Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^Henkilö yläpuolellani kuului muistaakseni nihin joiden kanssa Aktiivisina Aikoinani juttelinkin foorumilla, vaikuttaa mukavalta. :)
> Olo on tosiaan kuin talvipesästään könyävällä karhukontiolla: kova kiire päästä nauttimaan kevään lämmöstä vaikka maha vähän kuriseekin (Äh!).
Henkilö alapuolellani on soittanut jotain soitinta oma-aloitteisesti (vaikka puhaltanut pasuunasta edes sen tuut-tuut äänen.
 
^henkilön yläpuolellani muistan foorumilta vuosien takaa ja saatan olla väärässä, mutta et ole ollut hirveän aktiivinen viimeaikoina? Muistan puhuneeni kanssasi jotain useita vuosia sitten.
> pianoa ja kitaraa olen soittanut toista kuusi ja toista kahdeksan vuotta täysin itsenäisesti :D ja jopa oppinutkin jotain.

Henkilö alapuolellani on hakenut tänä vuonna kesätöitä huonolla menestyksellä.
 
(Puhkutaanpas tähän topaan vähän eloa)
^
Henkilön yläpuolellani muistan niinikään vuosien takaa ja totta: olen ollut luvattoman epäaktiivinen täällä, mutten toki ole unohtanut täysin :)
>
Totta, kun en hakenut ollenkaan :D

Henkilö alapuolellani on todella perso kahville?
 
Vastaan bolognese Iineksen puolesta.

^ Henkilö yläpuolellani teki toki kiltisti kun jatkoi tätä topikkia. Jos kohtaisimme ja hän kumartuisi tarpeeksi alas, nuolisin hänen naamansa märäksi kiitokseksi.

> Oi kyllä! Aina kun emäntäni on saanut juotua maitokahvimukinsa tyhjäksi, työnnän pääni siihen ja nuolen kaikki pisarat pois.

v Henkilö alapuolellani on vaihtamassa talviturkkiin.
 
^ Henkilö yläpuolellani kuulunee koirien lajiin. Veikkaan, että hän ei ylety nuolemaan isäntänsä naamaa, vaikka kuinka pomppisi.

> Turkkia en omista, mutta taidan piakkoin siirtyä käyttämään kotona collegehousujani, jotka ovat liian lämpimät kesäkaudelle.

v Henkilö alapuolellani ei kannattanut Suurin suomalainen -äänestyksessä Väinö Myllyrinnettä.
 
^ Henkilö yläpuolellani miettii samaa kuin minä. Naamakirjasta lähtemistä. Hänen kanssaan on mukava keskustella miiteissä.

> En kannattanut Väinö Myllyrinnettä, sillä listoillani oli aika monta muutakin, joita mietin kannattavani. Päädyin kuitenkin omaan elämääni vaikuttaneeseen ihmiseen. Toivottavasti puhumme samasta äänestyksestä :D

v Henkilö alapuolellani, tuskailee kiireen ja tärkeiden asioiden keskellä.
 
^ Henkilö yläpuolellani on luotettava ja lojaali ihminen. Hänestä löytyy niin jämptiyttä kuin myös herkkyyttä.

> Orkesteri, kaksi kuoroa ja toisen niistä johtaminen, Sibelius-Akatemian teoriatunnit, terapia, yllätyskeikka puolentoista viikon päästä jossa soitan rumpuja, ja monet muut asiat pitävät minut kiireisenä ja jokseenkin stressaantuneena. Haluaisi tehdä kaiken kerralla kuntoon, mutta oppiminen ei ihan tapahdu niin.

v Henkilö alapuolellani on erittäin tyytyväinen siitä, että kesän helteet ovat vaihtuneet syksyn viileyteen.
 
^Henkilö yläpuolellani on sellainen josta voisi helposti tulla minulle todella läheinen ystävä jos asuisimme hiukan lähempänä toisiamme.

> Olen erittäin tyytyväinen. Olen iloinen että oli lämmin kesä ja pahimpia helteitä lukuunottamatta nautin lämpimistä säistä, mutta on ihanaa kun saa taas pukea takkia päälle, välillä sade ripsuu naamaan ja ulkona käymisestä jää muistoksi punaiset posket ja varpaisiin viileys joka vaatii tossuja tai vilttiä talttuakseen.

v Henkilö alapuolellani ei tunne minua muuten kuin tämän foorumin kautta.
 
^
Henkilö yläpuolellani vaikuttaa olennolta, jonka voisin tuntea livenäkin, ystävälliseltä ja reilulta. :)
>
Tämä on valitettavan totta, kun en saa aikaan voittaa ujouttani ja raahattua olemustani Käärmeen miitteihin. (En usko kenenkään lähtevän silmät lamppuina hehkuen takaa-ajoon tai kiukkuisen örkkipataljoonan tuloon joten eipäs hätäillä)

v
Henkilö alapuolellani on ollut Käärmeen menossa mukana yli kaksi vuotta
 
^ Henkilö yläpuolellani on tähän mennessä kirjoittanut Käärmeeseen 1833 viestiä. Hyvä!

> Joo, aika monta vuotta on vierähtänyt käärmeillessä.

v Henkilö alapuolellani on joskus vanhoja Käärmeen viestejään lukiessaan ihmetellyt, onko tosiaan kirjoittanut sillä tavalla.
 
^
Henkilö yläpuolellani kuuluu Käärmeen pitkäaikaiseen kaartiin ellen erehdy, oli jo silloin jonain inkramaationa Käärmeessä kun pikkuinen Amroth rekkasi Käärmeeseen🙂
< Itse asiassa minun pitäisi olla tekemässä jotain muuta, mutta jämähdin lukemaan vanhoja Käärmeviestejäni ja mietin, että kuka kumma tuon kirjoitti. En minä ainakaan.😂

Henkilö alapuolellani odottaa jo kesää?
 
(Topikkiin eloa!)
-Henkilö yläpuolellani kuulostaa mukavalta, ja siltä, että hänellä on hyvä maku
- Odotin kesää yli koko pitkän talven (vaikka hiihto ja lumi on ihan kivoja)

-Henkilö alapuolellani rakastaa eläimiä yli kaiken
 
Last edited:
^ Henkilö yläpuolellani kävi täällä viimeksi joulukuun alussa ja on korkea aika hänen paluulleen.

> Pyrin paijaamaan eläimiä aina kun pystyn, mutta ymmärrän myös jättää ne rauhaan, jos ne kaipaavat rauhaa.

v Henkilö alapuolellani haluaisi katsoa jonkin elokuvan uudelleen, mutta ei tunnu koskaan saavan tilaisuutta siihen.
 
^Henkilö yläpuolellani on ehdottoman tarpeellinen silloin, kun vessakopin lukitsemishaka on sattumalta pudonnut paikalleen lukossa-asentoon ja ovi täytyy saada auki.

> Haluaisin nähdä neljännesvuosisadan jälkeen uudelleen Peter Jacksonin parhaan elokuvan Taivaalliset olennot. Valitettavasti ilmeisesti leffan tekijänoikeuksien tiimoilla on niin paljon epäselvyyksiä, että siitä ei ole olemassa DVD- tai Bluray-levyjä.

v Henkilö alapuolellani kärsii alitehoisesta PC:sta, mutta epäröi hankkia uutta.
 
Ylös