Hobitti-leffan lippujen jonotus 2013

Ihme keskiviikkoilijat! :) Lääkäriaikani osuttua nyt tosiaan tiistaille ja uuden työkokeilupaikan saatuani voisin itsekin siis tulla keskiviikkona, eli olisin töistä vain kolme (tai kaksi jos teen aamulla jotain) päivää pois ja se onnistunee sumplia hyvin. Ootteko mihin aikaan menossa?
 
Elättelin tuossa hetkellisesti toiveita siitä, että olisinkin ollut joulukuussa jo töissä pääkaupunkiseudulla, mutta 33% prosentin saumat eivät tällä kertaa riittäneet. Kaikkia kontuilureissuja ei siis pysty millään toteuttamaan, joten (jollei yllättävää lottovoittoa ilmaannu) joudun jättämään jonotukset tälläkin kertaa väliin. Nyt elättelenkin lähinnä toiveita siitä, että joku jonottaja suostuisi nakittautumaan lipputrokariksi tänäkin vuonna.

Ensi-iltareissu Helsinkiin houkuttaisi kuitenkin edelleen ja se olisikin nopeasti toimiessa sangen halvasti saavutettavissakin Matkahuollon tarjoushinnoin. Kuulutankin nyt julkisesti, josko joku sikäläinen seikkailija uskaltaisi ottaa minut seuralaisekseen ja nurkkiinsa pyörimään yhdeksi yöksi - en ole kauhean pieni, mutta vien yllättävän vähän tilaa ;) Intouduin tänään Eurokankaassa "ihan vain katselemassa" käydessäni ostamaan lisää hassuttelukankaitakin ihan ajankohtaa silmällä pitäen (nokun oli vain yksi pala ja halvalla ja tuota...) ja Jyväskylän viime vuoden olemattoman pukuiluinnostuksen (ok, oli sillä yhdellä mimmillä joku keskiaikamekko) muistaen olisi ihan hauska lähteä pöllöilemään vähän parempiin piireihin.
 
Mulla loppuu koulu keskiviikkona kuudelta. En olevielä päättänyt tulenko sieltä suoraan vai käynkö välissä kotona, eli arvioidaan nyt sitten, että olisin kampissa epämääräsen ajan kuluttua siitä kuudesta.
 
Minä tulen vasta torstaina, koska haluan opiskella, mutta ajattelin olla hurja ja ehkä uskaltaa jättää syntaksin luennon väliin - sitten ehtisin tennispalatsille kuitenkin jo puoleltapäivin, niin hyvällä tuurilla pääsisin teidän keskiviikkoihmisten perään heti. Pelottaa vaan että siihen väliin ehtii tulla tuntemattomia ja sitten piileskelen yksikseni. :p
 
Estelwen sanoi:
Kuulutankin nyt julkisesti, josko joku sikäläinen seikkailija uskaltaisi ottaa minut seuralaisekseen ja nurkkiinsa pyörimään yhdeksi yöksi - en ole kauhean pieni, mutta vien yllättävän vähän tilaa ;)

Mun luo voi ainakin tulla yöpymään - tosin muidenkin kannattanee tarjoutua: en ota nokkiini, jos valitset jonkin luksusmaisemman majoituksen :D Mun tilat ei ole mitenkään ihmeelliset: pienen soluhuoneen lattia ja suht koht siedettävä patja (kunnolliset tyyny ja peitto sentään löytyy). Plus kotiin pitää mennä taksilla. Tosin asuu tuossa muutama kontulainen lähimaastossa, joten voidaan kartoittaa, kuinka moni olis jakamassa sitä n. 15-20 € taksia. Olipas hyvä mainospuhe...

Toisaalta: missä on leffajatkot??? :D :D

Niin, ja saadaan varmasti sulle ensi-iltalippukin hankittua :)

***
Niin, ja mahdollisesti voisin liittyä keskiviikkoilioihin [mikä sana] illalla, mutta to-iltapäivä lienee todennäköisempi.
 
Nyt oli todellakin niin hyvä myyntipuhe, että tartun ehdottomasti ainakin näin alustavasti Heathertoesin tarjoukseen! Paitsi että vien yllättävän vähän tilaa, olen myös hyvin vähään tyytyväinen :grin: Vielä tosiaan tarvitsee löytää ne etkot ja jatkot...
 
hmm... Mä taidan asustaa näillä tiedoilla lähimpänä keskustaa (kun Steelkin muuttaa juuri pois), Kalliossa vajaan puolen tunnin kävelyn päässä Tennarista. Jos siltä tuntuu, niin kai minun luokseni voi kerääntyä ensi-illan jälkeen.
Onko ensi-illan/yön päivämäärä selvillä? Mun pitänee järjestää vapaata seuraavalle aamulle töistä.
 
22.-23. on se yö kun voidaan yöpyä Tennarissa. Outoa tosin, ettei ko. yön leffaohjelmistoa ole vieläkään julkistettu.
 
Taksikeskusteluun: Viime vuonna ensi-illan jälkeen taisi maksaa 14 e taksikyyti Tennispalatsilta Arabianrantaan...
Kummallista, ettei jonotusyön ohjelmaa ole vieläkään julkaistu. Minulla on työpäivä silloin lauantaina, joten olisi kiva tietää onko tapahtuma valvomisen arvoinen... (Jonottahan siis en varsinaisesti aio, koska opiskelu ja mukavuudenhalu.)
 
Lehtokuusama sanoi:
Onko ensi-illan/yön päivämäärä selvillä? Mun pitänee järjestää vapaata seuraavalle aamulle töistä.

Ensi-iltapäiväksi on ilmoitettu 11.11. eli keskiviikko. Oletan sen tarkoittavan tuttuun tapaan sitä, että ekat näytökset vedetään heti puoliltaöin ti-ke -välisenä yönä kuten vuosi sitten. (Parasta kanssa tarkoittaa, koska ostin jo bussiliput tiistaille ja keskiviikolle :D)

Tuo jonotuksen oheisohjelman julkaisu jää kyllä yllättävän myöhäiseksi. Olettaen, että olisinkin päässyt lähtemään paikalle (Ringladin tapaan vain yhdeksi yöksi), olisi lopullinen kiinnostus maaseudulta retkeilyyn tosiaan riippunut hyvinkin paljon siitä, mitä yön aikana on luvassa. Kun näitä häppeninkejä ei enää järjestetä muualla kuin Helsingissä, niin voisi kuvitella kauempaa tulevia olevan enemmänkin, kaivaten vähän mahdollisuutta suunnitella asioitaan hyvissä ajoin.
 
Oho, luinpa Lehtiksen viestin huonosti kun automaagisesti reagoin vain kertomalla jonotuksen päivämäärät :D
 
Mikähän se telttatilanne on, mietin että tarviiko mun ottaa mukaan oma vai mahtuuko muutenkin?
 
Multa on tulossa yksi teltta, jolle ei nyt sitten tainnut olla tarvetta ennen sitä keskiviikkoa?

Ja aikatauluun tulee pieni viivästys. Muistin tuossa nimittäin, että Rantakammallahan on keskiviikkona kuudelta lukupiiri, eli jonotuksen aloitus siirtyy ainakin parilla tunnilla.
 
Mä saavun jonoon keskiviikona klo 17-24 välillä riippuen siitä millä junalla päätän tulla. Tuon yhden teltan tullessani.

Mä lupaudun lippujen diilaajaksi, kun en välttämättä ole itse tulossa Hesan ensi-iltaan. :D

Eikö Rantakampa voisi pitää lukupiirinsä jonossa?!? Kuumaajuomaa termareihin, leipomuksia ym. nyyttärimeiningillä. Se olisi hyvä startti jonotukselle. :)
 
Tuohan voisi olla ihan mahdollista, "Rantakamman" lukupiiri jonossa, muutkin kuin smialilaiset voisivat silloin osallistua (KTK Drúedain ja Istari ovat vuorossa), tosin sitten pitää muistaa infota niitäkin smialilaisia, jotka eivät ole Käärmeessä, että paikka on poikkeuksellinen. Mitä mieltä muut jäsenemme?
 
Jonotusyönä tullaan näkemään ainakin eka Hobitti, sen ja muiden yön katseltavien liput tulevat myyntiin huomenna: http://www.finnkino.fi/News/3038/
 
^Se mennään ainakin katsomaan. Mutta mitäköhän muuta siellä on (mikseinevaanvoikertoa)? Nälkäpeli II on ainakin tullut ensi-iltaan pari päivää aiemmin, joten sen voisi kuvitella olevan listalla. Äh, kun nyt tietäis, mitä siellä menee, niin vois alkaa säätää yön lippujen varailuja ja ostoja (en ole yhtään hasty, olen vain innokas). Huomenna on vähän paha päivä tälle, kun pitäis miittiinkin lähteä. Toisaalta miitissä voidaan paikallaolijoiden kanssa tapella, mitä kukin haluaa yöllä nähdä ja kuka haluaa istua kenenkin vieressä eiku.
 
No niin, tulihan sitä lisäinfoa, on sitä jo odotettukin. Hobitin menee ehdottomasti ainakin kattomaan, mutta olis myös jo kiva tietää, mitä muuta siellä on tarjolla, kun huomenna on jo lippujen osto kuitenkin. Ihmettelen vaan, miksi tänä vuonna tulee kaikki info näin myöhään... Nälkäpeli ja Thor ainakin kelpais olla ohjelmistossa.
 
Ensimmäiset jonottajatko siis olisivat saapumassa jo keskiviikkona? Miten on, jos tulee jo keskiviikkona ja yöpyy mutta joutuu torstaina olemaan kaksi 80min pätkää ja perjantaina klo ysistä yhteenstoista poissa niin onko se sallittua? Mitä luulette?
 
Nyt on yön ohjelmisto tiedossa ja myynnissä. Relevantteina tietenkin nämä:

Tennispalatsi 1
Hobitti - Odottamaton matka 3D (HFR) - la klo 00.00
Hobitti - Odottamaton matka (2D) – la klo 04.00

Nälkäpeliä ei näytetä, pöh :( Thor sen sijaan menee. On tuolla parikin leffaa, mitä haluaisin nähdä, mutta ne ei oikein sovi tunnelmaan. Se Nälkäpeli olis ollu ainoa, minkä olisin mieluusti hyväksynyt (Thor ei kiinnosta niinkään). Hmm. Kun nyt tuo Hobitti I näytetään kaksi kertaa peräkkäin, niin hivenen saattaisi kiinnostaa istua se tuplasti läpi :1420: Äh, en muista Finnkinon tunnareitani, muuten varaisin tuohon ekaan näytäntöön nyt ensalkuun 10 lippua tms.
 
Ylös