Euroseteleiden seurantaa

Skadi sanoi:
Toivottavasti se tähti (*) on helposti huomattavissa siellä jos niitä osumia tulee.
Kyllä se ihan selkeästi erottuu, ja osuman saanut seteli on listalla ylimpänä vaikka sen jälkeenkin syötettäisiin uusia seteleitä.
Mikä muuten tekee osumasta mielenkiintoisen?
Jaa-ah. Käsittääkseni tärkeimmät tekijät ovat etäisyys ja aikaväli. En sitten tiedä missä se raja menee kuinka noita tulkitaan.
 
Menee aika hc-nörtteilyksi, mutta pakkohan tuonne oli laittaa kaikki kolme rahaani. Ei osumia. Onneksi omistan niin harvoin seteleitä, että en välttämättä jää pahasti koukkuunn...
 
Olen erittäin onnellinen! Syötin 75. setelin ja se pikkuinen 5 euron seteli toi osuman. Seteli on syötetty jo aikaisemmin samassa kaupungissa. Osuma on silti mielenkiintoinen. :shock:
 
Jee! Eka osuma 167. syötetty seteli!
Etäisyys 11km ja 49 päivää oli liikkeellä.

Vieläköhän kukaan edes kirjaa noita seteleitä vai olenko outo?
 
Milo sanoi:
Vieläköhän kukaan edes kirjaa noita seteleitä vai olenko outo?
Noh, kyllä minun käsittääkseni Eurobilltrackerin suosio vain kasvaa kasvamistaan, ja eiköhän täälläkin moni yhä syötä setelitietojaan tuonne. Minäkin juuri eilen syötin 73:nnen ja 74:nnen setelini tuonne. Uusia osumia ei vielä ole tullut vastaan - ehkä taas jonain kauniina päivänä sellainenkin.
 
Jei jei jei jei jei!
Osuma! Osuma! Osuma! Osuma!
Etäisyys: 0km
Aika: 0d
Sain tämän kaupasta vaihtorahana. Seteli on Alankomaista.
ja se on _vasta_ 18. seteli, jonka kirjaan. ^^
Se on kyllä mielenkiintoinen osuma. Mutta mitäpä siitä ^^.
Viitosen seteli. Tähän jää koukkuhun.
 
*nauraa*
Sain kaksi osumaa! Ihmettelin, että mitenkäs nyt niin kävi, ja huomasinkin, että olin vahingossa näpytellyt samat setelit uudestaan. Hups :roll:
Ihan mielenkiintoinenhan tämä on, ja seteleitä tulee syötettyä sinne aina, kun tulee uusia. Varsin yllättävää, kun suomalaiset käyttävät tuota noin ahkerasti. En olisi uskonut.
 
Nyt en ole hetkeen jaksanut käydä naputtelemassa seteleitäni tuonne, mutta jos vaikka nyt kävisi taas pistämässä ne mitä lompakosta löytyy.

Yli 30 seteliä olen tuonne laittanut, eikä yhtäkään osumaa. :)
 
Juu, onnekas saa olla että saa osuman. Mulla on seteleitä seurannassa 217 kappaletta, eikä yhtään osumaa. :( ;)
 
Heh, sun pitää alkaa lähetteleen niitä sun seteleitä mulle, niin mä voin naputella ne uudestaan niin saat osumia ja mä saisin vähän rahahuoliin helpotusta. :p
 
Onko tämä joku uus topicci samasta aiheesta,koska minä oon mielestäni tänne kirjottanu jotain... ehkä en vaan huomannu...
No joka tapauksessa oon tuonne syöttäny melkeen 200 seteliä ja osumia on 2 (tästä saamme osumaprosentiksi 1) No, eiköhän niitä sieltä tule...
 
Olen kirjannut kohta 500 seteliä ja neljä osumaakin on tullut... En kyllä odottanut näin helposti noita osumia mutta hyvähän se vaan on.
 
Pitkästä aikaa syötin pari seteliä ja toinen niistä antoi minulle toisen osumani. En ollut uskoa silmiäni, että kävisi tuollainen tuuri. Kyseisen setelin edellisestä syötöstä oli 221 päivää ja matkannut se oli huimat 425 kilometriä. :D
 
Hih, syötin äsken siskon kakskymppisen, mutta ei tullut osumaa. Seteli oli valmistettu Saksassa. Taidanpa lähteä hakemaan possusta muita seteleitä, että osumien saanti tulisi mahdollisemmaksi. Tätä sivua pitää suositella muillekin! :D
 
Mites menee, minulla on syötettynä kohta 240 seteliä, eikä vielä yhtään osumaa. :(
 
En ole itse jaksanut syötellä seteleitä sitten sen kerran jälkeen kun viimeks olen täällä käynyt puhumassa asiasta. :p

Eli eipä ole kesäkuun lopun jälkeen tullut asiaa hoidettua. :D
 
Laitoin ihan kaikki(1kpl) setelini seurantaan.
Väittää että ei kiinnostava.
Minusta se minun 10€ setelini on sangen kiinnostava.
Niin kiinnostava että haluaisin sen pysyvän iäti luonani-ja ottavan ystävänsäkin mukaan.

Katsoin niitä 1.senä olevia seteleiden levittäjiä:
Minä en varmaan ole edes nähnyt niin useaa seteliä.
Mikäköhän nepotismi niiden takaa löytyy
(eli onko mafiarahaa vai setelejenseuraamisyhdistys vai mikä...)
Kiinnostavaa että setelit eivät kamalasti näytä liikkuvan...
En löytänyt ainuttakaan ahkeraa "euroopanreissaajaa"...


Olisiko joku kiinnostunut "raharingistä"?,
eli kierrätetään seteleitä toisillemme niin että saadaan osumia paljon-
ja ollaan hyvässä lykyssä ekoja jotka törmäävät uudestaan omaan seteliinsä!-esimerkiksi 20 välivaiheen jälkeen.
Tosin varmaan vaikuttaisi aika mielenkiintoisesti tilastoihin,kun monta,säännönmukaista rataa, kulkevaa seteliä veivaa maailmalla...
Sovitaan nyt esimerkiksi,että vasemmanpuoleinen lähettää minulle seteleitä ja siitä sitten annan oikealla puolella olevalleni(kunhan kerkiän....)
 
Eikö se olis helpompaa lähetellä toisillemme vain niitä seteleiden koodeja eikä itse seteleitä? ;)
 
Nerrokasta!

Minulla on muuten jo 3 seteliä kasassa.
Siinä onkin koko viikon kaikki setelirahaset.

Koko jutun idea oli kuitenkin se,että ihmiset postittaisivat minulle niitä seteleitä.
En minä maitoa pelkillä sarjanumeroilla saa...

Ostaisin maitoa ja mämmiä.
"2.20."
Ootas,tossa on yhden 50€ setelin sarjanumero ja pikkukoodi.
"Olkaa hyvä,kiitos käynnistä ja tervetuloa uudestaan
Siwa on selvää säästöä"
 
Ylös