Vuosijuhlamiitin 2017 ohjelmatopiikki

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Olórin, 18.10.2016.

1. Olórin

Olórin Kontulainen Suomen Tolkien-seura

Tässä topiikissa voi ehdottaa ja keskustella vuosijuhlamiitin ohjelmasta.

Ohjelmaluonnos:
    to
    • Alkuinfo (pakollinen) - Olorinin ja kaikkien/useimpien osanottajien saavuttua paikalle
    • Ylpeys ja ennakkoluulo -minisarjamaratoni (vapaaehtoinen, jatkuu tarvittaessa muina iltoina)

pe

• Yhteisruuan kokkaus klo 13 alkaen
    • Iltapäivästä (esim klo 14 alkaen) origamityöpaja /Isilmire
    • Illalla (n. klo 18/19) joulunjälkeiset pikkujoulut eli ”isojoulut” - pukki vierailee, mathomien vaihtoa, keskimaisia joululauleloita (Steelsheen ystävällisesti lupautunut säestämään)
    la

• Iltapäivästä (esim klo 14 alkaen) neulakinnastyöpaja /Satekai
    • Klo 14 hallituksen kokous
    • Illalla (n. klo 17/18 tai miten keittiö päättää) Vuosijuhlapäivällinen, maljannosto länteen. Juhlaisa pukeutuminen sallittua!
    • Ohjelmaa (sketsejä, PeterJacksonin puhe), minkä jälkeen vielä päivällisen jälkiruoka
    • Yhteiskuva, jos kuvaaja löytyy
    su
    • Loppusiivoilua yhdessä

Viime vuonna miitissä oli ainakin seuraavanlaista ohjelmaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon käyttäjä: 02.01.2017
    Heathertoes tykkää tästä.
  2. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Jos mikään ihmeellinen force majeure ei estä osallistumistani miittiin, pidän taas origamityöpajan. Taiteltavat mallit ovat Napakontio, Rhosgobelin pupujussi ja Pagban aikoinaan ehdottama Arkkikivi.

Ulmo, Titiuu, Pagba ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  3. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Kun nyt kovasti oli kesällä haastattelua Urjalan Sanomiin, niin miten olisi haastattelu yli satavuotiaan Suomalaisuuden Liiton jäsenlehteen Suomen Mieleen? Aiheena voisivat olla Tolkienin suomalaiset vaikutteet. Itse tietysti toimisin seurapiiritoimittajana.

Heathertoes tykkää tästä.
  4. Rhosgobella

Rhosgobella karvajalka Suomen Tolkien-seura

En aio järjestää, mutta ilmoittaudun aktiiviseksi osallistumaan origamiin, lauleluun ym kivaan puuhaan. :)
    Sikäli kun pääsen/pääsemme paikalle. Mitä kovasti toivon.

Isilmírë tykkää tästä.
  5. Kointähti

Ei ohjemanumero, vaan pikemminkin väliaikaviihdettä: voisin tuoda mukanani kaksi Tolkien-aiheista värityskirjaa ja kokoelman puuvärejä ihmisten käyttöön.

douv, Elenie, Rhosgobella ja 8 muuta tykkäävät tästä.
  6. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Kointähti, tosi kiva ajatus :)
    Minulta jäi viime miitissä se näytelty Kiki näkemättä ja jos vaan pääsen paikalle ja @Merri pääsee paikalle niin olisi kiva yrittää uudestaan sen katsomista.

Heathertoes ja eowynofmay tykkäävät tästä.
  7. Merri

Merri Perustaja ja ylläpitäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Voi että, minähän voin suorastaan lahjoittaa kyseisen DVD:n sinulle! :D

Jaamar tykkää tästä.
  8. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Mainitsenpa senkin seikan, että Labyrinth-elokuvaan pohjautuva lautapelini saapunee hyvissä ajoin ennen miittiä. Tämä siis vinkkinä, jos jotakuta kiinnostaa lähteä sen kautta matkalle "through dangers untold and hardships unnumbered to the castle beyond the Goblin City to take back the child that was stolen".

Heathertoes, douv, Micco ja joku muu tykkäävät tästä.
  9. Samooja

Samooja Kontulainen

Tuleehan Marrying Mr. Darcy zombie- versio paikalle? Olen pelannut kyseistä lisäosaa vain kerran ja janoan revanssia! :D

Rhosgobella tykkää tästä.
  10. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Tulee, samoin Emma expansion.

Heathertoes, douv, Samooja ja joku muu tykkäävät tästä.
  11. Satekai

Satekai pelikisälli

Olen nyt innostunut neulakintailusta ja haluaisin oppia lisää eri tekniikoita. Osaan itse lähinnä alkeet suomalaisesta 2+2 tekniikkasta, mutta olen kokeillut muutamaa muutakin. Pitäisikö pitää neulontapajaa? Oma tasoni tällä hetkellä on yhdet lapaset valmiina ja sukat aluillaan. Omistan yhden kirjan aiheesta ja voisin sen ottaa mukaan.

12. Elenie

Elenie Kontulainen

Myös mie otan Isilmírën tavoin oman Mr.Darcyn lisäosineen mukaan, joten pelaamaan kyllä pääsee niin paljon kuin tahtoo. :D

Rhosgobella ja Isilmírë tykkäävät tästä.
  13. Samooja

Samooja Kontulainen

No siinä tapauksessa minä en ehkä enää ota Mr. Darcya mukaan. Ehkä kaksi peliä riittää tyydyttämään kaikkien paikallaolijoiden pelinälän. :D

14. Jaamar

Megapeli jossa on monta pakkaa ja toosi monta sulhasehdokasta ja muutetaan sääntöjä niin että saa naida useampia miehiä ;)

Heathertoes, Rhosgobella, Isilmírë ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  15. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Mr. Darcy haaremisäännöillä... kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta =D

Sidhiel, Heathertoes ja Rhosgobella tykkäävät tästä.
  16. Miukumauku

Miukumauku Kontulainen

Olen huomannu teidän innostuksen tuoho pelii ja nyt mietin pitäskö uskaltautua pelaamaa tota itekki tuolla miitissä sitte :D En kyllä varmaa uskalla

Rhosgobella, Elenie ja Isilmírë tykkäävät tästä.
  17. Kointähti

Et muuten uskalla! Et varmasti uskalla! (Sovellan käänteistä psykologiaa)

Isilmírë, Rhosgobella ja Jaamar tykkäävät tästä.
  18. Jaamar

Joku (@Shetai ?) lupailin aiheeseen perehdyttävää videomaratonia seuraavaan miittiin. Liekö tarjous vielä voimassa? Minä, vaikka pari kertaa olen pelannutkin olen edelleen ihan pihalla taustatarinasta.

Elenie ja Samooja tykkäävät tästä.
  19. Samooja

Samooja Kontulainen

BBC:n Ylpeys ja Ennakkoluulo tv-sarja putkeen katsottuna! Teetä ja skonsseja kaikille!

Shetai, Lehtokuusama, Sidhiel ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  20. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Jaamar, Mario lukee koulussa äidinkielen kurssia varten Ylpeyttä ja ennakkoluuloa, ja olen aika vakuuttunut, että kirjan valintaan vaikutti (sen lisäksi, että luokkakaverit olivat jo ehtineet viedä mielenkiintoisemmat kirjat koulun kirjaston hyllystä) Marrying Mr. Darcy ja halu saada selvyys siihen, kuka kukakin hahmo oikeastaan on ;)

Shetai, Lehtokuusama, Heathertoes ja 5 muuta tykkäävät tästä.

Jaa tämä sivu