The Miitti 2008: Kimppakyydit

Olen lupautunut hakemaan Hathan ja Aowynin yhden maissa torstaina Lappeenrannan juna-asemalta. Yhdelle olisi silloin vielä tilaa, mutta joutuu töihin sitten ennen miittiä :wink:
 
Aada, mie olen menossa Torstaina käymään Miittipaikalla ja tulen Kouvolan aseman kautta, tarvittaessa.
 
Jaamar sanoi:
Olen lupautunut hakemaan Hathan ja Aowynin yhden maissa torstaina Lappeenrannan juna-asemalta. Yhdelle olisi silloin vielä tilaa, mutta joutuu töihin sitten ennen miittiä :wink:

Hatha ja Aowyn ovat ilmeisesti suuntaamassa Lappeenrantaan samoilla bussivaihtoehdoilla kuin minäkin. Voisin siis vääntää itseni ajoissa hereille aamulla ja hypätä matkaan ja tunkea mukaan myös Jaamarin kyytiin.
Jos "pääsen" avustamaan jo torstaina järjestelyhommissa niin voin ainakin paremmin mielin skipata sunnuntain lähtösiivoilut kun karkaan kerran jo aamulla pois :grin:
 
No tarjolla lähinnä saunavihtojen tekoa, opaskylttien pystytys ja sitten odottelua, mutta kyllä kyytiin pääset jos mieli tekee :)
 
No mie nyt näköjään säädän jatkuvasti tänne jotain, mutta sen verran että olen sunnuntaina menossa kyllä Lappeenrantaan, mutta vasta ennen viittä. Ja en yhtään mielelläni suostu ajelemaan edestakaisin montaa kertaa väsyneenä (liian suuri riski).
Eli jos kyydissäni torstaina tulevat haluavat pois samalla autolla niin ainakaan ennen neljää en ole kaupungissa. Mieluummin ei ihan niinkään aikaisin.
 
Henane sanoi:
Aada, mie olen menossa Torstaina käymään Miittipaikalla ja tulen Kouvolan aseman kautta, tarvittaessa.

Mihin aikoihin olisit Kouvolan kautta ajelemassa? Miun kannalta helpoin juna olis perillä 14.07, ehtisitkö jo siihen? Ja siulla oli vissiin sunnuntaina jo auto täynnä, vai?
 
Kaikille juna-asemalta kyytiä haluaville: Mikäli muita autoja ei saada järjestettyä teitä hakemaan niin järjestäjillä on parikin autoa käytössään. Haemme porukkaa juna-asemilta, yritämme tosin ajoittaa hakureissut niin, että ei tarvitsisi kovin montaa kertaa ajella edestakaisin. Ei siis huolta, kaikille järjestyy kyllä kyyti.
 
Mikäli olen tulossa torstaina, ottaisin mielelläni kyydin Helsingistä. Mahdollisista tuloajoista en vielä tiedä, enkä osaa käyttää kauheasti pääkaupunkiseudun paikallisliikennettä, joten hyppäisin mieluiten kyytiin päärautatieasemalta tai pasilasta.
 
Minullekin sopii päärautatieasema tai Pasila (Pasila sopii ehkä paremmin, mutta se nyt on ihan sama), mutta voin myös tulla johonkin muualle, riippuen mistä torstain Helsinki-auto lähtee. (Jos Freyja on epävarma paikallisliikenteestä, niin toki saa tarvittaessa seurata, jos lähtö tapahtuu jostakin muualta. :p)
 
Aada, Olen Kouvolassa samaan aikaan kuin sie. Miut haetaan Kouvolasta, joten joutuisit hetken aikaa pyörimään miun seurassa, että pääsen omalle autolleni kotini pihaan ja siitä sitten lähdettäisiin kohti Petäjänrantaa.

Eli jos tällainen järjestely kävisi, niin olisi mahdollista päästä kyydissäni torstaina :)
 
Tulkaa muuten ihmiset sitten mieluummin Lappeenrannan juna-asemalle. Kouvolaan on leirikeskukselta paljon enemmän matkaa joten Lappeenrannasta kyyti on varmempi saada. Järjestäjät hakevat ihmisiä nimenomaan lähimmältä juna-asemalta eli Lappeenrannasta, ei Kouvolasta.

Eli koska Henanen auto Kouvolasta perjantaina on jo täynnä niin voisiko Sirilwen saapua Lappeenrannan asemalle jossa on paljon muitakin kyydin tarvitsijoita? Järjestäjät voisivat sitten poimia kaikki kerralla kyytiin. Voi tietysti olla että joku muu auto menee Kouvolan aseman ohi, mutta Lappeenrannasta kyydin saaminen on jokatapauksessa varmempaa.
 
Joo, kyllä voin tulla Lappeenrantaan saakka, juna on siellä 18.31. Kouvolassa jää reilu puoli tuntia odotteluaikaa junaa vaihtaessa, siksi en tuota vaihtoehtoa ensin ajatellut... Kunhan vaan jostain kyydin saan, niin hyvä olisi.
 
Järjestäjien kimppakyytiauto peruuntui päällekkäisyyksien vuoksi, joten
Tampereelta lähtee torstaina kaksi autoa, Novan ja minun. Koska olen
itse lähdössä pikkupösöllä (viisi ovinen, mutta silti pieni Peugeot), en
kyytiin ota itseni lisäksi kolmea enempää. Lähtöaika ei ole vielä tiedossa,
mutta Tampereelta lähdetään yhtä aikaa. Järjestely menee
siis jotenkin näin:

Nova:

Haltiamieli
Samooja
tilaa kahdelle?

Incánus:

Nerwen
Gilan
tilaa yhdelle
 
Freyja, pääset tarvittaessa torstaina minun kyydissäni Helsingistä. Tässä vaiheessa kyydissä on vasta Miccoh. Rautatieasemalle en mieluusti aja, Pasilan asemaa voin harkita. Muutoin lähtöpaikka, jonka Miccoh tuntee, löytyy Kalliosta.
 
Päivitin taas ensimmäisen viestin listaa. Enriisse ilmoitti tulevansa perjantaina autolla Helsingistä joten sieltä kyytiä tarvitsevat saivat sellaisen.

Mikäli listassa on muuten virheitä yms niin ilmoittakaa toki asiasta. Teen sitä puhtaasti topikin viestien perusteella. ;)
 
Minulla ei ole aavistustakaan missä päin Helsinkiä (tai siellä jossain) Kallio on, pahoitteluni. Mutta voin tulla sinne, mikäli Miccoh liittyy seuraani Pasilasta tai Päärautatieasemalta. Muuten Pasila kuulostaa hyvältä paikalta ja jopa tiedän sen ympäristöstä vähän jotain.
 
Ylös