Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^Henkilö yläpuolellani näyttäisi pitävän asioiden saattamisesta muiden tietoon. Lisäksi hän on telkkuohjelmien suhteen välillä hieman hitaasti syttyvä. hänen tämänhetkinen avansa on paras, jonka olen hänellä nähnyt. Pitää lukemisesta.

- Juu, kyllä on tullut vähintään 30 kirjaa luettua. Tässä kuussa yksistään on tullut plärättyä 8 kirjaa. Mikäli mukaan lasketaan koulukirjat (ja pääsykoekirjat), päästään tähtitieteellisiin lukuihin lukemissani kirjoissa tältä vuodelta.

~Allani oleva henkilö ei ole luonteeltaan sitä kaikkein hiljaisinta sorttia.
 
Henkilö yläpuolellani
Antaa itsestään viestien perusteella vanhemman kuvan. Yllätyn aina nuorta ikää kun profiilista sitä katson.

- Äänenvoimakkuus ylittää välillä sallitut rajat. Hävisin myös kolmen minuutin kilpailun olla hiljaa. :roll:

Henkilö alapuolellani
On syönyt aivan liikaa suklaata muutaman viikon aikana.
 
Heh, hieman vaikeusastetta - laatikaapa osuva luonnehdinta muutaman hassun viestin kirjoittajasta. Mutta suklaata on syöty, jo vain. Tiesittekös muuten mitä reseptoreita suklaa ärsyttää...

Henkilö yläpuolellani
Pitää käkkyräisistä puista, kuurasta ja sumusäästä

Henkilö alapuolellani
On joko erittäin hyväntuulinen tai vaihtoehtoisesti päänsärkyinen.
 
Olen tällä hetkellä ihan perushyväntuulinen, päänsärkyinen en onneksi ole. Päänsäryn hankkiminen huomisaamuun mennessä on tosin mahdollista.

Henkilö yläpuolellani on melko uusi kontulainen. Hän on kuitenkin rohkeasti lähtenyt mukaan Käärmeen toimintaan, mikä on erittäin hyvä asia. Uusia käyttäjiä kaivataan. Detrituksen avasta voisi päätellä että hän pitää juoksemisesta tai muunlaisesta urheilullisesta toiminnasta. Piristävän erilainen ava, joka pisti silmääni.

Henkilö alapuolellani ei aio juhlia Uutta vuotta mitenkään erityisemmin menoin.
 
^Henkilö yläpuolellani on aktiivinen kontulainen jo vuosien takaa,
nykyisen yhdistyksen hallituksen jäsen ja valmis tekemään paljon,
jotta tämä "vain foorumi" pysyisi meidän elämässämme
mahdollisimman kauan...niin kauan kuin on tarpeen. Ja sitten se muu...
Henkilö yläpuolellani on terveysalan ammattilainen. Asiallinen ihminen,
joka voi halutessaan heittäytyä vakavuuden ulkopuolelle.

Henkilö alapuolellani ei tiedä, mitä todella minusta voi sanoa.

Minä en todellakaan vietä uutta vuotta. Kiroan naapureiden raketteja,
sillä koira pelkää pauketta ja vikisee. Itse vietän niin normaalia iltaa
kuin mahdollista.
 
Väittäisin että tiedän henkilöstä yläpuolellani asioita joita harva tietää, mutta en halua paljastaa muuta kuin sen että hänellä on jotain Kontuun liittyvää mitä kenelläkään muulla ei ole (ja ei, tämä ei ole puheenjohtajuus, vaan ihan muuta).


Henkilö alapuolellani on ampunut rahaa taivaalle.
 
Henkilö yläpuolellani... Mitä voi sanoa, ettei paljasta sopimattomia. :D Ainakin on luontoystävällinen ja käsistään kätevä. Ymmärtää Sänkimiestoimintaa. Antanut oivia neuvoja mm. selkäsärystä pääsemiseen. Kuuluu tähän Konnun kypsempään sakkiin kuten itsekin. :grin: Mieluummin vanha kuin aikuinen?

Mä itse en ampunut rahaa taivaalle enkä ostanut ammuskeltavaa, mies ja miehen siskon mies kylläkin. Oli ilotulitus pihalla jo klo 21 ennen pienimpien lasten nukkumaanmenoa.

Ketjun seuraava kirjoittaja juo runsaasti kahvia.
 
Henkilö yläpuolellani on hyvä ihminen.

Jonka arvaus tosin meni niin metsään kuin vain voi: En juo kahvia ikinä, ollenkaan. Tulee paha olo, maha kipeäksi ja kädet alkavat täristä.

Henkilö alapuolellani iloitsee siitä, että tällaisella pakkassäällä voi viimeinkin pitää kunnon talvihattuja.
 
Henkilö yläpuolellani opiskelee jotain terveyteen liittyvää... Muistaakseni farmasiaa. (Tai on jo valmistunut.)

Arvaus meni metsään, vihaan talvihattuja. Etenkin pipoja, jotka kutittavat ja nousevat takaraivolta eivätkä peitä korvia kunnolla. Onneksi takissani on kunnollinen huppu, niin ei tarvitse käyttää hattua.

Henkilö alapuolellani on muuttanut viimeisen vuoden sisällä.
 
Henkilö yläpuolellani opiskelee biologiaa ja osaa sen takia pelata älypelejä, joissa pitää istuttaa kukkia epämääräisiin koloihin. Hän on mukava ja avoin ihminen. :)

Kyllä, olen muuttanut ja vieläpä ensimmäisen kerran elämässäni. Opiskelemaan Tampereelle, vaikka Kangasalla asunkin.

Henkilö alapuolellani käyttää mieluusti hopeisia koruja.
 
Henkilö yläpuolellani opiskelee hienossa suomalaisessa kaupungissa, eikä asuinpaikkakaan ole hullumpi. :wink:

Arvaus osui oikeaan. Minulla on kultakorujakin, mutta haluan suosia hopeaa sen radikaalisti pienemmän "ekologisen selkärepun" vuoksi.

Henkilö alapuolellani on lähiaikoina tehnyt lähes elämänsä parhaan levyostoksen.
 
Henkilö yläpuolellani jakaa kanssani lähes kaikki mahdolliset ajatukseni Teho-osastosta. :grin:

Itse asiassa en ole ostanut levyjä hetkeen. Lasketaanko musikaali-DVD jonka sain joululahjaksi? Se on kyllä parasta ikinä.

Henkilö alapuolellani viihtyy hameissa.
 
Henkilöllä yläpuolellani on huomattavan pitkä nick ja erittäin viisas tunnuslause. En tunne häntä, koska en jaksa nyt vaivautua etsimään kaikkia hänen kirjoittamiaan viestejä ja tulkita niistä jotain. Mutta tulkitsisin, että henkilö yläpuolellani pitää pitkistä nimistä ja logiikkaa vaativista tehtävistä. Vai?

Viihdyn hameissa vain kesällä, eli puoliksi oikein :p

Henkilöllä alapuolellani on tätä lukiessaan joku musiikki taustalla soimassa, ja se on musiikkia, joka on ollut hittibiisi parin viime vuoden sisään ja soinut silloin radiossa jatkuvasti. Henkilö alapuolellani pitää tästä biisistä.
 
^ Henkilö yläpuolellani on positiivinen ja pirteä tapaus. Hänen majavastaan saa hyvän alkuvaikutelman, ja hän pitää merestä, ja rosvoista...? ;)

- Väärin meni.. Musiikkia kuuntelen, tosin musiikki on vuodelta -84.. :p Kuuntelen harvoin hittibiisejä.

~ Seuraava kirjoittaja syö jotakin kirjoittaessaan tähän topikkiin.. :p
 
^ En tunne tapausta henk.koht., joten vähän vaikea sanoa luonteesta mitään, mutta tuo on hieno ava, joka tuo mieleen paljon ajatuksia ja salaisuuksia. Samaa aikaa tarkkaileva simmu ja samalla niin piilossa kuitenkin. Salaisuuksia täynnä koko tapaus. Kaikesta päätellen myös avasta saatu kokonaisuus voisi olla kaunis neito, ja luultavasti haluaisin hänet myös viedä rannalle piknikille, jos sattuisi vastaan kävelemään.. Siniset simmut saavat minut aina niin heikoksi. ;D

Haluaisin kyllä syödä, tai siis napostella, mutta en kuitenkaan tällä hetkellä ole siihen kykenevä.

Olen kutakuinkin varma, että seuraava kirjoittaja on väsynyt matkaaja, joka on tehnyt rankan päivän ja haluaa nukkumaan.
 
Deepdelver sanoi:
Neito? :D Edustan toista sukupuolta.
Ja kuvan silma on sinun silmasi? Sanoinhan, etta en tunne tuota henkiloa ja sitten aloin tarinoimaan avasta, kuten ensimmaisessa viestissa sanottiin.. Tosin jos erehdyin simmusta niin sitten olet vain kaunis simmuinen poika, ehkapa jopa liiankin. Tosin poikia en veisi piknikeille - severta rasistinen olen. >:p Mutta tuosta simmusta saa aikaan todella kauniit kasvot ihanalla pitkalla hiustyylilla ja taydellisella haltiavartalolla..
 
WhiteWolf vaikuttaa hieman hupsulta sillä tavalla positiivisesti, kaivaten hyväksyntää ja arvostusta, niinkuin me kaikki. Itse ava tuo jostain syystä mieleen Kingdom Heartsin, näyttäisi hieman Rikulta tuo kuva, mutta on niin tumma ettei voi olla varma. Jostain syystä välillä sotken WhiteWolfin ja Herugrimin, tiedä sitten miksi? WW taitaa olla jotenkin kytköksissä unimaa.net sivustoon, ylläpijäkin? Minulla oli unimaan Sarjakuvalinkit bookmarkkina kotikoneella mutta syystä tai toisesta kuin katoavaisuuden osoituksena se ei enää toimi.

(Offina mainittava että minäkin luulin Deepdelveriä naiseksi...)

En ole ihmeen väsynyt matkaaja, vaan pirteä duunari.

Alapuolella oleva ei malta olla kirjoittamatta syväluotaavaa luonnekuvausta Konnun Kauhusta.
 
(Offina mainittava että minäkin luulin Deepdelveriä naiseksi...)

Kääk! :urg: Johtuuko se avasta? Minun täytyy vaihtaa se. :roll:

Antakaa anteeksi! Vielä kerran offia:

Lupasin itselleni ja koko maailmalle, etten iki päivänä vaihtaisi avatariani, niin kuin monet ovat tehneet. Se on nyt tehty ja kuulun "Radikaalisten avatar-muutoksien suosimaan käyttäjäryhmään."

Hyvä R.A.S.K. ! :D

Yhdistin viestit. :) -Vehka
 
^Roark on fiksu otus, mutta hänellä on silloin tällöin myös tapana provosoida muita käyttäjiä. Netissä Roark on varsin itsevarma, mutta osaa olla myös varsin kohtelias ja sulava, siis todellinen herrasmies. Jos häneltä pyytää apua kohteliain sanankääntein ja herra kykenee sitä antamaan, yleensä apua myös saa. Roark on viettänyt foorumillamme aikaa roolipelaten ja hänen kirjoituksensa olivat mielenkiintoista luettavaa. Lisäksi Roark ilmaisee mielipiteensä varsin vahvasti, jos hänellä sellaisia on, eikä epäröi puuttua asioihin, joita pitää suoranaisina epäkohtina. Kaikenkaikkiaan Roark on tärkeä ja särmikäs hahmo Käärmeessä. Hän saa keskustelut elämään ja ihmiset ajattelemaan.

- No jaa-a, kyllähän tuon analyysin kirjoitti. :)

~ Seuraava henkilö ei pidä hevimetallista.
 
Ylös