leivän tms. päällä. Ettei kannata välttämättä ostaa omaa jos tahtoo vaan voidella leipää.


Ps. Miten käy yhteisruokailun jos mestarikokki itse puuttuu? Onko meillä varasuunnitelmaa vai varaudutaanko ylimääräisellä muonalla ihan kaiken varalta?
 
Lathron ilmoitti juuri jättäytyvänsä pois, joten ehdottaisin, että annamme tämän yhteisruokaidean jäädä hautumaan esim. seuraavaan miittiin johon Lath tulee, koska hän varmaankin osaa tehdä sen parhaiten ja saa siitä oikeanmakuisen :p

Voidaan improvisoida yhteisruokaa vaikka yhdessä sitten miittipaikalla, Hirvaskankaan 24/7 ABC on n. 10min ajomatkan päässä miittipaikasta ja joku voi sitten lauantaiaamuna käydä tarpeet.
 
Ylös