The Miitti-krapulaa 2007

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Se on ohi nyt... Ja minut velvoitettiin aloittamaan tämä topikki. En tiedä mitä tästä tulee koska olen jollain tasolla yhä miitissä (jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan) ja koska olen väsynyt ja nälkäinen enkä siis ihan parhaassa mahdollisessa mielentilassa sanoakseni mitään viisasta. Tai sanoakseni ylinpäänsä mitään...
Mutta kieltämättä oli aika haikeaa, koska olin viimeinen lähtijä ja sain katsella kun kaikki muut pikkuhiljaa hävisivät. "Lopulta jäi vain pieni Jaamar istumaan yksin keinuunsa :cry: "

Mutta ihan oikeasti ja vakavasti, olin ensimmäistä kertaa MISSÄÄN miitissä ja olin ihan yllättynyt, miten lämmin ja läheinen tunnelma siellä oli. Vielä toistaiseksi olen onnistunut pitämään siitä tunnelmasta kiinni. Juuri tällä hetkellä mielessä vain vilisee miitin tapahtumia, enkä saa oikeastaan yhdestäkään kunnolla kiinni (mikä johtunee siitä, että olen melko väsynyt, kolmen yön valvomisesta). Päällimmäisenä mielessä ihanat ihmiset ja monet, monet halaukset. En pysty edes laskemaan kuinka monta halausta sain ja kuinka monelta eri ihmiseltä :D Eli kannatti lähteä. Monet kontulaiset saivat myös nyt ihan oikean ihmishahmon mielessäni, ja seuraava urakka onkin yrittää yhdistää oikeat ihmiset ja netti-ihmiset toisiinsa. Kun nääs omistan surkean nimimuistin (mikä tuli myös larpissa esille. Opin hahmojen nimet larpin jälkeisen yön aikana vaikka olin itse larppia suunnittelemassa :knockout: ) niin ei sekään auta, että monia kutsuttiin nimimerkeillä.

Mutta muillakin on varmasti asiaan jotain sanottavaa ja itsellä on nyt joko pää ihan tyhjä, tai se on sitten niin täynnä etten saa ajatuksistani kiinni. Eli jatkakaa :) Minä lähden nyt nukkumaan ja tulen sitten myöhemmin katsomaan mitä soopaa sitä tuli kirjoitettua ja itkemään teille ikävääni, kuhan ensin sisäistän ajatuksen, että kaikki te ihanat ihmiset olette hajaantuneet kauas eripuolille Suomenmaata enkä näe teitä pitkään aikaan :cry:

Mutta SUURI KIITOS TEILLE KAIKILLE!!!
 
The Miitti -kuvat Tauluseinällä
(Saat kuvan tähän listaan ruksimalla tagin "The Miitti" lähettäessäsi kuvia uudella Tauluseinällä.)

Miten on mahdollista, että ehdin toisena kirjoittamaan tähän topikkiin? Etelä-Karjalan hurjimukset, teillä on paljon lyhempi matka!

Iski kauhea väsymys junassa, eikä sitä paljoa helpottanut monien kilojen laukkujen rahtaaminen kotiin saakka. Katsoo jos illemmalla saa irroitettua päästä vähän enemmän. Nyt lähettelen vaan kuvia lisää. Kiitokset niille jotka tietävät niitä ansaitsevansa :)
 
Heips. :)

Ihan ensiksi, ootte kaikki tosi ihania!

Outo olo tulla tyhjään asuntoon, kun on monta päivää ollut monen kymmenen hengen ympäröimänä ja tuntenut olonsa hyvin kotoisaksi. Sitä näki vanhoja tuttuja ja tutustui taas uusiin kontulaisiin. Se on aina hienoa saada kasvot jollekin nikille.

Jotenkin tämä The Miitti meni tosi nopeasti. Voi tietysti johtua siitä että ekana iltana olin jo ennen 12 nukkumassa. Tuntui ettei ehtinyt edes kaikkien kanssa jutellakaan, mikä on sääli.

Nyt on pakko mennä pesemään pyykkiä jos se palauttaisi hieman siihen pelättyyn todellisuuteen. Jatkan varmaan myöhemmin, tässä nyt ihan tuoreimmat tunnelmat. Toivottavasti kaikilla oli mukava kotimatka.

Lentävä sänky by Disney
http://en.wikipedia.org/wiki/Bedknobs_and_Broomsticks

Edit/
P.S. Siis voi eih, huomasin juuri että miulla on ihan sama paita The Miitin osallistujakuvassa tänä vuonna kuin viime vuonnakin. Siis voi eih, kuinka nyt selviän... :p
 
Miitti ohi ja mukavaa oli, matkat + "ohjelma" hyydytti melko pahastikkin. Iso läjä kuvia on digikameran muistikortissa odottamassa siirtoa koneelle. Lopputuloksena kuitenkin oli erittäin mukava miitti ja pääsi tapaamaan uusia kasvoja.

Ps. Onnistuin hukkaaman harmaan ohuen takkini/jakkuni johonkin, todennäköisesti automatkojen aikana, eli jos jollain Enriissen kyydissä olleelta löytyy kamojensa joukosta ylimääräinen harmaa vaatekappale niin ottakaa yhteyttä
 
Jalis kiittää ja kumartaa. :} Joka paikkaan koskee (jonkun tietyn pallopelin syytä), mutta hyvä mieli päällimmäisenä. Oli kiva tehdä comeback pitkän ajan jälkeen. Ehkä tässä alkaa taas miittailemaan enemmän.
Kiitos siis vanhoille ja uusille naamoille. Oli ylikivaa! Ei olisi tahtonut lähteä.

Jari voi vetää tuota ensi vuoden The Miitissä. ;)

Sami, oot kärrykyydin velkaa. xP
 
Näin järjestäjän näkövinkkelistä miitti meni oikein mukavasti. Nyt on todellakin pienoinen miitti-krapula, tänään ei oikein osaa kuvitella tekevänsä muuta kuin nukkuvansa ja vähän pyörivänsä koneella. En tiedä oliko muilla sama mielikuva, mutta vaikka miitti kesti osaltani torstaista sunnuntaihin, niin se vilahti ohi paljon nopeammin kuin viime vuonna. Ehka lauantaipäivän kokoukset sun muut nopeuttivat ajankulua.
Laittakaa tosiaan niitä kuvia Tauluseinälle Merrin viestin ohjeita seuraten tai jos laitatte kuvia jonnekin muualle niin antakaa linkki.

Muutamat kiitokset lienevät vielä paikallaan. Ensimmäiseksi kiitokset kaikille miittaajille mukisematta suoritetuista nakeista, olitte oikein kiltisti ja osa jopa ilmoittautui vapaaehtoisesti (!) suorittamaan tiettyjä tehtäviä. Ihailtavaa ahkeruutta. :grin: Kiitokset myös muille järjestäjille, me selvästi hallitaan tämä homma vuosi vuodelta paremmin vaikka sunnuntaiaamun herätys ottikin vähän tiukille.
 
Tauluseinästä vielä pikaiseen, että kertokaan ihmeessä jos kommentointi tai kuvien lähetys ei pelitä, minua jo pelottaa että siinä on jotain vikaa kun siellä ei tapahdu koskaan mitään :D
 
iLiek. Tosin en ymmärrä miten onnistun aina välttämään letunsyönnin niin huomaamatta, mutta hauskaa oli ja erityinen kiitos larpin järjestäjille et Incanukselle siinä :)

ja mhm olen erittäin huolestunut tuon filmin olemassaolosta minkä Jalokuusi pastesi :S
 
Ruby sanoi:
Lentävä sänky by Disney
http://en.wikipedia.org/wiki/Bedknobs_and_Broomsticks
EI! Ei ole mitään lentävää sänkyä! Se on vaan keksitty sitä Trivialia varten. Ihan varmasti. Jos kerran kukaan ei ole kuullut siitä ennen saati nähnyt sitä... Dalmatialaisiakin on muka 101, mutta aina puhutaan vaan Lumipallosta. Ei edes Pisuliinista (joka muuten on olemassa toisin kuin lentävä sänky).
 
Kuvia

http://s188.photobucket.com/albums/z107/Enriisse/

Siinä vähän mun ottamia kuvia, joistain kuvista löytyy myös tarkempi versio. Kuvien laatu voi olla mitä on johtuen kuvaajan ammattitaidottumuudesta ja kameran säädöistä. ;D
 
Nyt kun sai vähän nukuttua ja syötyä niin meinaa jo eroahdistus iskeä päälle. Etenkin kun selvittelen noita miitti kuvia vielä tässä.
Olisin voinu suostua vaikka uudestaan pusupainia (kaikista mustelmista huolimatta) :D jos olisin saanu vielä päivän teidän kanssa Petäjärannassa.
Niin ja kiitos kaikille larppiin osallistuneille. En ole paljon pelannut, ja vaikka peli ei ollut varsinaisesti hauska (suunnittelu sitäkin hauskempaa :D ) niin nautin siitä ihan tosissani :wink: "kyllä herra Imatkiv", "heti herra Imatkiv" :D Hih. Parille hahmolle olin jopa pari kertaa ihan oikeasti suuttunut (huom. hahmolle, en pelaajalle). Oli muutenkin minulle aika tunnepitoinen peli.
 
Blaah. Olin niin harvinaisen väsynyt ja passiivinen koko viikonlopun ajan, että ihan harmittaa. En periaatteessa tutustunut kehenkään kummemmin. Harmittaa myös se, että tulin paikalle vasta perjantaina, jolloin kaikki klikkiytymät olivat jo ehtineet muodostua. Äsh vähän väsyttää. Koko The Miitissä tuli nukuttua neljä tuntia :)

Seuraavaan The Miittiin (Joka tottakai järjestetään ilman kummempaa mietiskelyä! All we need is Jari!) tulen vähän vähemmän hölmistyneenä.
Nooh, siinä meni Insan The Miitti -neitsyys. Kiitos kaikille!
Ja "oon AAAHH"ista tuli vihdoin ja viimein Insa. Hat... eikun lakinnosto Merrille nopeasta toiminnasta. Ja nyt nukkumaan. (Oikeasti menen irkkaamaan.)
 
Kaikki klikkiymät muodostuneet? Minulla miitit loppuvat aina ennen kuin kunnolla starttaa. Saa nähdä miten pitkään miittipiristys jaksaa jatkaa, vaihtelua rutinoituneeseen perusarkeen.


(Ja joo, poikkeus joka vahvistaa säännön jne. jne.)
 
Insa sanoi:
Blaah. Olin niin harvinaisen väsynyt ja passiivinen koko viikonlopun ajan, että ihan harmittaa. En periaatteessa tutustunut kehenkään kummemmin.

Mitä! Kyllä minä ainakin luulin sinuun edes jotenkin tutustuneeni! En nyt tietenkään ihan oikeasti ja kunnolla oppinut ihan todella, todella tuntemaan ketään, mutta sen verran kuitenkin mitä voi kuvitella tällaisen viikonlopun aikana voivan tutustua (olikohan sekavasti sanottu...).
Ja kyllä jotenkin eri tavalla katselee käyttäjiä ja lukee vietejä kun tietää ketä niiden takaa löytyy. Mitä nyt olen joitakin tunteja tässä pyörinyt niin viesteistä luulee jotenkin saavansa enemmän irti. Tosin muutos on luultavasti enemmänkin oman pään sisäinen.
 
Väsymys on tosiaan tällä hetkellä päällimmäinen tunne. Ajomatkakin vei voimat: haukottele siinä nyt sitten vaivihkaan, kun kyytiläiset torkkuvat täyttä häkää.

Tuntui Miitti menneen tosiaan jotenkin nopeammin. Joko nyt ollaan jo sunnuntaina ja kotona? Miksi viimeksi tunnuin ehtineeni tehdä enemmän samassa ajassa? Tosin yhdistyksen vuosikokouksen vuosikirjan puhtaaksikirjoittaminen nappasi la-illasta ison palasen ja olin silloin pahimmillaan melko kärttyinen. Ei koskaan pitäisi lupautua vapaaehtoiseksi, olen liian tunnollinen ja haluan työntää nokkani jokapaikkaan. Muuten oli kyllä onnistunut miitti. :)

Suuret kiitokset järjestäjille! Kiitokset kanssa miittailijoille!
 
Jaamar sanoi:
Ja kyllä jotenkin eri tavalla katselee käyttäjiä ja lukee vietejä kun tietää ketä niiden takaa löytyy. Mitä nyt olen joitakin tunteja tässä pyörinyt niin viesteistä luulee jotenkin saavansa enemmän irti. Tosin muutos on luultavasti enemmänkin oman pään sisäinen.

Minun piti heti käydä vilkaisemassa vanhoja keskusteluja, joita olin joskus seuraillut. Ne näyttivät heti ihan erilaisilta kun nimimerkeillä oli naamat.

Katkeruus itseäni kohtaan jyllää.
 
Mitäköhän sitä sanoisi... no, toivottavasti pääsen seuraavaan vesilahtimiittiin, olisi ikävää päästä näkemään teitä kaikkia seuraavan kerran vasta vuoden päästä. Ja... niin, kiitokset. Megalomaanisen suuri kiitos järkkäreille! Osasitte hoitaa kaiken taas niin sujuvasti, parempia ihmisiä ei teidän tehtäväänne kyllä löydy. Olette mahtavia. :) Ja Henanelle + muille PJ:lle kiitokset larpista, jota en varmasti unohda. ;) Sekä Merrille tennis- ja keilamatseista (pitää varmaan itsekin ostaa wii)!

Aika kului taas ihan hujauksessa ja nyt on kolmen tunnin yöunien jälkeen ihan hysteerinen olo (näen varmaan ensi yönä unta, jossa sistun lentävässä sängyssä jokun kontulaisen kanssa). Jo useamman miitin nähneenä ei ehkä ole niin haikea olo kun tietää, että miittejä tulee vielä paljon lisää... niitä innokkaasti odotellessa.

Haluaisiko uuden sarjakuvan miitistä mukaan ottanut pistää siitä kuvan tauluseinälle? En koskaan päässyt näkemään, että miten se päättyi kun piti lähteä liian aikaisin seitsemältä yöllä takaisin juna-asemalle. Aiheesta kuviokelluntaan, kiinnostaako ketään muuten pistää topikkia pystyyn larpin jälkipuimiselle?

Ja Incanukselle tosiaan propsit ensimmäisen vuosikokouksen vetämisestä, hoitui kuin vanhalta konkarilta. Jään mielenkiinnolla seuraamaan yhdistyksen seuraavia tempauksia.
 
Älä turhaan Insa itseäsi rankaise. Minä ainakin sain sinusta hyvin positiivisen kuvan. Sen vuoksi itse tykkään Konnun miiteissä käydäkkin ettei siellä tarvitse koko ajan olla yltiö-sosiaalinen, vaan voi välillä vetäytyä joukosta hyvällä omallatunnolla eikä kukaan katso sitä pahalla.

On hieman apea olo ja ikävä ihmisiä, lettuja, ja tunnelmaa.

P.S. Tiedoksi kaikille niille joille kerroin siitä lotosta, niin siinä oli kolme oikein eli ei voittoa herunut. Ei tule Jari ainakaan minun maksamanani ensi vuoden The Miittiin.
 
Kiitoksia, oli tosi hauskaa. :grin: Näin jälkeenpäin kyllä toivon, että olisin nukkunut silloin lauantaiyönä, koska larpin suunnittelu ja yhdistyksen vuosikokous kuluivat hieman unisesti ja torkahtelin aina välillä. Larpin alussa olin sitten valvonut kolmekymmentä tuntia putkeen ja pilasin hienot juoneni kun sekoitin päässäni ketkä ihmisistä oltiin suunniteltu mitäkin tehtävää varten ja joillekin selitin väärien ihmisten asioita. [22] Yksi miitin huippuhetkistä kyllä oli kun pääsi osoittamaan valtaistuimella istuvaa Incánusta miekalla parin metrin päähän. :p The Miittejä pitäisi olla useammin, vaikka pari kertaa kesässä. ^_^
 
Kiitos kaikille! Erityisesti järjestäjille, upeaa työtä (ei tietysti ole vertailukohtia aiemmasta ;)). Nerwenille suuri kumarrus ja giidogsia oigein baljod haastavasta luontopolusta! Kiitos uusia pelejä miulle opettaneille (hehheh, Satekai ja Arkint etunenässä).

Minusta taitaa tulla aktiivisempi miittaaja jatkossakin. :) Kuvia yritän saada Tauluseinälle jossain vaiheessa, mutta jos ei onnistu niin laitan linkkiä ulkopuolelle sit... Oletettavasti huomenna.
 
Ylös