Tampere-miitit

Otan siis makuupussin kuitenkin mukaan ettei Nerwenille tule peittopulaa jos nyt myös Haltis ja Vehka saapuvat sinne. Ja onhan se toki kivempi yksissä nurkissa pyöriä yhdessä vai mitä ;)
 
Niin siis mulla oli ajatuksena, että tulostamme (1 ihminen) ja leikkaamme (4) ne jo torstaina, koska perjantain aikataulu on monen osalta niin rajallinen, että silloin ei tarvitsisi sitten kuin käytellä konetta. Mutta kuten aiemmin todettua, joku muukin järjestely käy minulle. Mulle käy talkoot myös ensi viikolla (tosin ei maanantaina, olen töissä).

Sorry, ei ajatus kulje kun pää on täynnä limaa.
 
Juup, voin tulla badgetalkoisiin myös, Nerwolla en ole käynytkään joten siitä tulee Suuri Seikkailu (TM).
 
Nerwen sanoi:
Mulle käy talkoot myös ensi viikolla (tosin ei maanantaina, olen töissä).
Keksikäähän sitten ensi viikolle jotain sellaista kivaa oheisohjelmaa, joka kiinnostaa tarpeeksi että saisi ihmisiä tulemaan kauempaa, niin pääsisin talkoisiin. :grin:
 
Tämä vaati erillisen irc-kokoontumisen mutta kuvio näyttää NYT tältä (katsotaan miltä se näyttää huomenna :p)
Vehka on minun luonani to-pe yön ja Jaamar Haltilla. Mic toimittaa badgekoneen Haltille leffan jälkeen. Badgetiimi kokoontuu Haltilla perjantaina päivällä ja Mic liittyy seuraan töiden jälkeen. Yöpaikkamuutokset siksi, että Jaamar on Tampereella useamman yön ja näin on yksinkertaisempaa. Toivottavasti Vehka sinulle sopii. :)
 
Tosi kurja juttu Vehka. :( *pärskii vielä itsekin*
Ilmoittelethan mulle heti kun olet tulossa Treelle niin saat sitten sinfonialippusi minulta.
 
Enköhän minä vielä ilmesty Tampereellekin joskus.

Mut hei, kiinnostaisiko ketään kontulaista niin kahjo idea kuin museomiitti? Vapriikissa olisi Tiibet-näyttely, ja erityisesti Kahdeksan vuoden urakka – Suomen sotakorvaukset ja Tampere 1918 olisivat minulle nyt hyödyllisiä, kun historian syksyllä kirjoitan. Kukaan lähtisi seuraksi?
 
Minua kiinnostaa kyllä museomiitti, mutta mieluummin jokin muu kuin Vapriikki. Noloa myöntää, mutta tämä tamperelainen politologi ei ole käynyt sen paremmin Vakoilu- kuin Lenin-museossakaan. Puutteet pitäisi korjata hetimiten.
 
Hmm, en ole itsekään, ja myös G.A. Serlachius museo kävisi - siellä on veteraanien juttelua sodasta, joten sekin käy historian kertauksesta. Mutta Lenin ja vakoilu ovat kiinnostavia seikkoja myös, ei siinä mitään, enköhän minä voi sen verran taipua.
 
Tiibettiin olen ajatellut itsekin suunnistaa jossain välissä - saattaisin saada sen paremmin aikaan hyvässä seurassa. Lenin tuli nähtyä joskus muksuna, eikä se oikein tehnyt vaikutusta.
 
Olisikos ideaa mennä Batmania katselemaan elokuviin joku päivä?

Tiibet pitäis käydä tsekkaas juu. Samoin kyl vakoilu- ja Lenin-museokin...
 
Ajatuksia:

- jos joku ei ole vielä käynyt katsomassa The X-files: Usko koetuksella-elokuvaa niin nyt olisi ihan käsittämättömän hyvä tekosyy. Suunnitelmissani on mennä katsomaan se piakkoin kolmannen kerran ja tällä kertaa huolin ;) seuraa. Lupaan käyttäytyä sivistyneesti ja olla spoilaamatta, mutta vaadin että lopputekstit pitää katsoa. Ajankohdalla ei ole minulle väliä, eli ehdotuksia otetaan vastaan - käytännössä kaikki näytökset Plevnassa ovat viikonlopusta eteenpäin klo 21. Päivällä ei ole minulle väliä.

- Jokin yleinen kontulaistapaaminen (kahvilassa tms) olisi kiva järjestää, erityisesti kun syksyn myötä Tampereelle on lennähtänyt tai on saapumassa uusia kontulaisia. Ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta otetaan vastaan. Poiketaan vaikka Tiibetissä samalla?
 
Voisin kyllä tulla näyttäytymään, mutta ilmaannun Treelle vasta kuun vaihteessa. Siinä vaiheessa jos jotakin tehdään, niin voinen olla mukana, vaikka fuksien tutorointikin vie aikansa...
 
Minä voin myös olla mukana, mutta a) kirjoitukset ja b) Helsingin kirjamessut ja c) yleinen häslinki vievät aikaa. Tiibet olisi loistava tekosyy hankkiutua paikalle, jos me mennään ennen historian kirjoituksia (taitavat olla 15.9. [niinkö pian? Paniikki!]), mutta myös X-files olisi kiva nähdä. Ensiviikon lauantaina olen automaattisesti Tampereella Ristirockin takia, silloin?
 
Voisinpa varmaan paikalle ilmaantua, kun jo muutamaan otteeseen olen uhkaillut aktivoitua Tampereella nyt syksyn mittaan oikeen kunnolla. Tosin miitin ajankohdasta riippuen, voisin ehkä toivoa jonkinlaista yöpymispaikkaa, jos menee niin myöhäiseen, ettei takas Orivedelle jaksa enää lähteä.

Ja juu. Viikolla varmaan lienee sen verran koulujuttuja, että kannattaisin mielummin viikonloppuja, sen enempää osaa vielä tässä vaiheessa ajankohdasta sanoa. X-Filesejä nyt kuitenkin voisin joka tapauksessa lähteä katsomaan.
 
Miltäs kuulostaisi sitten tuo lauantai 23.8? Vapriikki on lauantaisin auki klo 18 asti - kuinka paljon aikaa tuohon näyttelyyn kannattaisi mielestänne varata? Voisimme sen jälkeen (esim. klo 18 ) sopia myös jonkin kahvilapaikan (Siperian Waynes?), jolloin ne joita ei näyttely kiinnosta pääsisivät porukkaan mukaan myös. Ja sitten ysiltä voisivat mennä leffaan ne, jotka haluavat.

Olen töissä tuon viikonlopun (aamuvuoroja) joten majapaikkaa en valitettavasti voi kenellekään luvata.
 
Ylös