Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

The Miitti 2012 28.6.-1.7.

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Jasdril, 02.05.2012.

1. Caele

Caele Armoton kurmoottaja

Juu elikkäs hyppään huomenna todennäköisesti tuohon samaan Lahden junaan kuin Vampirekin.

2. Gilan

Gilan Kontulainen

Juu kyllä minulle tuo uusi aikataulu sopii kun en ollut edes ehtinyt ostamaan juna lippua vielä.

3. Pilvikone

Pilvikone Kontulainen

Niin ei ketään oo lähös Turusta tai lähistöltä :/

4. Lehtokuusama

Lehtokuusama Lonicera xylosteum

Valitettavasti, Piko, ei taida olla ketään sieltä tulossa. :(

5. Pilvikone

Pilvikone Kontulainen

Hmmh.. no olisiko jossain autossa tilaa edes suhteellisen läheltä? Kaiketi mää kyydin johonkin Helsinkiin tms saan. Olenpa taas myöhässä liikenteessä

//edit Saavun sittenkin vasta perjantaina, johtuen pakollisesta menosta perjantai aamulle. Joten perjantaille kyytiä. Kylläpäs tämä taas sählää

6. Jasdril

Jasdril Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Piko, menisitköhän sä Isilmiren kyytiin?

7. Pilvikone

Pilvikone Kontulainen

Lähetin yksäriä hänelle, toivottavasti nyt jonkun kyydin saan.. Toisaalta, on mulla ollut tavat keksiä keinot :) Suurin ongelma jos julkisiin sorrun on eksyä itse paikalle.

8. Jasdril

No jos selviit Pyhältöön asti hätätapauksessa ni kyl joku sieltä viimestään hakee :) Onhan sulla mun/jonkun muun järkän puhnumerot sit tallessa?

9. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

So far, so good. Työkaveri ei ole ilmoittanut, ettei tule töihin. Saatan päästä lähtemään aikataulussa.

Muoks. Työkaveri saapui ja pysyy pystyssä ilman kyynärsauvoja. Näillä mennään.

Pyydän ajoissa lupaa ottaa sveitsiläisen linkkuveitseni mukaan miittiin. Jos lupa evätään, sen saa takavarikoida miitin ajaksi paikan päällä.

10. eowynofmay

eowynofmay Kontulainen

Työnantajani soitti eilen illalla ja kysyi onko meillä mitään kilpailua siellä The Miitissä? Vastasin myöntävästi ja tsadaa! Saimme luontovisaan 2 palkintokirjaa lisää. Nyt kannattaa tehdä viime hetken luku-urakka ja päntätä luontovisaa varten.

Kiitokset Herra Punaparralle!!!!

11. Gilan

Gilan Kontulainen

Oikein hienoa. Itse istun parhaillaan junassa ja odotan vain junan lähtöä. :)

12. Shetai

Shetai Suomen Tolkien-seura Kontu ry.n varapuheenjohtaja Suomen Tolkien-seura

Mie hyppään kohta autoon ja köröttelen Lapjärvelle. Matkaan menee arviolta noin nelisen tuntia. Nähdään siellä!

13. Jasdril

Meitähän on täällä jo viisi!
    Jaamar ja Nova meni just laittaa kontumiitti-kylttejä paikalleen. Ne ohjaa perille tuosta Lapjärven leirikeskuksen risteyksestä.

14. Pilvikone

Pilvikone Kontulainen

Hmm.. kyytiä ei vielä näy, mutta tälläpä otuksella on sellainen fiilis, että keksin keinon ilmestyä sinne. Enhän minä nyt tätä väliin voi jättää.

15. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Piko ei ole vastannut viesteihin, joten oletan jonkin toisen kyydin järjestyneen. Me starttaamme kohti Miehikkälää tunnin päästä.

Muoks

Tottahan tekstari napsahti kännykkään melkein heti ylläolevan kirjoitettuani. Eli Piko tulee meidän kyydillämme.

Jaa somessa