The Miitti 2011, fiilistely- ja palautetopikki

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Tänne kaikki ihanat ja kurjat jutut. kaikki palaute ja fiilistely sallittua. Itse leijun pilvissä. Oli aivan epätodellisen hyvä miitti ja olin uskomattoman sosiaalinen.
Kiitoksia satelee Bändiläisille. Telep ja Silttis erityiskiitos (ja Halla) kun viitsitte tulla ihan vain vierailullekin. Olitte kaikki mahtavia ja oli hienoa nähdä teitä. Larppaajille myös iso kiitos. Oli paras larppi missä olen ollut.
Järkkäreille kiitos, nakitetuille kiitos, saunaseuralle kiitos, pelikavereille kiitos, vanhalle hallitukselle kiitos ja uudelle myös.

Tulen kirjoittamaan kritiikit jahka leijuminen vähän laantuu. Mutta antakaa tulla kaikki mikä mielen päällä on. Kritiikistä ja positiivisuuksista paikan suhteen on hyötyä seuraavan miittipaikan etsinnässä ja järjestäjien toiminnasta saa myös antaa palautetta. Yleensäkin kaikesta mistä haluaa jotain kirjoittaa.

Sekavaa, mutta koittakaa kestää ja antaa anteeksi aivan miittiväsylle järkälle :p
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Se tuli ja meni, mutta hyvä fiilis on vieläkin.

Kiitos peli- ja saunaseurasta, Henanelle oivan larpin suunnittelusta, pändiläisille musisoinnista, Nerwendelle hatusta, yhistykselle aamu- ja välipaloista ja kakusta sekä isot halit kaikille, olitte mahtavaa seuraa! :1420:
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Kiitos paljon. Eipä oikeasti ole pitkään aikaan ollut näin mukavaa miitissä. Kiitos järjestäjille kivasta miittipaikasta ja hyvistä puitteista ja kaikille kivoille ihmisille seurasta. Taisin päättää tulevani seuraavaankin mittiin. pusipusi
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Kiitos vaan minunkin puolestani porukalle; kokonaisuudessaan kaikille ja tietysti sitä enemmän mitä enemmän oltiin tekemisissä. Erityisesti teineille, peliseuralle, pändiläisille ja autopoppoolle. Oli tosiaankin paikallaolon arvoinen miitti.

Kritiikkiä lähinnä paikasta (yllätys yllätys). Viimevuotista paikkaa haukuttiin hajanaiseksi, vaikka siellä ainoa hajanaisuustekijä taisi olla se että sauna/ranta ei ollut ihan pihapiirissä, ja sitten lähdettiin Vallittuun missä kaikkialta oli kauhea matka kaikkialle muualle ja vieläpä hankalakulkuista maastoa pitkin. Edellisissä miittipaikoissa on ollut hyvää se, että jos vaikka iskee koomausolo niin pääsee kyllä johonkin omaan rauhaansa mutta sieltä pääsee myös nopeasti ihmisten ilmoille, tuolla taas ei tiennyt vähän väsyneemmässä olotilassa että jaksaisiko porukkaa ylipäänsä lähteä mistään etsimään.

Toinen juttu oli tietysti se kaikenlaisten mukavuuksien puuttuminen. Sähköttömässä mökissä nyt vielä pärjää mutta itse täysin erähengettömänä ihmisenä kyllä kaipasin sisävessoja/suihkua (varsinkin kun en pidä saunomisesta). Puhumattakaan sitten siitä että huussit olivat myös ties missä pöpelikössä, mikä ei ollut pimeällä kovinkaan kivaa.

Olen siis edelleen sitä mieltä että Vahojärvi oli varsinkin Vallittuun verrattuna huikean kiva paikka. Mutta onneksi hienot ihmiset kompensoivat epämiellyttävää leirikeskusta kuitenkin mukavasti. Ei muuta valitettavaa ainakaan tähän hätään :p
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Kiitokset järjestäjille ynnä muille paikallaolijoille. Ensimmäinen The Miittini, ja kolmesta käymästäni miitistä paras. Tosi mukava kesän päätös, huomenna jatkuu taas arki. Erityismaininnan ansaitsee Pändi, itse asiassa en olekaan kuullut leffoja lukuunottamatta tolkien-aiheisia lauluja - ihan uusi elämys näin vanhoilla päivillä.

Suomen suven autuus ylitti kaikki maalliset pikkuharmit, mitä miittipaikkaan kuului, joten en osaa niistä valittaa. No ehkä pieni miinus alueella vaeltaneista outsidereista. Rakennuskannan hajanaisuudella oli hyvät ja huonot puolensa, joista oikeastaan hyvät voittivat omasta mielestäni. Varsinkin se, että mökkeihin pääsi lepäilemään omaan rauhaan kauaksi melunlähteistä, oli kätevää. Itse en myöskään kauhean isossa porukassa viihdy erityisen hyvin, joten väen hajaantuminen ei sinänsä haitannut.

Ja vielä erilliset kiitokset talon krokotiilille uimaseurasta!
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Miitti sai minut mukavasti unohtamaan työasiat ja oli piristävin viikonloppu pitkästä aikaa (lue 7 viikkoon.) Kiitos Konnun Pändi, kiitos letunpaistajille, pelikavereille (Menolippua on aina kiva päästä pelaamaan) ja teille monille turinaseuralaisille. Saimme perjantai- ja lauantai-illoiksi hienot kelit, kun saatoimme olla nuotiolla muutamia tunteja ilman sateen vaaraa. En ollut vähään aikaan nauranut niin makeasti ja vedet silmissä, kuin kuunnellessani Merrin lukemaa puhetta. Oikein huomasi, kuinka yhdessä nauraminen tekee hyvää. Pidentääköhän porukalla nauraminen ikää enemmän kuin yksin nauraminen? Näin voi hyvinkin olla.

Täytyy myöntää, että palelin siellä turkasen mökin laverilla ensimmäisenä yönä. Olisi kai pitänyt syödä tuhdimmin vielä viimeiseksi illalla, se olisi auttanut. Mukanani oli ohut makuupussi, olisi pitänyt ottaa järeämpi pussi mukaan. (Olen vilukissa pahinta laatua.) Sateesta huolimatta oli kyllä melko lämmin viikonloppu. Mökissä pärjäsi muuten ihan hyvin ja otsalamppu osoittautui käteväksi vempeleeksi. On mielenkiintoista päästä katsomaan erilaisia leiripaikkoja, mutta on kyllä kiva palata toistamiseen tuttuunkiin leiripaikkaan. Miitistä jäi hyvä mieli. Nähdään jälleen jossakin miitissä vielä tämän vuoden puolella(?)
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Iso kiitos kaikille :) Ja hali nyt kun netin välityksellä ei pöpöt tartu ;) Pändi :) Kiitos peliseurasta :) Selkeästi pitää katsoa disneyleffoja ennen seuraavaa pursuittia.
Sämisseuralaisten kanssa tuli taas useat hyvät naurut. Nerwedelle kiitos luontopolusta, vaikka en taaskaan osannut vastata kysymyksiin.
Jousiammuntaa en kerinnyt kokeilemaan kun ekana päivänä tein ruokaa ja söin juuri silloin. Saunoa en jaksanut paljoa. Toivottavasti en tartuttanut ketään. Anteeksi että valvotin teitä öisin. Hämmennyin nähdessäni naamani peilistä...
Asioita joita muistui mieleen kun porukalla miettitiin menneitä Tutteri, Ratavuli, örkkimarssi, boffoturnaukset, bussikuljetukset miittiin, monet jotka eivät enää ole miitteihin ilmestyneet vuosiin, Laukaamiitit, Café Kontu, ...
Leiripaikasta sen verran, että asiat olivat ehkä turhan etäällä toisistaan. Reitti saunalle ei houkuttanut kulkemaan illalla joten sekin vähensi saunomista. Leirialueen läpi kulkeva lenkkipolku ei ole hyvä juttu kun pitää miettiä tavaroidensa perään enempi, ei sillä että niitä kauheasti levittelisin, mutta esim lompakko.
Väsymys iskee taas, mutta vähemmästäkin valvomisesta...
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Oih, The Miitti <3

Ensimmäiseksi kiitokset kuuluvat järkkäreille, jotka tekivät mahdolliseksi tämänkin ihanan viikonlopun. Sen jälkeen kumarran kauniisti Pändiläisille, joista osa tuli ihan vain esiintymään meille. Se oli mahtavaa! Viimeisimpänä, muttei missään nimessä vähäisimpänä tulevat tietenkin rakkaat kontulaiset. Ootte ihania! :)

Pieniä ongelmia palaamisessa todellisuuteen, vaikkakin pyykkikasa ja muu arkihommailu auttaa siinä. Pitkitän kuitenkin irl-olemista telkkarista tulevalla Sormusten ritari-leffalla. ;)

Minulla oli tullut 2 vuotta sitten viimeisen The Miitin ja tuntui että vasta eilen oli nähnyt kaikkia sekä nekin joita ei ollut koskaan nähnyt tuntuivat heti tuttavilta. Olen ollut The Miiteissä 4 eri paikassa ja ne ovat kaikki olleet erilaisia. Kaikissa ovat olleet hyvät ja huonot puolensa.
Tämän vuotisessa paikassa ehkä vaikein juttu oli että kaikki paikat olivat niin kaukana toisistaan sekä että illalla ei ollut valaistusta mm. laavulla. Siellä olisi mielellään istunut pitempäänkin. Tietynlainen yhteneväisyyden tuntu paikassa jäi puuttumaan. Puuceetkin menettelivät, vaikkei ehkä lempiasiani ollutkaan. Mutta se ettei saunan lisäksi (kun oli niin kaukana) ollut muuta peseytymispaikkaa oli miinus.
Positiivista oli itikoiden puuttuminen, isot kylmätilat ja mökit olivat mielestäni ihan hyviä sekä maisemat hienoja. Ymmärrän että järjestäjillä on vaikea tehtävä etsiessä paikkaa näin isolle porukalle, joka ei varmasti ole helppoa. Noin yleisesti ottaen kaikki oli hienosti järjestettyä. Ja letut olivat hyviä, vaikka Nerwen niitä epäilikin. Toivottavasti tästä oli apua. :)

P.S. Jokohan eräs kontulainen on löytänyt turkoosisen kimallehatun laukustaan? Titi on aika sissi ja huomaamattomasti toimi. :D
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Miittissä oli kivaa, erityiskiitos järkkäreille ja tietenkin mökin nro. 5 teinijengille. Paikka oli muuten "ihan jees", mutta minäkään
en erityisesti tykännyt noista randomihmisistä jotka kulkivat Miittipaikan läpi.
Tänä vuonna yllätin itseni saunomasta usein, ja valvomasta pitkään (siis Vampiren mittapuulla).
Jousiammunta oli myös erityisen kivaa.

Henk.koht iso miinus tuli siitä, että kotiin saapumisen jälkeen meni noin tunti,
ja heti sen jälkeen minulle iski jumalaton päänsärky ja flunssainen olo. Nukuin sitten tuossa
välin klo 17-22. Taisin vilustua järvessä.

Mutta muutoin erittäin kiva Miitti, kiitos kaikille osaanottajille. :p
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Ei löydy juuri moitittavaa, jäi todella hyvä fiilis vaikka väsyttääkin. :)

Pändiä ja larppia täytyy vielä erityisesti hehkuttaa. Kumpaakaan en ollut aiemmin kokenut, mutta toivottavasti koen uudestaan. Larppi oli hykerryttävän hauska ja mielenkiintoinen ja porukka mukavaa.

Sauna ja ranta olivat hyvät, mutta tosiaan turhan kaukana. Suurin miinus minun mielestäni olivat ulkopuoliset ihmiset alueella. Itse palelin hieman ensimmäisenä yönä, mutta majoitustilat olivat muuten hyvät. Laavu oli kiva, tosin jotain valoa sinne olisi voinut hankkia.

Juu, ei voi muuta sanoa kuin että parempaa seuraa kuin kontulaiset ei kyllä helposti löydy. <3
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Kiitos järkkärit miitistä ja kiitos Pändi että otitte minut mukaan lurittelemaan, vaikken saanut järjestettyä aikaa miittiä edeltäviin harjoituksiin osallistumiseen. Oli kyllä täysin vaivan arvoista ajaa pääkaupunkiseudulta Vallittuun vajaaksi vuorokaudeksi, niin kivaa oli tavata pitkästä aikaa "omia ihmisiä".

Muoks

Pidin myös miittipaikasta, välimatkat ja se niin sanottu alkeellisuus eivät häirinneet tippaakaan.
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Hei kiitos tilaisuudesta päästä verestämään vanhoja muistoja ja nähdä tuttuja naamoja, vaikka vain lyhyesti piipahdinkin. :) Massiivinen kiitos uudelle pänditalentille: Steelsheen, Isilmírë ja Lathron! Ja tietenkin Erestor ja Sillanrakentaja, jotka vielä jaksoivat heilua. Silttikselle iso kiitos että otti keväällä ohjat käsiin ja houkutteli minut mukaan.

Pelonsekaisin tuntein odotan Hallan kuvaaman videon näkemistä...
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Kiitokset todella mukavasta miitistä koko porukalle! :) Oli kyllä todella onnistunut viikonloppu kokonaisuudessaan!

Erityiskiitokset Konnun Pändille (se oli aivan huippuhyvä!), mökki nro. 5 asukeille, järkkäreille, laavuseuralle jne. En edes kaikkea viitsi luetella tässä. =D

Paikan suhteen isoin miinus minulle oli se, että ainut peseytymispaikka oli saunalla, joka puolestaan sijaitsi vähän hankalassa paikassa. Itse olen nimittäin aamupeseytyjä (aamuni ei ala kunnolla ilman suihkua) joten kunnon suihkua jäin kaipailemaan. Myös sisävessat olisivat olleet kivat, vaikka olenkin mökillä tottunut huusseihin. :p

Hyviä puolia miittipaikassa olivat mm. loistavat kylmäsäilytystilat ja mukava ruokailutila/päärakennus. Kaiken kaikkiaan minä ainakin voisin ihan hyvin palata tuonne ensi kesänäkin, mikäli uutta/parempaa paikkaa ei löydy.

PS. Kiitos myös siitä, että valitsitte minut hallitukseen!
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Hei hoi hopsansaa! Kiitos Miitistä. Oli mukavaa kaikin puolin. Minulla ei jäänyt mistään pahaa makua suuhun, päinvastoin. Minussa on vahva metsien miehen puoli, joten en kavahtanut pidempiä välimatkoja tai saunapolun asfaltittomuutta.
Oli myös ilo esittää musiikkia ja järjestää jousiammuntaa. Tunsin näin voivani antaa paljon muille miittiläisille ja iloita siitä. On ollut mukava kuulla että porukka on pitänyt Pändin esityksestä. Hieman oli puhetta, että koittaisimme mahdollisesti tässä jossain välissä nauhoitella jonkinlaisen studiosession, kun aika on kypsä. Tämä ei ole lupaus, vaan ennemminkin epämääräinen uhkaus :)

Kenties seuraavaan miittiin, johon osallistun, tuon enemmänkin nuolia ja kenties kolmannenkin jousen. Ja taidanpa ottaa käsivarsi- ym -suojat, jottei olisi taas Mayn ja Vampiren ranteet punaisina ;D
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Täälläkin yksi leijailee vielä. :]
Oli aivan mielettömän kiva miitti. Sanat eivät riitä kertomaan, ja siksi luettelen kiitoksia mieleenpalautuvassa järjestyksessä.
Ensiksi kiitos vaikka kaikille ja joka ainoalle, joka Vallitussa vaelsi (no ei niille lenkkeilijöille ynnä muille tunkeilijoille). Kiitos Shetaille kyydistä eestaas. Kiitos teinijengille. Kiitos Lathronille jousiammuskelusta. Kiitos Miccoh'lle Magadheerasta (kuuntelen juuri jotain soundtrackia Spotifysta). Kiitos saunomisesta, melkein parasta koko miitissä. Kiitos kaikille kontulaisille. Kiitos peliseurasta (vaikka aika vähän löysin itseni pelaamasta mitään, mutta muah voitinpa papupelin). Kiitos grillauksesta ja letunpaistosta ja kakusta. Kiitos Merrille puheesta. Kiitos pändille (miksihän se palautui mieleen vasta tässä vaiheessa, koska se oli niin siistiä). Kiitos luontopolusta, joka olisi ollut tosi hauskaa, jos olisin jaksanut kiertää kaikki rastit. Kiitos kaikille kontulaisille. Kiitos metsän mustikoista jotka olivat isoja ja herkullisia. Kiitos siitä, etteivät hyttyset syöneet minua hengiltä.
Kiitos kaikille kontulaisille.
Jos ei öisin olisi ollut niin kylmä, olisin mennyt nukkumaan autuaallisesti hymyillen, mutta vielä huppari päällä ja syvällä peiton sisälläkin hytisin.
Rakastan teitä <3
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Pikkuhiljaa tässä palailen arkeen... torstaina oli mahtavaa päästä kokeilemaan jousiampumista, kiitos Lathron sen järkkäämisestä. Perjantain kohokohta oli tietenkin... Pändi. Upeita, tunteella esitettyjä tulkintoja! Kuulija ei tosiaan jäänyt kylmäksi. Päinvastoin, ihokarvat nousivat välillä pystyyn...

Parasta miiteissä ovat kontulaiset. Kontulaisten ympärilleen luoma ilmapiiri on ainoa laatuaan. Lauantaina oli laavulla puhetta, että aikanaan uutena kontulaisena oli helppo tulla mukaan. Vaikkakin jännitin aivan tajuttomasti sitä ensimmäistä Miittiä. Kuka haluaa, voi mennä peleihin mukaan, istuskella nuotiolla lettujonossa, osallistua tai olla osallistumatta. On täysin sosiaalisesti hyväksyttyä myös hakeutua välillä pois porukasta, lukemaan, nukkumaan tai vaan olemaan itsekseen.

Järkkäreitä ei voi koskaan kyllin kiittää! Satun sattumalta itse olemaan järkkäri aika monessa jutussa ja osaan aivan kympillä arvostaa sitä, että Konnussa on innokkaita ja aikaansaavia ihmisiä. Tässä yhteydessä vielä onnittelut kaikille Konnun nykyisille ja tuleville hallituslaisille.

Jos joku harmitti itseä, niin fyysinen väsymys, joka sai vetäytymään mökkiin useammankin kerran. Sen takia missasin Shetain paitapajan (toivottavasti jaksat vielä joskus järjestää sen uudelleen!!!), larpin (joka varmasti tulee uudelleen, eikö niin Henane?!!!) ja Isilmïren origamitaittelut. Onnekseni Satekai luopui parista origamipaperistaan ja opetti minulle kirjanmerkkien teon, joten en jäänyt tuosta viimeksi mainitusta kokonaan paitsi. Monien ihmisten kanssa olisin halunnut jutella vielä enemmän kuin mitä ehdin.

Paikasta: Ei ole Petäjärannan voittanutta (haikea huokaus)... Mutta koska mennyt on mennyttä, niin jokaisessa paikassa on omat hyvät ja huonot puolensa (noh, myös Petäjärannassa). Vallitussa olivat hyvää isot kylmätilat ja keittiökin oli kohtuullinen. Samaten saunan löylyt tyydyttivät ja uimapaikka oli kaunis hiekkaranta. Mökit olivat ok. Jos niissä olisi ollut sähkö (lämmitys ja valot), niin olivat olleet jopa loistavia. Saattaa kuulostaa hassulta, mutta patja ei ollut ummehtunut, mistä astmaatikkona olin tyytyväinen.

Miinusta olivat välimatkat ja ulkovalaistuksen puute. Etenkin saunamatka ja vessareissut pimeällä koettelivat. Minua vähän häiritsi se hallimainen ruokailutila. Tilaa siellä oli riittävästi, mutta jos olisi ollut yhtään huonompi keli, niin olisi ollut aika kalsea paikka. Onneksi tällä kertaa keli oli kohtuullinen. Yhteinen iso oleskelutila puuttui. Semmoinen Petäjärannan (taas!) ison tuvan tyylinen, missä olivat pelaajat, tapahtumat ja oleskelijat sikin sokin.

Mutta jos tuolla joskus Miitti järjestetään uudelleen, niin en jätä paikan takia tulematta...
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Yritän koota nyt jotain ajatuksia, vaikka vieläkin väsyttää, etenkin ajatteleminen. Siitäkin huolimatta että nukuin merkittävästi enemmän kuin aiemmissa miiteissä. Ensimmäinen miittini järkkärinä osoittautui raskaammaksi kuin olin olettanut. Tietenkään rutiineja ei ollut vielä muodostunut ja miittipaikkakin oli uusi (ps. keittiöjärkän olisi syytä päästä yhteisruokien ostoksille tai ainakin laittamaan niitä hyllyille, silä nyt olin välillä ihan pihalla mitä missäkin on ja mitä on tarkoitus syödä milloinkin ja paljonko ruokaa on). Keittiöjärkkänä kismitti kahtena ensimmäisenä yönä, kun löysin kahvinkeittimissä maleksivat suodatinpussit ja jouduin vielä tiskaushommiin (ei lempipuuhiani). Muutoin nakitettavia löytyi kiitettävästi, jotkut jopa tarjoutuvat itse aivan vapaaehtoisesti, jopa yli oman osuutensa.

Kontulaisia oli ihana nähdä, varsinkin sellaisia joita näkee harvemmin. Konnun pändi, jee! *taputtaa*. Hyvä että ehdin pelaamaan edes yhtä peliä (enemmänkin olisi ollut kiva), Menolippua (ja voitinkin sen ylivoimaisesti, onnistunut riskinotto). Krummille onnittelut pääsystä opiskelemaan hienoa alaa, kröhöm. Harmittaa etten ehtinyt Shetain paitapajaan, olisin halunnut painaa kangaskasseille. Luontopolkuunkin olisi ollut kiva osallistua, olisin jopa tiennyt jotain, mitä kysymyksiä muilta sain kysymyksiä tietää, minusta vain ei ole rämpimään metsässä, edes poluilla, hakemassa rasteja hakuammuntana (selkeä reitti, jonka varrelta rastit löytyvät saisi minulta kannatuksen).

Kommentteja paikasta:
Negatiivista. Selvästi aivan liian hajallaan, ihmisiä oli vaikea löytää ja etäisyydet pitkiä. Lisäksi mäet olivat minun kuntoiselle ihmiselle tappavia, tämänkään vuoksi saunassa ei tullut käytyä kuin kerran (kerran kävin kyllä tsekkaamassakin paikan). Ulkoilureitin sijoittuminen alueelle ulkopuolisine kulkijoineen ongelmallinen.
Suihkumahdollisuus olisi pop ja vesivessat, vaikka puuceet olivat ihan ok, mutta vähän kaukana, etenkin yöllä, (ja mietin miten hankalaa olisi ollut pelata Menolippua samassa vatsansekoontumistilassa kuin se oli viime vuonna, jolloin vessat olivat kätevästi ihan vieressä). Sateella ruokailutila oli varsinainen rumpukattila (onneksi emme saaneet sateita niin paljoa kuin oli sääennusteissa mahdollisuus).
Ilmeisesti osa mökeistä oli jostain syystä viileitä, meillä kolmosmökissä sitä ongelmaa ei ollut.
Positiivista. Mökit olivat siistit ja tosiaan patjat eivät olleet ummehtuneet. Kylmätilaa oli riittävästi, samoin riittävän iso keittiö. Sauna iso, vaikkakin pesutilat vähän ahtaat, hyvä ranta. Grillipaikan "Laavun" sijoittuminen harjulle (samoin muutkin tilat) oli varmasti omiaan vähentämään hyttysten määrän minimiin, itse en huomannut että minua olisi kertaakaan pistetty (saan niistä helposti isot kutiavat paukamat) eikä hyttysmyrkkyjä tarvinnut käyttää.
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Iso kiitos kaikille miittaajille!! Ootte ihania. :)

Erityiskiitos matkaseurueelle mennen tullen. Oli kiva, että piditte kuskin hereillä paluumatkalla. Lisä kiitokset kuuluvat myös Lathronille hieronnasta, yöllisille Citadelssin pelaajille, Henanelle Larpista ja tietty kanssa larppaajille, saunojille ja tietysti paikan krokolle vesipainista.

Kontu Pändi oli mahtava! Toivottavasti saamme nauttia seuraavasta keikasta pian.

Miitti oli ihanan rentouttava päätös kiireiselle kesälle. Nyt täytyy palata takaisin arkeen ja mennä töihin. :(

Lisäisen kehuja ja kritiikkiä ehkä vielä myöhemmin.
 
RE: The Miitti 2011, fiilistely ja palaute topikki

Lathron sanoi:
Hieman oli puhetta, että koittaisimme mahdollisesti tässä jossain välissä nauhoitella jonkinlaisen studiosession, kun aika on kypsä. Tämä ei ole lupaus, vaan ennemminkin epämääräinen uhkaus :)

Kyllä tämä haiskahtaa nyt valalta, joka on vannottu näin monen Kontulaisen silmien alla ja korvien kuullen ja käsi Länsikairan Punaisen kirjan päällä, eiköstä vaan? ;) Tuloksia odotetaan viimeistään konkreettisesti The Miittiin vuonna 2012. (Ainakin tämä hobitti alkoi odottamisen nyt.)
 
En nyt tähän hätään keksi mitään sen erikoisempaa, mitä ei olisi jo sanottu, ja aika samoja ajatuksia miitti sekä Vallitun leirikeskus minussa herätti. Kivaa oli, erityisesti kiitos meidän mökkiläisille, Shetaille kyydistä ja tietenkin myös muille miittiläisille, olette kaikki ihan loistavia :heart:

Jousiammuntaa olisi kyllä kiva päästä kokeilemaan uudestaan (varsinkin kun minä olin siinä niin äärettömän hyvä... :D ) ja lisää esityksiä Pändille, missä se on piileskellyt kaikki nämä vuodet! Vieläkin olen aivan fiiliksissä esityksestä.

Kiitos paljon, toivottavasti näemme pian uudestaan! :)
 
Ylös