The Miitti-krapulaa 2007

Heh, joku voi kyllä saada väärän käsityksen kun tämän keskustelun otsikkoon on laitettu krapula-sana. No, lukemalla selviää enemmän.
 
Kirjoitanpa minäkin tänne viimein.

Luulin olleeni ainoa, jonka mielestä miitti hujahti ohi silmänräpäyksessä, mutta yllättäen kaikki muutkin tuntuvat kokeneen saman. Totta sen siis täytyy olla! :o

Sanoisin, että tämän vuoden The Miitti oli kaikkien aikojen toiseksi paras. Edelle kiilaa vain ensimmäinen The Miitti vuodelta 2002, ja sekin vain siksi, että silloin tapasin ensimmäistä kertaa IRL monta sellaista kontulaista, jotka ovat siitä lähtien pysytelleet tavalla tai toisella osana elämääni.

Halipula sen kuin paheni miitin jälkeen.

Pahoittelen sitä, että en ehtinyt olla läheskään niin monen tyypin kanssa kuin olin suunnitellut. Aika vaan loppui kesken! :(

Miitin lukuisiin plus-puoliin kuuluu myös se, että taisimme saada kunnolla uutta verta miittailijoiden joukkoon. Ilmeisesti useammallekin The Miitin ensikertalaiselle se ei jää viimekseksi miitiksi. :) Voiko tähän nyt muuta sanoa, kuin että: mähän sanoin, että kannattaa tulla mukaan! :grin: Ensi vuonna samanlainen rekrytointi päälle, niin ehkä jopa saadaan miitti täyteen ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2004?

Halti paistaa kyllä niin hyviä lettuja, että samaan yltää vain Telep. Mistä tietenkin syntyy aasinsilta siihen, että Konnun Pändin puuttuminen on oikeasti iso menetys. Mutta toisaalta, miitissä oli kyllä ihan riittävästi ohjelmaa, kun ei sitä aikaa kerran ollut muutenkaan riittävästi.

Kiitos, kun teitte mun miitistä ikimuistoisen. Ootte ihania. :heart:

P.S. Ensi kerralla pusupainiin tulee sitten mukaan enemmän kuin 8 ihmistä! :kaulin:
 
Minun mustelmani alkavat jo haalistua pikkuhiljaa. Lisäksi onnistuin näköjään polttamaan itseni siellä soudellessa (Pusupaini kuvista näkee miten punainen olen :knockout: ), mutta se muuttui onneksi mukavasti rusketukseksi. Eli häivyttää sekin vähän mustelmia :wink:
Ja ensvuonna sama uusiksi 8)
 
Hathaldir sanoi:
Halti paistaa kyllä niin hyviä lettuja, että samaan yltää vain Telep.
Soo-soo, ei pidä unohtaa Nerwon ansiokasta panosta. Tosin suuremmalla ambitiolla tehdyt isommat letut taisivat kääntyä heikommin, mutta tuskin se makua heikensi. En kyllä voi verrata kun en tainnut ainoatakaan itse paistamaani lättyä pistänyt poskeen, mutta ainakin se Nerwon tekemä oli namskuta.

Konnun Pändin puuttuminen on oikeasti iso menetys.
Todellakin. Mutta jos vain jostain nousisi kansalle uusi johtaja, jonka ääni kokoaisi ympärilleen joukon oivia soittajia... Vaikka monien Pändiin aiemmin osallistuneiden paluu taitaa olla paljolti toivon tuolla puolen, en ole silti luopunut siitä toivosta, että vielä saamme Reinkarnaatio!Pändin jonain kaunoisena vuonna Miittiin... ehkä jo 2008? Miettikää sitä, Konnun sävellahjalla suodut!

P.S. Ensi kerralla pusupainiin tulee sitten mukaan enemmän kuin 8 ihmistä! :kaulin:
Lupaan harkita [22]
 
Pändiä tosiaan on jäänyt kaipaamaan. Viimevuonna tosin soitettiin cd:ltä joitain kappaleita mutta tänä vuonna ei taidettu tehdä edes sitä.

Pusupainia, voisihan sitä kokeilla lisää. Tämän vuotinen kokeiluni jäi kovin lyhyeksi. Muita vastaavan tapaisia olen kyllä leikkinyt kuten nazipolizeita. Herkku taitaa kuulua samaan kategoriaan. Mitähän muita niitä olikaan...
 
Tänä vuonna taisi olla vain nuotiolla laulua ja sekin siitä aamuyöstä :) Pändiä on todellakin ikävä..

Ja mitä tuohon pusupainiin tulee, niin aina olen onnistunut välttämään sen, mutta ensi vuonna tulen varmasti mukaan :)
 
tahtootahtootahtoo Konnun Bändin sinne. Miitti ei vain ole sama ilman sitä :p

Hathaldir sanoi:
P.S. Ensi kerralla pusupainiin tulee sitten mukaan enemmän kuin 8 ihmistä! :kaulin:

tarvitaan siis enemmän patjoja :D
 
No ei välttämättä. Muistaakseni meillä oli nytkin yksi ylimääränen patja ja aika harvassahan myö istuttiin.
 
Penegrine sanoi:
tahtootahtootahtoo Konnun Bändin sinne.
Hehe, "Pändi" kovalla peellä on iskostunut aika hyvin tajuntaan Konnun bändistä puhuttaessa: lukiessani Penen viestiä mietin että onpa hirveää teinixvääntelyä, että "Bändi" - haha! Huvitus vain hyytyi, kun aivoissa oli raksuttanut muutaman murto-osan ja joku välittäjäaine ehti kiidättää ymmärryskeskukseen kiireellisen viestin: "Halti hei, bändi on se oikea ja kaikissa muissa yhteyksissä sinunkin käyttämäsi muoto sanasta..."
 
Huoks. Viikko miitin kotiinpaluusta ja ikävä sen kuin pysyy. Pändistä minun on hankala sanoa mitään kun ensikertalaismiittaajana en ole sitä ikuna kuullut :p Ens vuodeks voisin alustavasti lupailla itseäni pusupainiin ainakin yhdeksi kerraksi, ja ehkä larppiinkin. Kontulaiset on mahtavaa porukkaa, se on jotain niin sanoinkuvailematonta. Kiitusta kaikille ylettömät määrät. Sitä paitsi kitaransoitto aamuyöstä pe-la välisenä yönä oli kaunista. Niin kauan kuin pysyin hereillä sitä kuunnellakseni :grin:
 
Tuli tässä yön tunteina mieleeni ensimmäistä (ja ilmeisesti ei viimeistä)
The Miittiä muistellessani, että hyvät ihmiset (tai kontulaiset) älkää
menkö halaamaan sellaista ihmistä (kontulaista) jota ette ole ennen
tavanneet, ainakaan varoittamatta. Minun teki nimittäin kovasti
mieleni käyttää kävelykeppiäni väkivallan toteuttamiseen, kun näin
kävi omalla kohdallani.

Ei, minulla ei ole mitään halailua vastaan. Mutta en vain pidä siitä, että
minua halaavat ihmiset (kontulaiset tms.) joita en tunne. Tämä ei ole
mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, mutta minä vain en pidä
siitä. Ja varmasti on muitakin, jotka ovat samaa mieltä.

Anteeksi nyt vain...selkävaivainen, nyreä ja katkera puolivanhus
tässä availee tuntojaan The Miitistä.

Mutta kivaa oli ja oli mukava saada uusia kavereita. Toisiin teistä
en edes ehtinyt tutustua sen vertaa kuin olisin halunnut.


T: Väsynyt, raihnainen Incá
 
Incá: Kuinka hyvin sinut pitää tuntea, että uskaltaa tulla kysymään josko halaaminen on sallittua?
 
Yhdistys saa ensi vuoden loppukeväällä ja alkukesästä myydä paitoja, joissa lukee "saa halata", "ei saa halata" ja "kysy ensin".
 
Yksi oiva halausmuoto, jota en suinkaan suosittele käytettäväksi Incánuksen kohdalla, varsinkaan varoituksetta, on ns. nakkisämpylähalaus. Otetaan kaksi isokokoista ihmistä sämpylänpuolikkaiksi. Laitetaan heidät halaamaan toisiaan siten, että pienikokoisempi ihminen on nakkina heidän välissään. Rutistetaan lujaa ja kauan.
 
Hm...mjaa, Juspe on totuuden lähteillä, muttei kuitenkaan osu ihan
oikeaan. Hyvä perusohje: minua saa halata, jos minä itse teen
aloitteen moiseen läheisyyteen. Ja sitä taas tapahtuu hyvin, hyvin
harvoin ja hyvin harvojen kohdalla.

Käsittämättömintä koko asiassa on tietenkin se, että kukaan ylipäätään
haluaa edes halata minua. Mutta mutta..niin. Sovitaanko ettei tehdä
niin, ainakaan kysymättä?
 
No sovitaan toki :D Tottahan tuo on, että toiset ihmiset ovat tarkempia "reviiristään" ja se heille sallittakoon myös. Itse taisin syyllistyä halaamaan Päivistä lupaa kysymättä. Ja muistaakseni myös Varpushaukkaa, mutta se oli larpissa jossa pelasimme seurustelevaa paria.

Mutta kaikki halaa Hathaa seuraavan kerran kun tavataan niin hän jää suuren haliryntäyksen keskelle puristuksiin ja rutistuksiin :D
 
Jaamar sanoi:
Mutta kaikki halaa Hathaa seuraavan kerran kun tavataan niin hän jää suuren haliryntäyksen keskelle puristuksiin ja rutistuksiin :D

Tämä onkin muuten juuri sama tapa, jota japanilaiset mehiläisetkin käyttävät vartijoiden päitä puremaan ja toukkia syötäväksi viemään tullutta paikallista 5,1-senttistä herhiläistä vastaan. Tunkeilija kuolee lopulta lämpöön, joka kohotessaan vain pari astetta tappaisi myös "pallometodia" toteuttavat mehiläiset.

Tuli ihan vain mieleen.
 
Ylös