Etelä-Karjala ja SEE-versiot Navetoriumissa

douv lisätty listaan. Jos nyt saataisiin vielä edes muutama mukaan että saatais tuo yli kymmenen. 50e on kuitenkin vielä aika paljon (vkl hinta). Mutta vähän tahmasesti nyt edistyy tämä juttu.
 
Heis, olen vieläkin mukana kuhan tuo hinta ei tosiaan hirveän suureksi jää! (Ja lisäksi, jos siihen päädytään, niin minulla olisi yksi ei-kontulainen ystävä joka tulisi mielellään noita elokuvia katsomaan. Kaikelta varulta vain tiedoksi :)) Hieman tahmeastihan tämä kyllä tuntuu edistyvän, mutta toivotaan että hiljaa hyvä tulee.
 
Lisään siis meppinin ja kaverin listaan. Jos jollain on joku ehdoton hintaraja niin sanokaa se niin laitan nimen sen rajan kohdalle. Mutta tietysti pitää kysellä sitten että hinta lopulta sopii kaikille. Ja tosiaan miun puolesta saa muutkin kysyä ei kontulaisiakin mukaan jos tahtoo. Ehkä heitä voi kouluttaa hyviä kontulaisia :wink:

Oikeastaan alkaa näyttää ihan kohtuullisen lupaavalta tämä osallistujamäärä. Jos semmonen viitisen ihmistä vielä saataisiin niin alkaisi olla inhimillisemmät hinnat. Mutta mitä enemmän sen parempi.
 
Nemo! Voisin kysyä Nemoa mukaan :) Koska silloin saataisiin osallistujamäärää kasvatettua ja hintaa alennettua.

Kymysys vain kuuluu ajankohdasta, että milloin pääsemme järjestämään tämän, mutta.. luulen, että pääsen :)
 
No mietittiin että katsotaan kuinka paljon saadaan porukkaa kasaan ja sitten katsotaan joku päivä joka sopii mahdollisimman monelle siitä porukasta.
Mutta voisin veikata että syksyyn tämä menee joka tapauksessa.
 
No sen puolen jättäisin mielelläni Mayn organisoitavaksi kun hän on aiemnminkin ollut yhteydessä tuonne. Mutta itsellä ainakin näillä näkymin jo aika paljon puuhaa kesällä. Toki sieltä joku päivä ihan varmasti onnistuisi, mutta jaksaako kesällä istua koko päivää elokuvia katsellen?
Millä nimellä laitan tuon yhden mystisen?
 
Tämä yksi salaperäinen voi kulkea vaikkapa nimellä Hanna. Ja tosiaan, eiköhän kesälle saisi jonkun päivän vapaata järjestymään, mutta minun puolestani syksy olisi ehkä parempi ajankohta. Mutta milloin vain käy parhaiten suurimmalle osalle porukkaa.
 
Ok. Muutin tämänkin nimen. Tosin jätin tuon tekstin sulkuihin että muistaa kenen kautta on tulossa. Näin helpompi kysellä perään myöhemmin ;)
 
No mie olisin halukas tulemaan. En osaa sanoa miten on töitä syksyllä, mutta minullekin se syksy kävisi varmaan parhaiten. Jos ei muuten, niin rahatilanteen kannalta. :) Eli työvarauksella mukana!
 
Täytetääs noi kolme sijaa vielä, niin näyttää hyvältä. Tämähän voisi vaikka järjestyä;)
 
Selailin sivuja ja meillä olisi saunakin näköjään käytössä, kivakiva :)

Ajankohtana syksyinen viikonloppu kuulostaa hyvältä, vaikka onkin aika laaja määritelmä d: Mieluummin sitten, kun illat on jo vähän pimentyneet ja minun (toivottavasti) edessä oleva muuttohässäkkäni on edes vähän ohi.
 
Luulin tänne joskus aikoinani kirjoittaneeni, mutta ilmeisesti muistin väärin. Anywho, mikäli ajankohta vain sattuu sopimaan, eikä hintakaan aivan hillitön ole, niin olen kyllä ehdottomasti mukana.

Ajankohdasta tosiaan vielä sen verran, että kesä on jo näinkin aika täyteen buukattu, joten äänestäisin mielummin syksyä.
 
Aada lisätty listaan.
Ja sellainen kysymys että jos saadaan tuo 15 täyteen niin onko hinta silloin kaikille sopiva vai pitäisikö saada vielä alemmas? Syksyllähän viikonloppu on varmasti parempi aika. Ainakin minulle töissä käyvänä ihmisenä.
Ja Maylle sellainen kysymys, että hoidatko sinä yhteydenoton tuonne paikanpäälle? Mietin vain että pitäisi varmaan varata ajoissa että varmasti saa sen.
Ja sitten voisi tietysti myös ruveta miettimään viikonloppua joka sopisi meille.

Ja lisää ilmoittautumisia siis otetaan vastaan myös tuon viidentoista jälkeenkin. Tervetuloa vaan mukaan! Varsinkin kun varmasti ei löydy viikonloppua joka sopisi ihan jokaiselle.
 
No niin nyt kun viisitoista sijaa on täynnä maytä pitäisi herätellä... jotain alustavaa päivämäärää voisi sunnitella
 
No kunhan nyt kuullaan mitä mieltä ihmiset ovat tuosta hinnasta. Mutta joo siis päiviä. Itse en syksystäni tiedä vielä muuta kuin että olen töissä. Eli viikolla en pääse. Heitelkäähän päivämääriä mitkä sopisivat.
 
On paha sanoa olisiko minulle paremmin sopiva viikonloppu ennen vai jälkeen syyskuun alun. Ennen sitä on (toivottavasti) muuttohässäkkää, sen jälkeen on pidempi matka miittiin.

Eli melko sama, mieluiten ei kuitenkaan viikon 34 eikä 36 viikonloppu. (äidin synttärit ja ennaltasovittu partiojuttu)
 
Ylös