Euroseteleiden seurantaa

Pakko oli minunkin rekisteröityä. Yhden 20:sen kirjasin ja selvisi, että se on tullut Suomeen Alankomaista, mutta se oli tehty Saksassa. Aika hyvin heti ekalla kerralla! Harmillisesti koko talossa ei muita seteleitä ole.. Vakava riippuvuussuhde siis jää katkolle :D
 
oho :shock:

Todella harvinaista, että ekalla tulee osuma. Minä olen jo muutaman pistänyt ja mitään ei ole vielä kuulunut
 
Minun piti heti käydä siskon lompakolla syöttämässä kaikki setelit tuonne, mutta yhtäkään osumaa ei ole tullut :( . Kai niitä on turha vähään aikaan odotellakaan...
 
jee eka osuma. :) saksassa valmistettu 5 e:n seteli, joka on nyt rekisteröity 2 kertaa helsingissä.
 
Ainiin.. Pitää vielä mainita, että osuma ei ole se, että järjestelmä kertoo missä seteli on valmistettu.Ž(Moni kaveri luuli sitä osumaksi) Osuma on sellanen, että joku muu on kirjannut saman setelin järjestelmään.

Sen voi tarkistaa: kirjaudu sisään -> Omat setelit -> ja klikkaa setelin sarjanumeroa.

Itselläni ei vieläkään yhtään osumaa :(
 
Itselläni on jo 104 seteliä seurattavana, eikä osumia ole tullut lainkaan, vaikka pääkaunkiseudulla asunkin.
 
Itselläni on 20 seteliä tuolla, eikä ole tärppäillyt. Olisi muuten aika kummallista jos syöttäisi itse saman setelin uudestaan. Olisi aika mäihä. :D
 
Jos seteliä ei siinä välissä ole kukaan syöttänyt, niin et sinäkään sitä voi sinne uudestaan syöttää. Tulee vain "virhe"-ilmoitus.
 
Mut onhan sekin periaatteessa osuma jos on laittanut itse sen setelin liikenteeseen ja saa jostain toista kautta sen vaikka parin kk:n jälkeen. :roll: :p
 
Onhan se, mutta järjestelmä ei suoraan anna mahdollisuutta lisätä seteliä kahta kertaa peräkkäin.
 
No olihan minunkin pakko sitten heti mennä sinne. Tuli laitettua kaikki setelit sinne, mitä vaan löysin, mutta eipä kukaan ollut mitään niistä sinne aikaisemmin laittanut. Pöh.. No, jospa sitten vielä joku päivä tärppäisi kunhan vain ahkerasti niitä jaksaisin sinne laitella. Hauska paikka joka tapauksessa. :)
 
Ei vieläkään osumia, vaikka seteleitä syötetty lähes 130 kpl. :(
 
Tuo on todella mielenkiintoista hommaa. Laitoin eilen 19 uutta seteliä seurantaan, mutta eipä ole kukaan muu niitä vielä ennemmin laittanut tuonne. :( Näistä rahoista suurin osa oli tietenkin Suomalaisia, mutta löytyi sitä muutama kappale Italiasta ja Alankomaista.
 
Kävimpä minäkin syöttämässä tuonne kaikki meidän perheen setelit ja osumia oli yksi. Pikkuveljen seteli oli syötetty kerran aiemmin Roomassa. Nyt minun täytyy äkkiä tuhlata seteleitäni että saan ne liikkeelle. :mrgreen:
 
Jotain 50 seteliä syötetty, eikä yhtään osumaa:(
Kauankohan tällästä jaksaa aktiivisesti tehä?
 
Wuhuu! 51. setelin kanssa viimein onnisti! :shock: Viisieuroinen, joka viimeeksi kirjattu Karstulassa 21.11.2002 18:20, nyt siis 30.3.2004 17:46 Kotkassa. 285 kilometriä puolessatoista vuodessa, eipä ole hääppöinen vauhti, mutta jännää silti - missä lie ehtinyt kiertää tässä välissä.
 
Toivottavasti se tähti (*) on helposti huomattavissa siellä jos niitä osumia tulee. Itselläni on nyt seteleitä 2095 euron edestä, muttei vieläkään ole tullut osumia, vaikken odotakaan, että 200 tai 100 euron setelit niitä heti saisivatkaan. Paljon on kuitenkin ollut ulkomailla painettuja seteleitä. Mikä muuten tekee osumasta mielenkiintoisen?
 
Ensimmäistä kertaa avasin tämän topicin ja ajattelin sitten, että lisäämpä oman setelini sinne. Harmi kun minulla ei koskaan juuri ole seteleitä kun aina käytän korttia.

Mutta siis juu, minun 5e setelini oli nyt ensimmäinen laatuaan tuolla, eli eipä ollut kukaan muu sitä merkannut. Vantaalla oli se painettu. =)
 
Ylös