Etelä-Karjala ja SEE-versiot Navetoriumissa

Heips! Minä olisin kyllä kiinnostunut, mutta päivämäärä ei sovi millään. Kaveri Uudesta seelannista on juuri 4.1 saapunut Suomen ilmatilaan. Mutta pidän silmällä tätä topikkia.. :)
 
Kyllä tämä kiinnostuneiden määrä pikkuhiljaa lisääntyy :) , mutta lisää tarvitaan edelleen. Olen sanonut jo aikaisemmin ja sanon uudestaan, että jos yhtään kiinnostaa niin ilmaiskaa asia. Ajankohtaahan voidaan vielä katsella. Nuo olivat ehdotuksia. Eivät mitään päätettyjä asioita.

Jos en ihan väärin ole laskenut niin nyt olisi yhdeksän mahdollisesti tulossa ja hinta olisi tällä porukalla reilu 43 e./kontulainen jos mentäisiin viikolla. Mutta joku aina peruu ja mikään aika tuskin sopii jokaiselle, joten lisää vaan porukkaa mukaan!

Olen sitkeä ja mainostan asiaa kunne sporukkaa on kylliksi. Eli osallistukaa tai kärsikää mainostustani :D
 
Jep, lisää porukkaa tarvitaan kyllä koska minua ei ainakaan saa vielä tuollaisillakaan hinnoilla mukaan, kun siihen tulee vielä kaikki matkakustannuksetkin päälle. (Eri asia olisi, jos olisi muitakin tuloja kuin muutama kymppi opintorahoja kuukaudessa, jotka menee jo muutenkin kontumiittailuun. :D)
 
Mie joudun kyllä katsomaan työvuoroni sitten myöhemmin.. ja tällainen asia, että mainostan tätä tuolla Lahti Halloween miitissä, että kaikki varmasti kuulee ;)
 
Hyvä Henane! Niin sitä pitää.
Ottakaa toiset mallia :wink:
 
Mitäs mieltä olette jos miittiin tulisi ihmisiä myös konnun ulkopuolelta? Siis kontulaisten ystäviä tai tuttuja jotka tahtoisivat elokuvat nähdä. Olen kuullut että joku saattaisi ehkä olla tulossa jos olisi mahdollista.
Näin saataisiin hintaa tiputettua taas hiukan alemmas.

Enkä nyt tarkoita että kaikki rupeaisivat heti mainostamaan ympäri kyliä, mutta jos sattuu tietämään jonkun joka saattaisi lähteä.

Onko teillä muuten mielessä jotain rajaa jonka yli hinta ei saisi jäädä?
 
Minulle tuo hintaraja on melko tiukka, vaikken tiedäkään mitä voisi pitää rajana. Pitää vielä maksaa Pikkujoulumiitin pieni summa ja loppuja säästää niin että pääsee Konturisteilylle ensi vuoden puolella. Ilmoitan siinä vaiheessa kun saan tarkahkon rajan laskettua.
 
Herättelen jälleen tätä keskustelua henkiin jotta se ei aivan hautautuisi.
En ole asiasta vähään aikaan Mayn kanssa puhunut, mutta mietin että jospa yritettäisiin nyt lähteä siitä että katsottaisiin ketkä kaikki olisivat valmiita lähtemään mukaan ja mistä hinnasta. Jos saataisiin tarpeeksi porukkaa jotta kyseisiin hintoihin päästäisiin niin sitten voisi miettiä päivää.
May tai joku konnavahti voisi lisätä vaikka kyselyn hinnoista? (Esim 60e, 50e, 40e, 30e) Helpottaisi kartoittamaan kuinka alas hinta pitäisi saada.
 
Mie olen edelleen kiinnostunut :) Yritetään tosissaan herätellä juttua henkiin :)
 
Muokkailin nyt tuonne toiseen viestiin hieman ajankohtaisia tietoja joita pyrin päivittämään sitä mukaa kun tilanne kehittyy.
Toiseen siksi että itse pääsen koneelle useammin kuin May ja minun on siis helpompi päivitellä tietoja (Mayn viestiä en pääse muokkaamaan joten eletään nyt näin jos se on Maylle myös ihan ok? :) ).
 
Edellisestä viestistäni ei tilanne ole olennaisesti muuttunut: olen mukana, mikäli hinta ei ole vallan huima.
 
*hihkaisee*

Olen vieläkin kiinnostunut, jos saadaan tarpeeksi alas tuota hintaa. :)
 
Jaamar sanoi:
Muokkailin nyt tuonne toiseen viestiin hieman ajankohtaisia tietoja joita pyrin päivittämään sitä mukaa kun tilanne kehittyy.
Toiseen siksi että itse pääsen koneelle useammin kuin May ja minun on siis helpompi päivitellä tietoja (Mayn viestiä en pääse muokkaamaan joten eletään nyt näin jos se on Maylle myös ihan ok? :) ).

Toki on ok! Ja kiva, että jaksat olla sitkeä! Alan taas uudelleen innostua tästä. Mainostan pitkämatkalaisille uusia majapaikkoja meillä, nyt kun olemme päässeet tänne isompaan lukaaliin. Tänne mahtuu porukkaa vaikka miten, voidaan vaikka pitää jonkunasteinen miitti samalla :wink:

Uskon, ettei pienehkö remontin läsnäolo häiritse joustavia kontulaisia. Tällä hetkellä toinen vessa on pois käytöstä, sauna ei ole käytössä ja suihku on sellainen englantilaistyyppinen. Jos makaa maassa, niin voi saada vettäkin päälleen... Kun kävin tuttuni luona Lontoossa, niin vedenpaine riitti juuri ja juuri, kun makasi lahnana kylpyammeen pohjalla :D

May
 
Etelä-Karjala on ehkä hieman "omaa aluetta" ja olisi kyllä kiva tulla... Tahtoisin mukaan, jos tuo toteutuu :roll:
 
Alkaa näyttää ihan lupaavalta. Alkaa ihan oikeasti palautua usko tämän toteutumisen suhteen :D
 
herätellää tätäki keskustelu pitäs saada lisää porukkaa mukaan että tää voidaan järjestää :wink:
 
Samaa mieltä edelleen. Muistakaahan että jos ilmoittaudutte alustavasti mukaan niin hinta laskee taas vähän. Jokainen ilmoittautuja laskee hintaa ja jos hinnan takia jätät ilmoittautumatta niin se ei laske, koska joku muukin saattaa ajatella samoin. Pikkukivistä syntyy vyöryjä.
 
Minäkin olen mukana, lievillä hintavarauksilla niin kuin luultavasti suurin osa muistakin.
 
Ylös