Etelä-Karjala ja SEE-versiot Navetoriumissa

eowynofmay

Kontulainen
Lyhyesti vain kerron, etten ole haudannut ideaa SEE-versioiden katselusta Navetoriumin yksityisnäyttämöllä. Selvittelen parhaillaan mitä maksaisi kaikkien kolmen katselu, jos aikaa kuluisi reilut 12h. Lyhyellä varoitusajalla voisi saada halvemmalla (parempi saada rahat "hukkapäivästä" kuin jäädä ilman centtiäkään ':wink:')

Muilta paikallisilta kyselen, että löytyisikö majoituspaikkoja mahdollisille ulkopaikkakuntalaisille tulokkaille?

But... I'll be back!
 
Ei, ei missään nimessä kannata haudata tuota ideaa :)
Kunhan saa vähän enemmän käytännön tietoja, kuten juuri hinnat ja aikataulut yms. niin itse ainakin voisin innostua uudelleen ajatuksesta.
Ja mahdollisista majapaikoista sen verran, että itse voin tarvittaessa majoittaa kaksi ihmistä jotka suostuvat nukkumaan vieretysten ja yhden itselleni jo ennestään tutun joka suostuu nukkumaan vähän ahtaasti minun vieressäni :roll:
--------------------------------

Muokkailen tähän viestiin nyt vähän listaa niistä jotka ovat ihan viime aikoina vielä olleet halukkaita tulemaan. Jos omaa nimeä ei listassa näy ja olet edelleen kiinnostunut niin hihkaise niin lisään. Ei päätetä mitään päivämäärää vielä vaan jos saadaan tarpeeksi innostuneita niin katsellaan sitten mikä päivä sopisi lähes kaikille tai edes mahdollisimman monelle.
Eli siis 7h varaus viikonloppuna olisi 490e ja arki-iltoina 390e. Varmaan alle kymmenellä hengellä on turha yrittää kun hinnat sen verran huikeita. Laitoin listaan vähän väliaika tietoja että paljonko hinta olisi jos päästään kymmeneen ja paljonko jos tulee viisitoista (mitä tuskin saadaan, mutta ei nyt heitetä toivoa kokonaan :) ). Helpottaa vähän hahmottamaan tilannetta.
Ja tässä vielä navetoriumin nettisivut tähänkin viestiin esille http://navetorium.fi/

Ilmoittautuneita:
1.Eowynofmay
2.Jaamar
3.Henane
4.Aule
5.Haltiamieli
6.Miccoh
7.nerdanel
8.douv
9.meppin
10.Hanna(meppinin kaveri) ([color=red:01aacea851]39e[/color] tai vkl [color=red:01aacea851]49e[/color])
11.savannah
12.Fica
13.Aada
14.Eetu (Aulen kaveri)
15.Ruby([color=red:01aacea851]26e[/color] tai vkl [color=red:01aacea851]32,66[/color]e)
16.
17.
18.
19.
20.

Ja tosiaan majoitus varmaankin järjestyy pitempimatkalaisille, koska noihin kolmeen sänkypaikkaan voi lisätä vielä muutaman makuupussi+alusta paikan lattialleni (huomioikaa että minulla on koira).
 
Mie voisin tosissaan harkita tota myös :) Kuulostaa hyvältä.. Odottelen lisätietoja :)
 
Onkohan tähän asiaan tullut mitään lisätietoja? Onko eowynofmay kerennyt kysellä esim. hintoja? Vai onko idea jo kokonaan kuollut ja kuopattu?
 
Jaamar sanoi:
Onkohan tähän asiaan tullut mitään lisätietoja? Onko eowynofmay kerennyt kysellä esim. hintoja? Vai onko idea jo kokonaan kuollut ja kuopattu?

Missään nimessä ei ole kuopattu. Laitan lisätietoja jahda tästä tokenen. Polvi pistettiin remonttiin ja olen ollut yllättävän mieto nainen sen jälkeen (syvä huokaus omalta kohdaltani myttyyn menneen Vesilahti-miitin takia). Koneellekaan en päässyt pariin viikkoon, kun meinasi mennä taju kankaalle ihan jatkuvalla syötöllä (säälin kalastelua!).

Olisitko Jaamar halukas tulemaan "järjestelytoimikuntaan"? Voisin vaikka soitella sinulle joku päivä.

t.May alias eowynofmay

PS. Jos Jaamar tulkitsin yhden viestisi pedin jakamisesta oikein, niin vilpittömimmät, lämpimimmät halaukseni!
 
eowynofmay sanoi:
Olisitko Jaamar halukas tulemaan "järjestelytoimikuntaan"? Voisin vaikka soitella sinulle joku päivä.

Juu, voisinhan toki olla mukana hommaa järkkäämässä. Ei jäisi kokonaan yhden ihmisen harteille :)

eowynofmay sanoi:
PS. Jos Jaamar tulkitsin yhden viestisi pedin jakamisesta oikein, niin vilpittömimmät, lämpimimmät halaukseni!

No tulkitsit ja et. Oli ja meni. Mutta "sellaista elämä on"
Mutta edelleen majoitukseen mahtuu samat kolme samoilla ehdoilla :) Eli joutuu petiä jakamaan.
 
Vihdoin lisätietoja!

Hinnasta:
*viikolla myy koko katseluajan samaan hintaan kuin tuon 7h eli 390e oli tämän hetken listahinta
* viikonlopun hintaa ei antanut, koska ei ollut sovittua päivää, mutta se tulee olemaan ilmeisesti listahintaa (listahinta 490e) korkeampi, koska viikonloput myyvät muutenkin hyvin

Ajankohdasta:
* viikonloppuja ei löydy enää tämän vuoden puolelle, ensi vuonna kylläkin, viikkopäiviäkin on enää satunnaisia (joulukuuta en tosin edes kysynyt)

Ehdotus:
Alustavasti puhuimme omistajan kanssa tammikuun ensimmäisestä viikosta. Hyviä puolia:
1) ei ole muita varauksia ja tuo ajankohta tuskin kiinnostaakaan pääasiakasryhmää eli yrityksiä
2) monilla on lomaa silloin töistä ja koulusta
3) ed.mainitusta syystä voi olla mahdollista järjestää katselu viikolle, jolloin hinta on huomattavasti alempi.

KUINKA MONTA KIINNOSTAISI SIIS LOTR:N SEE-VERSIOIDEN KATSELU "OMASSA" ELOKUVATEATTERISSA JOKO
2.1,
3.1
TAI 4.1?

May eli eowynofmay
 
Majoituksesta vielä...
pitkämatkalaisia voitaisiin siis majoittaa jossain määrin talkoohengellä (riippuen tuloiden määrästä), mutta tarvittaessa on mahdollista esim. paikallinen B&B-paikka, joka tarjoaa 3 hengen majoitusta hintaan 85e. Ja jos tulisi useampi majoittuja, niin varmaan hinnasta voitaisiin vielä keskustella lisää.

May eowynofmay
 
Ja vielä:
Navetoriumin sivut:
http://navetorium.fi/

Mirjan Matkakodin sivut:
http://www.mirjanmatkakoti.fi/
 
4.1. olisi parempi, sillä silloin ei olisi harjoituksia miulla ja sitten olisi perjantai-ilta. Eli ihan hyvältä vaikuttaa näin alustavasti :)
 
Henane sanoi:
4.1. olisi parempi, sillä silloin ei olisi harjoituksia miulla ja sitten olisi perjantai-ilta. Eli ihan hyvältä vaikuttaa näin alustavasti :)

Hoops, huomasin vaan, että pe lasketaan jo viikonlopuksi... En siis osaa vielä sanoa, mikä on hinta, jos päädytään 4.1. vaihtoehtoon.

May eli eowynofmay
 
Olisi varmaan ihan mukava kuulla myös onko porukkaa edes tulossa jos tallaista järjestetään. Eli ilmaiskaahan halukkaat nyt itsenne ja mielipiteenne ajankohdasta :)
Ilmeisesti hinta per henkilö on kuitenkin sitä pienempi mitä useampi mukaan lähtee (eikö näin ole May?). Ja selvästikin majoituskin järjestyisi pitkänmatkalaisille, että se ei ole ongelma. Eli nyt asiasta edes vähän kiinnostuneet sanokaa mielipiteitänne, ettei mene vain minun Mayn ja Henanen kolmisin puheluksi :wink:
 
No siis tokihan tuo saattaisi kiinnostaa, mutta rahahan siinä vähän on ongelmana. En itse ainakaan välttämättä pystyisi maksamaan tuosta montaakymmentä euroa. Olen siis kiinnostunut jos tarpeeksi moni muukin on ja saadaan hinta tarpeeksi pieneksi. :)
 
Mukana ollaan, jos vaan saadaan muita mukaan tarpeeksi, kun en todellakaan pulita tuosta kovin suuria summia. Eli muutama ihminen ei riitä.
 
Muistan aikanaan kun tuota rakennettiin niin seurattiin kaverin kanssa netistä aina väliraportteja ja kuvia eri rakennusvaiheista.

Paikkahan on uskomattoman upea, siitä ei pääse mihinkään, mutta sempä takia hintakin toki hieman korkeampi.

Itse olen EE-versiot nähnyt niin moneen kertaan, että ei oikein jaksa niitä nyt katsella sen enempää Navetoriumissa kuin omassa kotiteatterissa. Mutta hyvä idea tämä kyllä on, ei siinä mitään. :)
 
Täällä hetkellä siis mahdollisesti olisi kuusi tulossa. Pikaisella laskutoimituksella tuosta tulis silti aika kallista (yli 60e/henkilö) . Jos vielä saman verran saataisiin porukkaa lisää niin alkais olla inhimillisen hintaista lähteä noita katselemaan :) Mutta onhan tässä toki vielä aikaa mainostaa ja houkutella porukkaa mukaan.
 
Hmmm. Alustavasti olisin ainakin kiinnostunut tulemaan, mutta hinta tosiaan sais vielä laskee. Aikataulustakaan ei voi vielä tietää mutta sittenpähän nähdään :)
 
Minä myös voisin tulla mukaan, alkuvuodesta ei pitäisi olla mitään tekemistäkään... Joten aikataulukin sopinee. Hintaa alas, ilmaiskaa innostuksenne! :)
 
Yritin kovasti mainostaa tätä Vesilahdella, mutta ei saanut suurta innostusta. Mutta ei tullut suoraa kieltäytymistäkään. Mutta miläpäs me nyt tätä saisimme markkinoitua ihmisille, että saataisiin tuo tarvittava määrä ihmisiä kasaan...
 
Ylös