Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

Vehka

Unenkutoja
Vastuuhenkilö
Kummi
Elieli, pelin idea on kertoa henkilöstä, joka kirjoitti ennen uutta kirjoittajaa. Minä en voi kirjoittaa kenestäkään, kukaan ei ole yläpuolellani tässä keskustelussa, mutta sanompa vaikka että Merrin avatar on ihana! Onhan tämä aika spämmiä, mutta ei ryhdytä kukaan suurkäyttäjäksi niin eiköhän homma toimi. Lukottakoon joku topin jos menee överiksi.

Ohjeena sen verran, että ellet vastaa edellisen henkilön antamaa kuvausta seuraavasta kirjoittajasta, älä vastaa topikkiin, ellei viimeisimmästä viestistä ole kulunut viikkoa. :)



^Ensin kerrotaan henkilöstä yläpuolella.

-Sitten kerrotaan, miten edellisen henkilön arvaus tulevasta alapuolelle kirjoittajasta pätee.

~Ja sitten arvataan, millainen on seuraava kirjoittaja.

Elieli:

^Merrillä on Konnun söpöin ava. Hän on siitä mukava ylläpitäjä, ettei yritäkään olla sellainen puiseva auktoriteetti, vaan ihan oikeasti auttaa käyttäjiä mielellään ja antaa anteeksi erehdyksiäkin. Kekseliäisyys on mukava lisä Merrin muutenkin kivaan nettikäyttäjäpersoonaan, joskaan hänkin on välillä väsynyt, ymmärrettävistä syistä.
-Njoo, en syö jäätelöä järvenjäällä, mutta hyvä arvaus.
~Henkilö alapuolellani ei tykkää tästä ketjusta?

Edit: Nonnih, Hilgaria, se aloitusanalyysi piteni.

//Nerwen muistuttaa säännöstä: vastaa ketjuun vain jos kuvaus todella koskee sinua.
 
Henkilö alapuolellasi kyllä tykkää ketjun ideasta muttei sen toteutuksesta. Näitä on tullut nähtyä netissä miljoonittain ja voin sanoa, että toimiakseen ne vaativat jotain muuta kuin pienen analyysin edellisen henkilön avatarista (ja sen perusteella ehkä hänen persoonasta). Täten on aika ikävää, että aloitusposti ei nosta rimaa yhtään korkeammalle, mutta yritetään nyt. Onhan Kontu kuitenkin Intternet-foorumeitten keskitason yläpuolella, selkeästi.

Jos mennään sitten tämän kaavan mukaan:

^Vehkalla on hyvä ketjuidea, vaikka esimerkkinä toimiva aloitusposti olisikin saanut sisältää hieman enemmän analyysia kuvitteellisesta yläpuolella olevasta henkilöstä. Tämän ketjun olemassaolon perusteella päättelen Vehkan kuitenkin olevan miellyttävä, sosiaalinen ihminen, joka järkkää tekemistä ja hauskanpitoa.

-En minä tästä tykkäämättä ole. Hauska idea, kuten sanoinkin. :)

~Henkilö alapuolellani on halukas harrastamaan seksiä kanssani.
 
^ Hilgaria on pitkätukkaihminen, joka kerran kaikkien järkytykseksi leikkasi hiuksensa lyhyiksi. Nyt hiukset ovat taas jo kasvaneet. Hilgarialla on vahvat ja yleensä ihan fiksut mielipiteet asioista ja suuntautuminen ympäristöön on käsittääkseni enimmäkseen kriittisen positiivista. Eli positiivinen yleiskuva.

- Sori, mulla on poikaystävä ;P

~ Henkilö alapuolellani pitää metallista.
 
Undo, Undo . Sinun avattaresi on tällä hetkellä sininen ruutu. Tulee mieleen sinikantinen ruutupaperivihko. Ja tosiaankin lempimetallini on kulta . Horoskoopissani kerrotaan onnenmetallini olevan kupari.

Alapuolellani olevalla avattaren haltijalla on salaisuus.


EDIT: Yhdistin peräkkäiset viestit. Tik
 
^Risa Tune, juu, en ymmärrä mitä hänen nimimerkkinsä tarkoittaa, mutta hän kertoo profiilissaan olevansa kotiäiti.

- Joo, kyllähän kaikilla on salaisuuksia. En kerro omaani, silloinhan se ei enää olisi salaisuus.

~ Alapuolellani oleva henkilö osaa soittaa kitaraa sulavasti.
 
Iria_Aerdilainen on omalaatuinen, usein aika hiljainen, kirjoja, taidetta, ja musiikkia rakastava ihminen, jolla on koira. Olen meedio. ;)

Tiedän juuri ja juuri, mitkä ovat kitaran vapaat kielet, ja osasin joskus soittaa jotakin helppoa biisiä, mutta en enää muista, miten se meni. :)

Minun jälkeeni kirjoittava henkilö ei ole käynyt lukiota.
 
Boahista en tiedä juuri mitään, mutta hänen avatarinsa käärmeellä on salaperäinen ilme ja hän elävöittää tekstejään hymiöillä Ja ehkä hän tosiaan on vähän meedio :wink: sillä...

... lukiota en tosiaan ole käynyt enkä usko ihan heti käyväni.

Seuraava kirjoittaja ei itse omista tietokonetta.
 
Jaamarin kummallista mosaiikkia muistuttava avatar esittää itse asiassa louhikäärmeen päätä.

En omista tietokonetta, sillä se on perheeni omistuksessa. Pitääkin muuten luoda viisiviikkoiselle pojallemme oma käyttäjätili :)

Seuraava kirjoittaja lukee salaa kirjoja taskulampun valossa peiton alla.
 
above his gates he reared the threefold peaks of Legba!

olen lukenut ainakin Alistair MacLeanin Jääasema Zebran hyvin pienenä salaa peiton alla, kun pelkäsin että vanhemmat ei tykkää, kun luen sellaisia väkivaltaisia kirjoja - ja se haisi vielä tupakaltakin (kirjastoautolta näet)

allani oleva henkilö on kellahtanut selälleen tähtiä katsellessaan
 
Kirjatoukista olen toki kuullut, mutta Tikin lisäksi kouluttautuneita jyrsijöitä olen tavannut vain Pratchettin kirjoissa. Kiehtova tapaus, siis.

Olen makoillut mökin laiturilla ja ihmetellyt tähtiä. Kesäyöt ovat muuten upeita, turhan valoisia vaan. Juu, oli sillon revontuliakin!

Allani oleva henkilö lukee tätä ketjua "uudet ensin" linkin kautta ja onkin siis päälläni.
 
^
Valoisuuden häiritsevyys riippuu siitä, meinaako nukkua vai haaveilla, ja siitä omistaako sälekaihtimet. Yläpuolellani oleva (tai alapuolellani, riippuu siitä mistä roikkuu) pitää kesämökkiä hauskana paikkana.

-
Kyllä, aloitin uusista ja olin siksi mennä ihan sekaisin, mutta sen takia minun oli myös pakko vastata tähän. Se oli niin hauska sattuma.

~
Alapuolellani ihminen katsoi eilen illalla hyvän elokuvan.
 
^hedelmälepakko on ollut yhtä sekaisin tämän topikin kulusta kuin minäkin.

-Kyllä, montakin vaikka yötä tai aamua se enemmänkin ehkä oli. Kello 23.00 alkoi paikallisessa elokuvateatterissa kauhu- ja animeleffatapahtuma, jossa istuin yhdeksään asti aamulla.

~Allani oleva henkilö nauttii metsässä liikkumisesta.
 
- Ratsastava hämyisen metsän soturi
- Oikein! Rakastan metsässä liikkumista ja luontoa todella paljon.
- Alla oleva henkilö uskoo peikkoihin, haltioihin ja kääpiöihin
 
^ Rakastava äiti

- Totta kai minä uskon. Näen haltioita, örkkejä ja hobitteja joka päivä, muodossa tai toisessa.

~ Allani olevalla ihmisellä on voimakas kaipuu päästä tuntemattomiin maihin ja seikkailuihin.
 
Aiwendil (eläinrakas ja kirjoihin addiktoitunut), menisin tuntemattomiin maihin ja seikkailuihin heti paikalla, jos uskaltaisin :grin: Sinänsä kiehtova ajatus, kun on näin vilkas mielikuvitus...

Allani oleva henkilö pitää tummasta suklaasta (minä inhoan...) :wtf:
 
^ Uutukainen Käärmeen käyttäjä, mutta siis selvästi tuleva addikti :D

- Jaa minäkö? Minä rakastan tummaa suklaata, kaikki eivät vaan sitä ymmärrä *mmh*

~ Henkilö alapuolellani jumittaa koneella keskimäärin enemmän kuin minä (siitä sitten miettimään ^^)
 
^Ihastuttava pikku otus, positiivisesti elämään asennoitunut päivänsäde. Lähtee innolla mukaan kaikkeen uuteen ja omistaa todennäköisesti varsin mukavan huumorintajun. Avatar on vaikeaselkoinen, mutta siinä on kivat värit, joten kenties pitää toisiinsa sointuvista väreistä. Lukutuvan keskustelujen aktiivinen alustaja, joka ei yleensä jätä töitään puolitiehen. Aktiivinen kontulainen.

-Varmasti vietän, lyödäänkö vaikka vetoa? Jumitan täällä lähes neljä tuntia päivässä, tietenkin vanhempieni tietämättä, ja kunhan saan nettitikkuni toimimaan, aika sen kuin kasvaa. ;)

~Henkilö alapuolellani uskoo vielä maailman hyvyyteen.
 
Yläpuolellani oleva henkilö kirjoittaa ihanasti ja aidosti, on koko ajan keksimässä jotain uutta sulostuttaakseen elämäämme ja muutenkin vaikuttaa miellyttävältä henkilöltä.

Kyllä, uskon vakaasti ja tulen aina uskomaan että maailma on jollain tasolla hyvä ja ihana paikka, ainakin minulle. Yksi syy siihen miksi haluaisin isona ryhtyä joksikin poliitikoksi tai jotain..

Henkilöllä alapuolellani ei ole kotonaan telkkaa.
 
Henkilö yläpuolellani harrastaa näköjään ahkerasti foorumiroolipelausta ja hänellä on hyvä maku kirjallisten ihastusten suhteen, Sorry on yksi minunkin suosikeistani.

Minulla ei todellakaan ole televisiota kotona, piti siksi vastata. En viitsinyt hankkia kun muutin pois kotoa kuusi vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt. Nyt olen kyllä harkinnut sellaista digi-tv-palikkaa tietokoneeseen, Teemaa olisi kiinnostavaa katsoa.

Henkilö alapuolellani iloitsee ensilumesta.
 
Yläpuolellani olevalla henkilöllä on aina ihastuttavat avatarit (jotka eivät vaihdu liian usein!) ja muutenkin hän on taiteellisesti todella pätevä! (siis lahjakas, mutta se on niin tyhmä sana...)

Minä nautin ensilumesta! Minulla ei ole autoa eikä tarvitse luoda lumiakaan, joten ensilumen tuoma valoisuus ja talventuntu ilahduttavat aina.

Henkilö alapuolellani on lukenut vähintään 30 kirjaa tänä vuonna.
 
Ylös