Tolkien-musiikkia uudelleenjulkaisuna (+kimppatilaus)

Olisin toki vapaaehtoinen, muttei minulla ole paypal-tunnuksia. Sillä taitaa olla kuiteskin tuon suhteen melkoisesti merkitystä? Ja toisekseen, kun en ole tulossa Vesilahteen, niin olisiko levyistä edes puolet postitettaviakaan, en tiedä.

Ei tuo hinta voine niin kalliiksi nousta, etteikö ainakin itselläni olisi siihen varaa. Ja moista tilaisuutta tuskin tulee aivan piakkoin muutenkaan.
 
Sehän tässä yhteystilauksessa oli alunperin idena (postikulujen minimoimisen lisäksi) että ostaminen on käytännössä paypalin varassa ja useimmilla ei niitä tunnuksia ole. Vesilahteen osallistumisella ei ole väliä, paketit voidaan pyrkiä jakamaan pääosin niin että käsijakeluun tulevat levyt saapuvat minulle ja postitettavat Sille Toiselle(tm).
 
Centaurea tosiaan ihanasti lupasi jeesata tässä. :) Tilannekatsauksena todettakoon että odottelemme lopullisia postikuluja kahdelle paketillemme ennen maksua. Olen todella pahoillani että tilauksen mutkien ja oman niin kutsutun elämäni takia aikataulu on venynyt eivätkä levyt ehdi edes ihmeen siivittäminä tällä kertaa Lammasniemeen. Eiköhän jakelu kuitenkin saada järkevästi hoidettua heti kun aarteemme Suomeen saapuvat.

Lisätilauksia ei enää tässä vaiheessa otetaan mukaan, eli jos jostain vielä innokkaita löytyy niin joudutte perustamaan oman uuden kimpan.
 
Tilannetiedotusta: molemmat levyerät on maksettu. Saapumista siis nyt odotellaan, maksu- ja toimitusjärjestelyistä tulee lisätietoa myöhemmin.
 
Olisikohan mitään mahdollisuutta itse tilata enään noita, kun on vain 2000 kpl.. Voisin kaksi levyä ostaa itse, jos vain niin pienessä erässä pystyy. Amazonista ei ainakaan pysty enään. :|
 
Levyt ovat saapuneet Suomeen turvallisesti pakattuina. :) Tamperelaiset voivat varautua lunastamaan omansa minulta hintaan 13,40€/kpl, postitettavien/miitteihin tulevien levyjen osalta tulee ihan pian lisäohjeita (ärsyttävää, oikea elämä tulee kontuilun tielle. :yuck: )
 
No niin, koitetaanpas nyt päästä eroon näistä levyistä. Ei kun siis saada ne tilaajille perille. :p

Ensinnä täytyisi päästä selvyyteen siitä kuka malttaa odottaa miittiin/muuhun sopivaan tilanteeseen asti omaansa ja kuka haluaa levyn pian postissa. Pääasiallinen jako on se että minulla on miittilevyjä ja Centaurealla postitettavia, eli
- jos haluat levysi postitse, ota yhteyttä Centaureaa saadaksesi tiedon miten maksetaan ja antaaksesi osoitteesi
- jos maltat odotella miittejä, hihkaise minulle (mielellään vaikka yksärillä) niin pystyn laskemaan jääkö minun satsiini myös postitettavia vaiko ei. Levyn saa minulta esim. 27. päivä STS:n vuosikokouksen yhteydessä Tampereella (tai jos polkusi muuten vaan sattuu mansesteriin muuna ajankohtana), toukokuun vanhusmiitissä Vesilahdella tai ensi kesän theMiitissä.

Levyissä on hiuksenhieno hintaero: Tampereelle tullut 13 levyn paketti maksoi 173,77€ (eli 13,40 kappale), Turun 12 levyä maksoivat 163,88€ (eli 13,65 per levy). Postitettaviin tulee vielä päälle kotimaan kirjeliikenteestä koituvat kulut.
 
Postitettavat levyt

Minulle saapuneiden postitettavien levyjen hinta on 13,65 + 1,60 (postikulut) = 15,25. Pakkaan CD:t kuplamuovikuoriin, jotta ne selviäisivät ehjinä perille

Nerwende jo kehottikin ottamaan minuun yhteyttä yksärillä postitusohjeita varten, ja muutama teistä on jo näin toiminutkin - kiitoksia ripeydestä.

Tehdään nyt niin, että kaikki postin kautta levyn haluavat ilmoittavat minulle yksärillä yhteystietonsa ja minä lähetän vastauksena tilinumeroni, jolle ko. maksun voi maksaa. Lisätkää maksaessanne nimimerkkinne/nimenne "viesti maksun saajalle" -kohtaan. Lähetän levyn heti, kun maksu on tililläni.
 
Postitettavia levyjä yksi jäljellä/varaamatta

Tiedoksenne:

Minulla on "varastossa" enää yksi varaamaton/postittamaton Tolkien -musiikki-CD. Ken sen haluaa ilmoittautukoon yksärillä...
 
Viimeinen Tolkien -levy uunista ulos...

No niin - nyt on minun CD-varastoni tyhjä - viimeinenkin levy on varattu.
 
Nyt on levy saatu kouraan. Ja tullut kuunneltua jo useampaan otteeseen läpi. Kyllä vallan mainio levy.

Kiitokset Nerwendelle ja Centaurealle hienosti järjestetystä tilaus-sessiosta ja levyjen toimittamisista! (ainakin näin minun puolestani). :)
 
Kiitokset Nerwende ja Centaurea tilauksesta ja toimittamisesta :)

Kieltämättä on sellainen levy jota on tullut kuunneltua töissä jo työkavereiden kyllästymiseen asti, jonka jälkeen oli jo pakko vaihtaakin levyä ;)
 
Flowinglassin Margaretilta tuli tänään spostia jossa kerrottiin heidän juuri julkaisseen myös <a href="http://www.flowinglass.com/sjewel.html#songbook">nuottikirjan</a> levyn kappaleista. Postissa lupaillaan sitä yhdentoista dollarin alennettuun hintaan (+ varmaan postarit), sivuilla puhutaan kuudestatoista. Viestistä ei ihan selviä minkä laajuinen tämä erikoistarjous on (siis onko se henkilökohtainen meille aiemman tilauksen tekijöille, vai ylipäätään suomipoppoollemme). Mutta jos jollain konnun muusikoista on kiinnostusta teosta kohtaan, ottakaapa yhteyttä vaikka yksärillä niin selvitellään asiaa. :)
 
Ylös