Ärsyttääkö vieläkin?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Viides päivä kuumeessa.. ja aikeissa olin mennä huomenna kouluun, vaikka olo nyt ei ole vieläkään parhaasta päästä. Kiva, kun yöllä ei saa nukuttua, päivällä on vaikea hengittää ja puhua, sitten syöminen ja juominen koskee kurkkua.
Pitikin sairastua just nyt kun koulussa on kaikkea hommaa ja pitäisi suunnitella yhtä koulutehtävää, minkä pitäisi olla valmis ensi tiistaina. Tuntuu ihan mahdottomalta, kun en sitä kotoa käsin voi tehdä. Ärsyttäää... varsin, kun kotona ei sitten ole mitään tekemistä!
 
Hiukset ovat ihan umpitakussa, en edes muista
milloin viimeksi olisin jaksanut selvittää ne. (Ja ei,
en leikkaa niitä, vaikka elämä helpottuisikin!)

Ei ole rahaa, vaikka sitä tarvitsisi mm. kaikkeen.
Mutta sitä ei ole esim. mihinkään. En puhu vain itsestäni, vaan myös äidistäni. Saa nähdä,
millä eletään taas seuraavaan tilipäivään asti.

Ja se tyhmä isä joka vain pitkittää asioita, kieltäytymällä maksamasta minulle opintotukea.
Niin, enhän minä toki tarvitse vaatteita, kun
vanhat kulahtavat ja kuluvat jo puhki. Saatikka
sitten uusia talvikenkiä, vanhat kulutin kirjaimellisesti puhki.

Hohhoi.
 
Voi, Elbereth, pikaista paranemista sinulle!:) Ite olin juuri 2 viikkoa kotona kipeänä. Nyt on yskää vaille terve olo, onneksi.
Vampireladylle tsemppiä jä kauniita ajatuksia lohduksi![7]
 
Alaselkä kipeä. Todella, inhottavasti, järkyttävästi, kipeä! Haittaa melkein kaikkea olemista, sattuu istuessa, seistessä, kävellessä, maatessa.. Inhottavaa!
 
Pitempiaikainen yskä on ärsyttävyys. En varsinaisesti ole sairas(ei kuumetta tms), mutta nenä vuotaa välillä ja yskin ihan koko ajan. Nyt alkaa tuntua jo pahalta kurkussa ja keuhkoissa kun ryvittää niin paljon [20]
 
kielo sanoi:
Pitempiaikainen yskä on ärsyttävyys. En varsinaisesti ole sairas(ei kuumetta tms), mutta nenä vuotaa välillä ja yskin ihan koko ajan. Nyt alkaa tuntua jo pahalta kurkussa ja keuhkoissa kun ryvittää niin paljon [20]

Komppaan, köhköh!
 
Ärsyttää, että postin kulku on hitaampaa kuin piti - ja nyt joudun jo pelkäämään ettei paketti tule koskaan perille. Ärsyttää, että luotin postiin niin paljon että laitoin ei rahallisesti mutta käytännöllisesti arvokkaan anatomian kuvaston pakettiin. Ärsyttää, että laitoin vielä impulsiivisesti takin samaan pakettiin, jotta siihen saatiin täytettä ja paketti lähelle painorajaa. Ärsyttää, että ei ole mitään keinoa saada selville missä paketti on menossa, jos on... Ja ärsyttää, että se saattoi jo olla melkein perillä ja postinjakaja mokasi sen kanssa - kun tiedossa on, ettei se olisi ensimmäinen kerta. Argh. Postin kuljetusaikojen mukaan sen olisi pitänyt olla täällä viimeistään alkuviikosta. Nyt sitten seuraavat viikot pitää jännittää, onko se vain myöhässä, ennen kuin edes kannattaa alistua siihen että se on kadonnut.

Ärsyttää sekin, että tällaiset melko pienet asiat tuntuvat elämää suuremmilta ärsytyksiltä.
 
Niska-hartia-kaula-seudun lihakset ihan jumissa ja kipeinä, kiitos lankunlaihan tyynyn ja patjan. Kolottaa ja kolottaa. Pitäisi kait hinata äiti tai isä tyyny ja patjakauppaan.[22]
 
Jo hyväksi ystäväkseni muodostunut sinuiitti on täällä jälleen, kera kaverinsa antibioottikuurin.
 
Mari sanoi:
Niska-hartia-kaula-seudun lihakset ihan jumissa ja kipeinä, kiitos lankunlaihan tyynyn ja patjan. Kolottaa ja kolottaa. Pitäisi kait hinata äiti tai isä tyyny ja patjakauppaan.[22]
Kannattaa. Nukkumiseen panostaminen parantaa elämänlaatua uskomattoman paljon.
 
Pichu vissiin tekee taas lisää hampaita. Ainakin itkun ja kiukuttelun määrä on parina viime päivänä ollut huomattavasti tavanomaista suurempi (istuu nytkin sylissäni vollottamassa), peukaloa jäystetään antaumuksella ja alaikenessä on mielestäni pari vaaleampaa, pullottavaa kohtaa - tosin ihan varma en ole, kun tutkimusretkeni otuksen suuhun palkitaan yleensä jo olemassaolevien kuuden hampaan napakalla puremalla.
 
Tietynlaiset yleisten vessojen vessapaperirullatelineet joiden uumenista on lähes mahdotonta saada houkuteltua esiin vessapaperia.
 
Lidlissä ollessani menin jonottamaan kassalle yhden limsapullon kanssa, jonka kuvittelin ihan nopeasti ostavani. Kun olisi viimein ollut seuraavaksi minun vuoroni, kassa jolle jonotin suljettiin ja viereen avattiin uusi kassa. Takaani ryntäsi eukko ison ostoskärryllisen kera sinne ensimmäiseksi ja sain taas jonottaa sen yhden limsapulloni kanssa. :x
 
Lidlin jonot ovat käsite =) Siellä kun vartioi, niin yleensä ennemmin tai myöhemmin joku asiakas tulee avautumaan siitä, kuinka vartijankin pitäisi kyllä osata työskennellä kassalla, niin hänestäkin olisi jotain hyötyä. Vähänkö se on ärsyttävää.
 
Onnistuin sitten hukkaamaan kaikki tärkeimmät sähköpostit kun luulin Gmailin arkistoivan ne jonnekin fiksuun paikkaan ja se taisikin poistaa ne kokonaan kun niitä ei löydy mistään. Miksi asioita ei voi olla selitetty kunnolla vaan niille annetaan harhaanjohtavia nimiä :(
 
Ärsyttää eräs läheinen ihminen, joka sortui tänään kohtelemaan minua ylimielisesti. Ehkä yksi niistä harvoista asioista, joita todella inhoan, on juuri se, että joku yrittää asettaa itsensä muiden yläpuolelle ja puhuu ylimielisellä äänensävyllä minulle. Ärrrrrhhh! :x
 
Jaamar, mitä tarkalleen ottaen teit sähköposteille? Jos arkistoit ne, löydät ne linkin "Kaikki posti" (? all mail - sori, käytän gmailia englanniksi joten termit ei ole ihan hallussa) takaa. Minulla All mail on vasemmassa palkissa "lisää" näppäimen takana.

Hakutoimintoa kannattaa kokeilla, ellei muuten löydy. Jos deletoit viestit, voit löytää jotain vielä roskiksesta, mutta poistamalla ne tosiaan menettää kokonaan. :-/ Onnea etsintään!
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös