Hobitti-leffan lippujen jonotus 2013

Voin toimia jälleen jonottajien huoltojoukoissa. Töiden takia itse jonottaminen ei onnistu. Vähän kyllä tekis mieli kokeilla sitä yövalvomista leffojen parissa, pääsen käytännössä kahden jälkeen perjantaina töistä.
 
Mulla on vielä perjantaina luento, mutta jätän sen varmaan väliin, koska torstaisin ei ensi jaksossa ole mitään, mikä mahdollistaisi jonotuksen aloittamisen mihin aikaan vain keskiviikkoillan ja lipunmyynnin alkamisen välillä. En ole ihan varma, mutta luulen, että porukoilta löytyy myös teltta (tuulen suojan lisäksi tarjoaa myös näkösuojan vaatteiden vaihtamiseen, jos ei välttämättä halua useaa päivää samoissa kledjuissa pyöriä), jota saa käyttää. Täytyykin muistaa kysyä.
 
Saiskohan teltan mahdollisesti lainaan, jos se liikenee lainkaan, niin jo esim. sunnuntaina? :D

Hei ja ihan mahtavaa että tämä ajatus saa tulta!! Viikko kontulaisseurassa, miten hulppeeta :p
 
Jasdril sanoi:
Viikko kontulaisseurassa, miten hulppeeta :p

Pyydän jo etukäteen anteeksi huonoa huumoria: huvitti vain lukea peräkkäin tämä viesti ja Päivän Tolkien-lainaus -keskustelun viesti, jossa puhuttiin kärttyisänä heräävästä Samista :D Jos mä vaikka varaan oikeuden mennä kotiin nukkumaan tarpeeksi ajoissa ennen kuin muutun Klonkuksi / Samiksi. :grin:
 
Jos meillä ylipäätään on telttaa, niin eiköhän sitä saa käyttää jo sunnuntainakin, tuskin sille on noihin aikoihin vuodesta muilla juurikaan käyttöä. Huomasin juuri, että The Walt Disney Company täytti pari päivää sitten 90 v. Olisi ihan hauskaa, jos jonotusyönä näytettäsiin maratoni vanhoja Disney-klassikoita.
 
Jos jonoon tarvii jostain sähköä niin kannattaa olla yhteydessä leffateatteriin rttä mistä voisi saada virtaa ja etsiä joku ihan oikeasti sähköasennuksista ymmärtävä katsomaan että viritykset ovat ok. Muistelisin Novan joskus kertoneen että Tarun jonotuksissa Tampereella ainakin oli teatterilta saanu sähköä.
 
Omatekoisetkin sähköviritykset ovat monesti täysin turvallisia.

130660_r.jpg
 
Anteeksi kun tungen topaan mukaan, vaikken jonottamaan ole tulossakaan.. Tai no, toki olen hengessä mukana, eli melkein kuin tulossa. Mutta tuo Pagban kuva!!! :wtf: Miten tuosta on edes voinut selvitä hengissä, vai onko? :| Pitäisikö tässä nyt itkeä, nauraa vai pyörtyä.
 
No jaa, tällä sivulla on usein esitetty mielipide se, että skenaariossa eivät miehet ole välittömässä hengenvaarassa, vaikka jatkojohdossa kulkisikin virta (mistä ei ole todisteita, kuten parhaillaan käristyvää pihviä grillissä). Virta menisi altaan pohjan läpi suoraan maahan vaivautumatta kulkemaan miesten sydämen läpi. Sulakehan siinä myös palaisi. Samaa sarjaa oleva kuva kertoo, että viritys ei suojellut jatkojohtoa kastumiselta.

Niin, se jonotus. En ole osallistumassa, koska en hypetä elokuvia ihan niin paljon. Käyn katsomassa paikallisessa, ellen mene erikseen isompaan kaupunkiin nauttimaan 2D-versiosta.
 
Hiukan harkitsen miekin jonotusta, vielä en tiedä koulupäivistä, mutta melko lähellä näyttöä tuo alkaa olla... Katson lähempänä pääsenkö tulemaan ja missä vaiheessa,
 
Kuten aavistuksen jo aihetta hipaisinkin tuolla pikkujoulumiittitopikissa, niin tällä hetkellä on vähän mietinnän alla mihin näistä huvituksista olisikaan saumaa osallistua loppuvuoden aikana. Aikaahan mulla tätä nykyä on vaikka millä mitoin, mutta vastapainoksi rahaa ei. (Jollen sitten onnistu kohtapuoliin löytämään itselleni töitä, jolloin vapaa-aikaa sitten taas ei enää olisi ihan niin reippaasti.)

Kovin pitkä huvin vuoksi jonottelu ei näin vanhaa enää oikein jaksa innostaa, mutta kyllähän sellainen vuorokauden keikka olisi hauska heittää - etenkin, jos jonotusyölle siunaantuu jotain hyvää katsottavaa/ muuta oheistoimintaa (mikä taitaa omalla kohdallani ollakin melkein se ratkaisevin tekijä jonotushommien kiinnostavuudessa). Tosin pitäisi vielä ratkaista sekin, missä kaupungissa ensi-iltaa lopulta viettää. Tottahan se ison maailman Helsinki houkuttaa, etenkin jos saan tuon saumurin ajoissa toimintakuntoon ja vihdoin viimeisteltyä viime joulukuulle suunnitellut asustukset :grin: Miitti-, jonotus- ja ensi-iltareissuihin ei kuitenkaan nykybudjetilla riitä rahkeita, mutta millä perusteella näitä valintoja taas pitäisi pystyä tekemään...
 
Viime vuonna oltiin, ja jos tänä vuonna saan kavereita mukaan niin ehdottomasti olen jälleen itsekin tulossa! :) Viimeksi ei hoksattu jonon kulkevan ympäri Tennispalatsin, ja oltiin sitten vasta 500:n jonottajan jälkeen, vaikka oltiin paikalla jo useampi tunti ennen. .__. No, tänä vuonna jos pääsisi niin olisimme fiksumpia ja jonottaisimme ankaran Helsingin hyisessä viimassa. :D
 
Pyh ja pah, lääkäriaika miitin jälkeiselle tiistaille Jyväskylässä! >: (

Tietysti tässä myös kummittelee se vaihtoehto, että saisin Oikeita Töitä vahingossa, jolloin jonotuksesta tulee mahdotonta. Tietysti jos en saakaan töitä niin voisin yrittää lykätä lääkäriaikaakin... (Harvoin ne taitaa saada soittoja et hei, voisiko aikaa siirtääkin eteenpäin.)
 
Mun puku on jo koristeluja vaille valmis ja sain vihdoin tilattua teltan. Enää ei ole töitäkään esteenä jonotukselle.

Huomenna askartelen itselleni Hobitti suklaakalenterin vähän 50th calendar tapaan. Eli muokataan joulun suklaakalenteri Hobitin odotuskalenteriksi. Yksi suklaa päivässä helpottaa odotusta kummasti. :D Tämän kalenterin pääsee aloittamaan sopivasti miitin jälkeen.
 
Mun gradun palautus siirtyi (joo, taas kerran) miitin jälkeiselle viikolle :knockout: Todennäköisesti jonottelu jää siis alkuviikosta vähäiseksi. Mutta itse jonotusyö on ehdottomasti go-go, ja ehkä päivänä parina sitä ennenkin vois jonotella.

Niin, ja tuun miitissä olemaan ihan hermoraunio ja istun jossain nurkassa läppärin kanssa. Mutta en peru miittiin tuloa, jotain Mordorin rajaa nyt sentään!
 
Shetai sanoi:
Huomenna askartelen itselleni Hobitti suklaakalenterin vähän 50th calendar tapaan. Eli muokataan joulun suklaakalenteri Hobitin odotuskalenteriksi. Yksi suklaa päivässä helpottaa odotusta kummasti. :D

Hauska idea! :D Toivottavasti ei haittaa jos matkin.. ;D
Minulla olikin joskus suklaakalenteri lapin reissun odotusta varten ja aloitin sen luukusta numero 24. Kalenteri kertoi aina monta yötä lähtöön on jäljellä.. ;)
 
Mä oon todellakin tulossa! En ollut viime vuonna, armoton Tolkien-fanitus alkoi vasta tammikuussa, joten millon sinne paikan päälle siis kannattaa mennä? Onko jotkut oikeesti menossa jo päivii ennen sitä lippumyyntii sinne leiriytymään?? :o
 
Junalla pääsee aika kivasti, rautatieasemalta ei ole pitkä matka Tennispalatsille ja ainakin melkein välissä on useampi kauppa. Ja juu, kyllä tässä on keskiviikkosaapumiselle aika moni ilmeisesti kallistumassa :D
 
Ylös