FotR -sinfonia Tampereella 28.4.-1.5.2011

Minyaleiel sanoi:
Lauantaina klo 12 Sorsapuisto - tervetuloa ja tapaamisiin!
Saa sitten piknik kestää kauemmin kuin tunnin, jotta minäkin varmasti ehdin paikalle!
Olen ihan täpinöissäni kapun tapaamisesta!
 
Piknik kestää varmasti aina sinfonian alkuun asti, tosin jossain vaiheessa täytyy ehkä hiukan valmistella ja osan pitää myyntipöytää ymsmyms.

Sain juuri salaisesta lähteestä tiedon, että Tampereen yliopiston varhaiskasvatusopiskelijoiden wappuolympialaiset alkavat Sorsapuistossa klo 14, mutta koitetaan mahtua samaan tilaan niiden kauheiden tulevien päiväkodintätien ja muutaman sedän kanssa. :p Toisinsanoen mulla ei tullukaan jatkojuhliin kovin pitkä siirtymämatka. Voikin helposti miettiä sitten sinfonian jälkeen jatkuuko ilta kasvisten vai kontulaisten kera.

Asiasta tuli mieleeni myös, että vaikka on vappu, muistetaan Konnun säännöt päihteiden käytön suhteen myös tässä pikniktapaamisessa, mukana kun on alaikäisiä, ja muutenkin. :)

Sima ei eilen lähtenyt käymään kun hiiva oli kuollut.. Yritän tänään uudestaan.

Iiih iih, huomenna se alkaa!
 
Tampereelle luvataan vesisadetta lauantaille. Siirtyykö piknik sisätiloihin jonnekin vai onko se olematon vai vetinen jos säätiedotus pitää paikkansa?
 
Maatilan sääohjelman mukaan Sataa koko päivän ja on n. +8-12 lämmintä. Mutta tosiaan Sadekartan mukaan päivän aikana sataa 4mm vettä, siis ihan koko päivän ennusteen mukaan.

Eli saas nähdä, joudutaanko siirtämään piknik sisätiloihin.

Minulla ei ainakaan ole mitään illalla ja lettukestit kuulostaa hyvältä, mutta kuljen tosiaan Eowynofmayn ja Aulën mukana, joten katsotaan lähemmin :)
 
Minulta jäi päästäisen pavlovasta keltuaisia älytön määrä, ja koska kermaakin on, ajattelin myös kokeilla pikajäätelön tekemistä.

Ja saa meille toki jäädä yöksikin sille legendaariselle sohvalle jos uskaltaa ja muuten ei ehtisi lättyilemään. Pieniä hätämajoituspatjojakin löytyy tarvittaessa pari kapeavartisille.
 
Niin, säävaraus on tosiaan hyvä ottaa huomioon. Kovin pahalta ei vielä forecan ennuste näytä, mutta onhan se kurjaa jos tihuttelee. Kellään hyvää ideaa sisätilasta? Tampere-talon aulassa toki on tilaa, mutta en tiedä arvostavatko he laumaa faneja omine eväineen. :D Siivoja ihmisiä me toki ollaan. Yliopiston tilojen kanssa on varmaan vähän sama juttu, eikä mukavimmat sopet ole lauantaisin auki.
 
Tampere-talon tiloissa ja sen piha-alueella on omien eväiden syönti ja juonti kielletty. Tein tarvii löytää joku toinen paikka jos tihuuttaa... :(
 
Näinpä arvelinkin. Sama tahtoo olla muissakin tiloissa, eikä kukaan taida asua sopivan lähellä Tampere-taloa että piknikin siirto olisi jokseenkin järkevästi mahdollista.

Eiköhän luoteta hyvään sääonneen, ja katsotaan säätiedotusta huomenna uudestaan, nehän vielä tarkentuu. :)
 
Joo, toivotaan parasta [size=-8]ja rukoillaan Erua[/size] :p

Mutta ärsyttää, jos oikeasti sataa eikä päästä piknikille.:( Ajattelin jo tehdä kakkuakin...
 
Hyviä uutisia säärintamalta! Maatilan sääkartat (yleensä luotettavia) näyttävät, että Tampereella sataa vain vähän, eli puolet vähemmän kuin oli viime kerralla. Klo 12-19 sataa enintään 3mm, eli n. 0.2-0.4 mm tunnin aikana :) klo. 12-14 välillä vaikuttaisi kuitenkin säärintama suht. hyvältä, eli eiköhän se siitä ;)

Minullakin oli suunnitelmissa tehdä mokkaruutuja, joten olisin erittäin tyytyväinen, mikäli kävisi niin, kuten sääkartat sanovat :) Ottakaa silti varuiksi sateenvarjoja ;)
 
Onko immeiset/olennot nyt minkä verran pukeutumassa? Etten ihan tyhmäksi itseäni tuntisi jos päätänkin laittaa tuon keskiaikapuvun päälleni ja kellään muulla ei ole mitään aiheeseen viittaavaakaan.
 
Minulla on puku vieläkin pahasti kesken, mutta uskon jotain ainakin laittavani päälle. Ei tule niin hienoa pukua, kuin haaveilin, mutta onpahan jotain, mikä ei ainakaan tavallisesta asusta käy mitenkään päin. Tajusin vasta eilen miettiä hiuksia, koruja, meikkiä, muita oheisjuttuja - hyvä jättää asiat viimetinkaan.
 
Minusta on hienoa ja piristävää, että "asianmukaisesti pukeutuneita" on tulossa mukaan.:D Minulla on perhe ja pari ulkopuolista mukana, joten aivan tavallisissa vaatteissa olen tulossa huomenna...
 
http://areena.yle.fi/player/index.php?clip=1304009316596&language=fi

Hämeen uutisissa oli pieni juttu konsertista!

Minulla on Galadriel-puku. Tyttäreltä tuli kommentti: "Äiti, etkö oo vähän paksu. Noin niinku haltiattareksi...". Mutta hei, ehtiihän sitä tuhansien vuosien aikana vähän lihoa, eikö?
 
Hei jos haluatte sen kirjan paikan päältä ostaa niin nyt kannattaa toimia nopeasti - eilen myytiin joku kappale ja jäljelle jääviinkin tuli lisää varauksia - jollen ihan väärin muista niin siellä on enää neljä kappaletta vapaana kun niitä ei alunperinkään ihan hirveää pinoa ollut. Päivystysvuorossa ovat tänään perjantaina Mic, Shetai ja Minya eli jollekin heistä pikaisesti viestiä...
 
Jep, Iluvatar lienee kuullut rukouksemme, Forecan mukaan huomenna ei sada millin milliä vaan aurinkoista ja puolipilvistä säätä on luvassa.

Hobittisyömingit pystyyn! :)

Iih, kylmät väreet meni jo tuosta Hämeen uutisten pätkästä, konsertti on varmasti upea!
 
Ylös