The Miitti 2008: Kimppakyydit

Olen näillä näkymin taittamassa ainakin alun miittimatkastani liftillä. :grin: Tavoitteena päästä keskiviikkoillaksi Helsinkiin (yöpaikka otetaan vastaan, olen pieni ja sievä enkä vaadi paljoa, laita yksäriä!), josta jatkaisin torstaina joko Lehtokuusaman kyydillä, jos minut autoon huolitaan ja paikkoja vielä on, Luumäelle, tai sitten liftaan Kouvolan asemalle kyytiin Henane + Aada, tai jos hyvin sujuu, tulen Luumäelle tien varteen ja soittelen sitten sieltä.

Tai sitten tulen keskiviikkoillaksi Tampereelle, josta jatkan miittimatkaa eteenpäin jollain konstilla. Helsingin kautta tulee vähän typerää kiertämistä, jos liftaisikin Tre - Lahti - Kouvola - (Lappeenranta) välin.

Kaikki siis hiukan epämääräistä vielä, mutta pidän puhelinnumeroitanne mukana ja tiedotan sitten lähempänä, saapumassa olen torstaina yhtä kaikki.

EDIT: Suunnitelmat selkenevät joskus nopeammin kuin uskoisikaan. Tulen miittiin Tampereelta Incanuksen autossa.

EDIT II: Suuntaan miitin jälkeen Mäntyharjulle ja kaipaisin autokyytiä Kouvolan rautatieasemalle, jokuhan varmasti ajaa siitä ohi. Erittäin mieluusti menisin autokyydillä toki Mäntyharjuun asti, jos yksikään auto on menossa pohjoiseen päin Mikkelin suuntaan. (Hiukan epäilen, mutta ainahan kannattaa kysyä.) Ajattelin että olisi hyvä puhua myös näistä lähtökyydeistä, ettei käy ikäviä yllätyksiä sunnuntaina. Monilla kyydit lienevätkin kahdensuuntaiset.
 
Tosiaan, asiasta on puhuttu aikaisemminkin, mutta kertaus ei koskaan ole pahasta. Eli ne joilla sunnuntain kyyti mahdollisesti eri kuin tulokyyti selvittäkää myös sunnuntain kyytinne valmiiksi ettei niitä ikäviä yllätyksiä tule.
Ensisijaisesti siis paluu samalla autolla kuin saapuminenkin, mutta esim. Henanen auton pitäisi tehdä viikonlopun aikana muodonmuutos pikkubussiin jotta tämä toteutuisi kaikkien kohdalla.

Minun kyytiini tulevien tosiaan kannattaa selvitellä aikataulujaan ja kysellä minulta vaikka yksärillä mahdollisista aikataulumuutoksista jos tuo ilmoittamani paluuaika ei miellytä. Jos ei mitään kuulu niin oletan että samat naamat ovat tulossa kanssani takaisin ja aikatauluni sopii teille (Estelwenin osalta asia selvä).
 
The Miitissä on tietysti se selviö että järjestäjät heittävät kaikki kyyydittömät juna-asemalle. Sunnuntaina voidaan tietysti katsoa sen verran että monta autoa on nytkin vajaana, joten joku näistä autoista voisi varmasti heittää mennessään ihmisiä juna-asemalle. Esim. Titiuu ajaaa todennäköisesti Lappeenrannan juna-aseman ohi jokatapauksessa.
 
Muutos suunnitelmiin, tulenkin omalla autolla eli en tarvitse kyytiä. Kuopion suunnasta siis olen tulossa ja sinne myös palaamassa, jos joku olisi kyytiä vailla. Perjantaina pääsen lähtemään vasta kahdelta, lähemmäs kuutta varmasti menee ennen kuin olen perillä.

Muoks. Minyaleiel: voin ajella Mäntyharjun kautta sunnuntaina.
 
Ensimmäisessä viestissä lukee nyt, että minä ja Dracaena olemma Lappeenrannan rautatieasemalla klo 17.30. Voimmeko tällä puheella siis luottaa, että joku meidät sieltä noukkii?
 
Boah, kyllä teidät varmasti asemalta haetaan, todennäköisesti asialla on järjestäjien auto. Ei siis aihetta huoleen. Auto ei välttämättä ole juna-asemalla tasan klo 17.30, koska myös Steelsheen on tulossa juna-asemalle ja meidän kannattaa noukkia teidät kaikki kolme kerralla kyytiin - muuten teemme illan aikana kolme erillistä keikkaa juna-asemalle ja matkaa kuitenkin on. Steelsheen voisikin kertoa tuloaikansa jotta saadaan aikataulut selville.

Muillekin tiedoksi: Mikäli tulee ongelmia, kyytiänne ei kuulu, sairastutte äkillisesti tai muuten vaan joku asia huolettaa niin soittakaa minulle numeroon 050-5413027/Taru. Minulta löytyvät myös kaikkien muiden miittiläisten numerot mikäli niitä tarvitaan.

On erinomaisen fiksua hankkia jo etukäteen autokyytisi kuskin ja mieluiten parin kyytiläisenkin numerot. Aina voi tulla vaikka rengasrikko jolloin on hyvä saada yhteys muihin.
 
Sirilwen, jos siun kyydissäs vois sunnuntaina päästä Kuopioon, niin ei tarttis junailla ihan niin pitkää matkaa, Kuopiosta kun varmaan pääsee muutenkin Kajaaniin helpommin.

/Aada, joka ei jaksa loggautua omilla tunnuksilla sisään.
 
Näyttää siltä että olen Lappeenrannassa kello 17:27, joten aika hyvin osunevat aikataulut yksiin :)
 
Kerrassaan loistavaa, siinä tapauksessa järjestäjien auto pyrkii olemaan juna-asemalla klo 17.30.
 
Lappeenrannasta torstaina

Olen torstaina Lappeenrannassa fys.terapiassa puolenpäivän maissa. Koska olen siis joka tapauksessa paikalla, niin otan kyytiini aikaiset junailijat. Mennään sitten meille, haetaan Aule ja siirrytään pikkuhiljaa tapahtumapaikalle. Jaamarin mukaan paluukyyti sunnuntaina on edelleen voimassa.

May
 
Pääsen torstaina miittipaikalle Jasdrilin kyydissä.

Ja tosiaan, joudun jättämään miitin valitettavasti jo perjantai-iltana. Oletan että kätevintä on jos lähtisin sen henkilön kyydissä joka lähtee hakemaan WuMingiä Lappeenrannan juna-asemalta, se ei varmaan tuottaisi ongelmia?
 
Jos Lehtokuusaman kyydissä on vielä tilaa, tulisin mieluusti sillä. Muuten joudun siirtämään tulemiseni vasta perjantaiksi, ja silloinkin laina-autolla (oma on juurikin tuona viikonloppuna pe-su muussa käytössä). Eli mites ois? :)
 
Laitoin Silttiksen alustavasti Lehtokuusaman kyytiin. Mikäli muistelen oikein niin siihen autoon mahtuu kyllä kaksi takapenkille melko mukavasti, kolmella voisikin jo tulla ahdasta. :)
 
Jos ilmoittautumiseni hyväksytään ja rahani saapuvat perille, tulen minäkin The Miittiin. JOS Enriisse huolii kyytiinsä tämän edellisen kyytinsä mokanneen, tulisin mielelläni autolla perjantaina Helsingin tai Espoon tai Vantaan suunnalta.
 
Steelsheen sanoi:
Näyttää siltä että olen Lappeenrannassa kello 17:27, joten aika hyvin osunevat aikataulut yksiin :)
Meillä voi olla sama juna, sillä meidänkin virallinen aikataulu sanoo 17.27. :)
 
Minulla on vielä poislähdön kyyti avoimena, lähinnä matkakulujen kannalta olisi kiva päästä Kouvolaan, Lahteen tai jonnekin muualle radanvarteen (lähemmäs Riihimäkeä).
 
Boah sanoi:
Steelsheen sanoi:
Näyttää siltä että olen Lappeenrannassa kello 17:27, joten aika hyvin osunevat aikataulut yksiin :)
Meillä voi olla sama juna, sillä meidänkin virallinen aikataulu sanoo 17.27. :)
:) Paitsi että päätin sittenkin tulla bussilla. Olen Lappeenrannassa vähän aikaisemmin, mutta en niin paljoa aikaisemmin että puoli kuuteen odottaminen haittaisi. Ehdinpähän vähän katsella ympärilleni ^_^
 
Titiuun auto
(joka on tietysti Saab... :D )

Lähdetään perjantaina (huomenna!!!) Imatralta tuossa puoliltapäivin, Lappeenrannan kautta tullaan, pientä shoppailua tehtävä, sapuskaa ym... Nyt kun on Saab niin mahtuu kolme takapenkille. 8)

Sunnuntaina pääsee kyydissä Lappeenrantaan (asemalle) ja Imatralle (jos joku saa jonkun mielenhäiriön ja haluaa Imatralle). :wink:
 
Ylös